היום הקטע האחרון במרוץ בינקבנק טור - קטע דמוי רונדה

היום הקטע האחרון במרוץ בינקבנק טור - קטע דמוי רונדה

בימים אלו משדרים ביורוספורט 3 מרוצי קטעים: ביורוספורט 1 את טור בינקבנק (לשעבר טור אנקו) ובלילה את קולורדו קלאסיק (בהשתתפות האקדמי שלא הרשימו עד כה). ביורוספורט 2 משדרים את המרוץ הארקטי מנורבגיה.
בבינקבנק טור היה ביום שישי קטע דמוי אמסטל גולד שבו ניצח לארס בום שרוכב עכשיו בקבוצת לוטו יומבו. אתמול היה קטע דמוי ליאז'-בסטון-ליאז'. הקטע נערך בגשם וניצח בו טים וולנס מלוטו-סודאל לאחר שניצח את טום דומולן ספרינט של שניים כשמאחוריהם רודפים חמישה רוכבים חזקים כולל ון אוורמט ואוליבר נייסן. פטר סאגאן נמצא בכושר מעולה והיה בבריחה יחד עם וולנס עד שחטף פנצ'ר. אחרי הפנצ'ר הצטרף לדבוקה קטנה שרדפה אחרי הרודפים בפער של כדקה. סאגאן התלונן קשות על חבריו שלא עוזרים לו לרדוף. בסוף נמאס לסאגאן והוא עבר לסוף הדבוקה וניהל דיאלוג עם מצלמת הטלוויזיה. היו מי שביקרו את הרוכבים שלא עזרו לסאגאן. לדעתי, זה לא כל כך פשוט: לחלקם היה תירוץ שיש לקבוצתם רוכב מקדימה ולכן לא עבדו (בצדק). לחלקם, לדעתי, פשוט לא היה כוח. ראו שבכל פעם שהייתה עליה וסאגאן רכב מקדימה, מיד נפתח פער אל הרוכבים האחרים. מה הטעם מבחינת הרוכבים האחרים לשרוף את עצמם לגמרי בעזרה לסאגאן כשיודעים שבסוף הוא יגשר לבד למובילים והם ישארו בלי כוח מאחור.
היום הקטע האחרון הוא באזור של הרונדה ון פלנדרן, כשהסיום הוא בקיר המפורסם של Geraardsbergen. מוביל במרוץ טום דומולן. אחריו בפער של 4 שניות, טים ולנס, ון אוורמט 46 שניות, סאגאן 1:48 דקות. שידור חי ביורוספורט מ-16:15 עד 18:00
 
ניצחון למיקל ראים ולסייקלינג אקדמי בקטע האחרון בקולורדו

קטע במתכונת קריטריום בעיר דנבר.
ראים ניצח במאוץ רב משתתפים. הוגש ערעור על ידי רוכב של ויני פנטיני שטען שראים סטה ימינה וחסם אותו. חבר השופטים דחה את הערעור.
סרטון סיום המרוץ. הספרינט מתחיל בדקה 8 בסרטון. https://www.youtube.com/watch?v=caJjqcmt2PY
 
למעלה