היי אני חדש פה......בבקשה תעזרו לי

baboom

New member
היי אני חדש פה......בבקשה תעזרו לי

יש לי בעיה במחשב שכל קובץ שמסתיים ב EXE לא עובד לי ! יש דרך לסדר את זה?
 

baboom

New member
......

אוקיי אז ככה... הייתה לי בעיהעוד לפני זה ככה שפירמטתי את המחשב עכשיו שאני באה להתקין את ה WINrar הוא כותב לי THE ARCHIVE IS EITHER IN UNKNOWN FORMAT OF DAMAGED ועוד דוגמא אחת שאני מתקין את ה ICQ אז הוא כותב לי שפעולה זאת ביצעה פעולה לא חוקית ולכן היא תסגר
 

AfiComp

New member
99% שזה וירוס....

גש ללינק הזה. ונסה להוריד כלי לניקוי וירוס צ´רנוביל w95.CIH ולוירוס הנאבידאד win32.navidad ולהריץ אותם. בהצלחה, AfiComp
 

baboom

New member
זה לא עובד לי.....

זה לא עובד לי כשאני לוחץ על הקובץ הוא כותב לי שאין די זיכרון להפעלת CONAGENT.EXE יש עוד דרך ???
 

Alienn

New member
ברגע שאתה לוחץ על הקובץ אתה מקבל..

הודעה כלשהי ? יתכן שנדבקת בוירוס SirCam אבל צריך קודם לברר אם אכן מדובר באותה תולעת . אם אין לך אנטי וירוס כדאי שתפעיל בדיקה מקוונת באחד מאתרי האנטי וירוס הגדולים על מנת לגלות את הוירוס ואז נוכל להפנות אותך לכלי הניקוי של אותו וירוס (אם זה אחד מהוירוסים הפופולרים) .
 

Alienn

New member
כנס ללינק , בדיקה באתר של סימנטק

יש לציין שהסריקה רק תבדוק אם יש לך וירוס במחשב ולא תמחק אותו אבל יהיה יותר קל לגלות ואז להפנות אותך לכלי הטיהור המתאים . בדף תלחץ על VIRUS SCAN תצטרך להמתין איזה 10 דקות הוא יתן לך הודעה על התקנת ישום הסריקה , תאשר , מסד הנתונים יעלה והסריקה תתחיל במידה והוא ימצא וירוס תרשום את שמו . בהצלחה !
 

baboom

New member
נראה לי שזה זה ........

WScript.KakWorm.dr W95.Hybris.gen JS.Seeker WScript.KakWorm W95.Hybris.Plugin Trojan Horse W32.Magistr.24876@mm W32.Hybris.Plugin W95.Hybris.Worm תקן אותי אם אני טועה ואם זה זה אני שם לב שזה הרבה!!!! מה עלי לעשות???
 

Alienn

New member
זה המון וירוסים בשביל מחשב אחד

אבל אתה יכול להתחיל קודם לנטרל את תולעת הKAKWORM כנס ללינק והורד את הכלי לניקוי הוירוס אם אתה לא מצליח להפעיל אותו נסה להפעילו במצב בטוח . הבעיה שהייתי ממליץ לך להוריד אנטי וירוס אבל אתה לא יכול לפתוח קבצי EXEלפי מה שהבנתי אז לפחות ננטרל כמה מהוירוסים שאולי זה יסתדר ואז המחשב יוכל לפתוח את קבצי הEXE ותוכל להוריד את האנטי וירוס על מנת לנקות את השאר . שים לב שיש שני סוגי וירוס תולעת בשם KAKWORM לכן נסה להוריד את שני הכלים ולסרוק אחד אחד על מנת לגלות באיזה סוג של תולעת מדובר ולמחוק אותה מהמחשב בעזרת הכלי .
 

AfiComp

New member
וגם זה אולי יעזור לך...

בלינק הזה תמצא את כל מבחר הכלים להסרת וירוסים ספציפים מבית נורטון. נסה כמה מהם בהתאם לרשימה שקיבלת. בהצלחה, AfiComp
 
למעלה