אילו חברות ניגשו למכרז באר שבע ?הזוכה במכרז בבאר שבע יפורסם שבוע הבא
לפי דברי שר התחבורה מעל הפודיום בכנסת
ניגשו למכרז:אילו חברות ניגשו למכרז באר שבע ?
האם סופרבוס ניגשת \ יכולה לגשת ?ניגשו למכרז:
נהור(חברת בת של דן),מטרופולין ועוד.
סופרבוס כנראה ניגשה אך לא תזכה.האם סופרבוס ניגשת \ יכולה לגשת ?
גם אגד תעבורה מתמודדתניגשו למכרז:
נהור(חברת בת של דן),מטרופולין ועוד.
ארבע חברות הגיעו לשלב האחרוןאילו חברות ניגשו למכרז באר שבע ?
בהצלחה לאגד תעבורהארבע חברות הגיעו לשלב האחרון
אגד תעבורה, מטרופולין, נהור וקווים.
לא נראה לי שיש דעה מוחצת...בהצלחה לאגד תעבורה
אם כי לא ברור לי איזו חברה הבאר שבעים רוצים...
אני לא חושב שכדאי שאגד תעבורה או נהור יזכו..בהצלחה לאגד תעבורה
אם כי לא ברור לי איזו חברה הבאר שבעים רוצים...
לקווים יש "מספיק" אשכולותאני לא חושב שכדאי שאגד תעבורה או נהור יזכו..
השירות טוב רק אצל אגד ודן, בחברת בת השירות פי 2 יותר גרוע.. השירות של אגד תעבורה ודן בצפון לא מתקרב אפילו קצת לאגד ודן המקוריות
קווים או מטרופולין לדעתי צריכות לזכות
מסכים לגבי קווים, יש לה מספיק אשכולות אבל גודל החברה לא משנהלקווים יש "מספיק" אשכולות
ומטרופולין חצויה בין אשכולותיה ברמת השירות-באחד טוב ובשני,אממ,קצת פחות,בלשון המעטה (לא לשכוח גם את הקשר ה'עבה' שלה למטרודן).
 
לא שמעתי בשנים האחרונות על מכרז שבו אין שיפור עם כניסת מפעיל חדש,גם בשירות,ולכן לא נראה לי שאם אג"ת או דב"ד (נכון ראשי-תיבות חמודים בשביל 'דן בדרום'?) יזכו השירות לא ישתפר. איני באר-שבעי,אך נראה שהשירות ישתפר עשרת מונים לעומת תקופת 'מטרודן'.
המגבלה הייתה שמפעילה אחת לא יכולה לזכות בשלושת האשכולותמסכים לגבי קווים, יש לה מספיק אשכולות אבל גודל החברה לא משנה
אגד מפעילה יותר מ50 % מכלל התחבורה הציבורית בארץ
ולגבי מטרופולין נראה לי שהיא צריכה לזכות אם לא קווים, כי היא כבר מפעילה חלק מקווי באר שבע אז למה לא שתפעיל את הקווים העירוניים ?
חברת דן בדרום כבר זכתה באשכול צפון הנגב.. למה לא מגבילים אותה ונתנו לה להשתתף במכרז הזה בכלל?
אז למה הגבילו את נתיב אקספרס באשכול העמקים?המגבלה הייתה שמפעילה אחת לא יכולה לזכות בשלושת האשכולות
נגב, צפון הנגב ובאר שבע עירוני, אבל כן יכולה לזכות בשניים מהשלושה.
אז כפי שלא הגבילו את מטרופולין בגלל אשכול הנגב, כך לא הגבילו את דן בדרום בגלל אשכול צפון הנגב.
וכפי שלמטרופולין כבר יש פעילות אזורית ובינעירונית בבאר שבע, כך גם לדן בדרום תהיה בקרוב, אז היתרון התפעולי קיים עבור שתיהן.
אני חושב שהגבילו אותה בגלל אומני אקספרס.אז למה הגבילו את נתיב אקספרס באשכול העמקים?
הרי היא זכתה רק באשכול הגליל ולא באשכול נוסף.. אז למה הגבילו אותה?
 
קודם כל נתיב אקספרס לא עמדה בתנאי הפעלת אשכולאז למה הגבילו את נתיב אקספרס באשכול העמקים?
הרי היא זכתה רק באשכול הגליל ולא באשכול נוסף.. אז למה הגבילו אותה?
 
אוקיי, במכרז העמקים הבא נתיב כן תוכל להתמודד?קודם כל נתיב אקספרס לא עמדה בתנאי הפעלת אשכול
יקנעם-טבעון שהיה חלק ממכרז העמקים ולכן נאסר עליה להשתתף.
דבר שני אין חוק קבוע לגבי קביעת מגבלת השתתפות. באזורים מסויימים המגבלה קשורה לשלושה מכרזים ובאזורים אחרים היא יכולה להיות קשורה לשני מכרזים.
למשל במכרזי פתח תקוה - ראש העין ובקעת אונו - אלעד שפורסמו במקביל הייתה מגבלה שמפעילה אחת לא יכולה לזכות בשני המכרזים, אלא רק באחד מהם.
באותם מכרזים הייתה רשומה מגבלה נוספת שאם קווים, שהיא המפעילה באשכול החשמונאים, תזכה באחד מהם, אז היא לא תוכל להתמודד במכרז השרון-חולון מרחבי שפורסם לא מזמן.
ואכן במכרז זה רשום שקווים לא יכולה להתמודד, מכיוון שהיא זכתה במכרז בקעת אונו - אלעד.
איך אפשר לדעת היום מה יקרה בעוד עשר שנים?אוקיי, במכרז העמקים הבא נתיב כן תוכל להתמודד?
למרות שהוא יהיה רק עוד 10 שנים בערך.. אולי פחות
נכון, אולי הטווח רחוק אבל במכרז הבא אין שום סיבהאיך אפשר לדעת היום מה יקרה בעוד עשר שנים?
גם השירות של מטרופולין ושל קווים מזעזע.אני לא חושב שכדאי שאגד תעבורה או נהור יזכו..
השירות טוב רק אצל אגד ודן, בחברת בת השירות פי 2 יותר גרוע.. השירות של אגד תעבורה ודן בצפון לא מתקרב אפילו קצת לאגד ודן המקוריות
קווים או מטרופולין לדעתי צריכות לזכות
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.