היי אני חדשה בפורום

auah vfuxht

New member
היי אני חדשה בפורום

חבל שגיליתי אותו דווקא כשהסדרה נגמרת אבל לא נורא.. נקווה שהעונה התשיעית בבית ספר לרפואה תהיה טובה-למרות שמהעבר בדרך כלל "סדרות בת" של סדרה מוצלחת לא כל כך מצליחות כמו הסדרה עצמה-נקווה שכאן יהיה יותר טוב. במיוחד טוב שמשאירים את טורק וד"ר קוקס כי הם הכי מגניבים. למרות ש...מבחינת העלילה,אחרי שד"ר קוקס הפך להיות ה"צ'יף אוף מדיסין"-מה קשור לעבור עכשיו ללמד בבית ספר לרפואה? ובכלל-אם הם יכולים ללמד מתמחים "על אמת" בבית החולים למה לעבור ללמד בבית ספר?
 

auah vfuxht

New member
../images/Emo58.gifרעיון שחשבתי עליו

מהרגע שראיתי את דניס חשבת שהיא מגניבה בטרוף-במיוחד כי היא גם גברית וקשוחה אך לא לסבית. חשבתי בהתחלה שהיא וקית' יהיו ביחד.אם תחשבו על זה-הם די מתאימים.היא קשוחה כזאתי והוא בחור טוב, שישלים אותה וייתן לה הכל והיא תאהב אותו כי הוא גם נחמד, אבל "גבר" -ולא שמן חסר בטחון כמו הסוג שהיא אוהבת. לדעתי העורכים היו צריכים לעשות שהם יהיו ביחד ולא שון וקים-הזוג הכי לא קשור בהסטוריה.
 

DivineComedy

New member
Frasier

היא דוגמה לסדרת בת שבעיניי התעלתה על המקור. נקווה שיקרה גם בסקראבס, אם כי יהיה מאוד קשה :)
 

TheLost

New member
ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

הפורום קצת גוסס כרגע כמו שאפשר לראות, אבל לא נורא, כשיש אנשים אז נחמד כאן... כולנו מחכים לראות מה יקרה ב"סקראבס 2", ואם הסדרה תמשיך להיות נסבלת לצפייה או לא (ואולי היא בכלל תהיה טובה יותר מהעונות האחרונות...)
 
בטוח שזה יהיה ככה

העונות האחרונות היו משעשעות והיו פרקים מאד יפים אבל בסה"כ די משעממות כבר סחטו את כל הסיפורים שאפשר לחשוב עליהם.... סקראבס 2 תיהיה רעננה ונחמדה אנשים חדשים מקום חדש ואותם כותבים!
 
למעלה