אפשר לעשות בו שייט אבובים ולא יותר מכך
די בקרוב , אם רוצים שתהייה כנרת יצטרכו למלא אותה במים מהים התיכון .
לא תהייה הכנרת יהיה רק נחל הירדן שם בקרקעית .
בתור התחלה, אם כבר משהו, הטענה שלך רק מוכיחה שגם באזורים מדבריים חשובים שהצמיגים יתאימו גם לתנאים רטובים.
ומעבר לזה - ההגדרה של מדבר היא לפי ממוצע רב שנתי, לא אירוע חד פעמי.
בישראל רוב האוכלוסייה חיה ונוהגת באזורים שבהם יורד הרבה יותר גשם מהסף של הגדרת מדבר
זה אתר של פנצ'רמעכר. אל תסמוך יותר מדי על העצות המקצועיות
שלהם.
אבל נכון שיש גם גישה כזאת ויש כאלה שחושבים שזה הנכון. אני חושב שבהנחה שכל הצמיגים תקינים מבחינת יובש ועומק חריצים, אז האחוריים אוחזים מספיק טוב ועדיין החדשים צריכים להיות מקדימה. ואם זה לא המצב, אז ממילא צריך להחליף גם את האחוריים.
פעם פחדו מאוד מהיגוי יתר שיביא לסחרור. במכוניות מודרניות, ובטח כאלו עם בקרת יציבות, הסכנה להיגוי יתר לא מתוכנן קטנה מאוד.
מצד שני, הצורך בהיגוי ובלימה טובים הוא תכוף מאוד, ולכן עדיף שהצמיגים הטובים יהיו מלפנים.
כשמחליפים גלגל צריך לאזן אותו מול הגלגל השני באותו הציר ומול הציר של עצמו,
כי הצמיג והגאנט לא יוצרו בנאסא בדיוק
והם קיבלו מאז מכות ,זזו ויש מקומות יותר כבדים,
לכן צריך לאזן את הגלגל ולהוסיף משקל במקומות שחסר.