הופסק המשא ומתן על הרכבת הקלה בתל אביב

מצב
הנושא נעול.

amit1270

New member
והנה, עמית, מצאתי משהו מעניין.
אוקטובר 2009 - אותו הטרול תחת ניקים שונים (אי אפשר לטעות בסגנון...) קרא את ההודעות בשירשור. אז עוד הסבירו לו בנימוס, בתקוות-שווא שהאיש טועה בתמימות... המטרה היא לא רק לקלקל דיונים, אלא גם להוציא שם רע לנהגי אוטובוס נורמטיביים. ולא חסרים פה כאלה שסולדים מזה. חוץ מזה, מדובר לא על טרול ספציפי, אלא על התווית "קוים אדומים" מינימליים. ככלל, מקובל שלא לאפשר הודעות בסגנון "די כבר לכתוב על הנושא X, אני שונא אותו, כל מי שדן בנושא הזה הוא מטומטם/ילד קטן/עובד רכבת". זאת כבר עילה מספקת לחסימה ברוב הפורומים שאני מכיר. ומי שאמר לך שהדרך הנכונה למנהל להתמודד עם טרולים היא התעלמות - טעה והטעה. זו הדרך הנכונה לגולשים האחרים, אבל לא למנהלים... סלח לי מאוד שאני "מרצה" פה ולא במסר אישי, אבל די. אי אפשר ככה. צריכים לשים גבול לחוצפה ולהתנהגות ילדותית ודבילית. או שהכל מותר? ואם לא, אז מה בכלל אסור?.. עד כאן להיום. מבטיח לחזור כשהמצב יירגע, והשירשור הזה יעוף כבר לעמוד אחורי.
אבל לא לפני כן...
תודה רבה על דאגתך הכנה לשלום הפורום
(אין כאן טיפת ציניות). אני עדיין מחזיק בדעה שכתיבת שטויות אינה עילה לחסימה. מעצבן ככל שיהיה, הוא לא טרול.
 

easylivin

New member
תודה רבה על דאגתך הכנה לשלום הפורום
(אין כאן טיפת ציניות). אני עדיין מחזיק בדעה שכתיבת שטויות אינה עילה לחסימה. מעצבן ככל שיהיה, הוא לא טרול.
אם הוא היה רק כותב שטויות...
אבל הוא גם כתב דברים מעליבים כלפי אחרים שוב ושוב. ייתכן שלא קראת את כל אוסף היצירות שלו... אבל בסדר, נעזוב את זה. נגיד שעברנו הלאה.
 
אין רכבת ולא תיהיה שום רכבת...
רק אוטובוסים מתאימים למדינה הקטנה שלנו.. תפסיקו לפנטז ולחלום חלומות כל עובדי הרכבת שנמצאים כאן. אני בטוח שבירושלים הרכבת לא תפעל לעולם, היא תתחיל לפעול לזמן קצר ואז יראו איזה בלגן יש שם ויפסיקו את הפעילות שלה זה ברור לכולם. הפורום שלכם ניהיה מגעיל רק רכבת כל היום דיי לכו תיקנו רכבת צעצעוע ותשחקו איתה הזויים, תפסיקו ליגזול אדמות מדינה חשובות בשביל הרקבת כדי שיהיה לכם ולקרוביכם עבודה טובה ונוחה ותשאירו את הפרנסה אצל נהגי האוטובוסים הפשוטים שרק רוצים להתפרנס.. הבנתם?!
easylivin ששמו אריק (שם מלא שמור במערכת), אינ
אינו עובד "רכבת-ישראל" - נקודה. ברכבת ישראל עובדים 2013 עובדים במדוייק. שמו לא מופיע אצלי בטבלאות רשימת העובדים, נכון ליוני 2010 ולפיכך הבחור אינו עובד רכבת. לידיעתך. לכן, לא ניתן להאשים אותו באינטרס עבודתי זה או אחר. כמו-כן, easylivin אינו עובד בחברת נ.ת.ע או MTS או "סיטיפס" כי שמו המלא אינו מופיע גם ברשימות עובדיה של חברות אלו ולכן הוא למעשה ניאטרלי. ללא קשר - אני מסכים איתך רק חלקית: רק"ל היא מיותרת, תחתית היא חובה בתל-אביב ובירושלים. התחתית לא תגזול שום ס"מ של כביש ותאפשר לכל קוי האוטובוסים להמשיך ולעבוד כרגיל. בזה אני מסכים. אך אין צורך להאשים את easylivin באינטרס כי איננו עובד בשום גוף רכבתי בישראל. אני מכיר אותו באופן אישי, הוא בחור כארז למרות שלא תמיד אני מסכים איתו, אך לבטח אין לו שום אינטרס מקצועי למעט תחביב משותף.
 

easylivin

New member
easylivin ששמו אריק (שם מלא שמור במערכת), אינ
אינו עובד "רכבת-ישראל" - נקודה. ברכבת ישראל עובדים 2013 עובדים במדוייק. שמו לא מופיע אצלי בטבלאות רשימת העובדים, נכון ליוני 2010 ולפיכך הבחור אינו עובד רכבת. לידיעתך. לכן, לא ניתן להאשים אותו באינטרס עבודתי זה או אחר. כמו-כן, easylivin אינו עובד בחברת נ.ת.ע או MTS או "סיטיפס" כי שמו המלא אינו מופיע גם ברשימות עובדיה של חברות אלו ולכן הוא למעשה ניאטרלי. ללא קשר - אני מסכים איתך רק חלקית: רק"ל היא מיותרת, תחתית היא חובה בתל-אביב ובירושלים. התחתית לא תגזול שום ס"מ של כביש ותאפשר לכל קוי האוטובוסים להמשיך ולעבוד כרגיל. בזה אני מסכים. אך אין צורך להאשים את easylivin באינטרס כי איננו עובד בשום גוף רכבתי בישראל. אני מכיר אותו באופן אישי, הוא בחור כארז למרות שלא תמיד אני מסכים איתו, אך לבטח אין לו שום אינטרס מקצועי למעט תחביב משותף.
תודה, אביתר...
אבל לא שזה יעזור. הבחור אובססיבי, כל מי שלא מסכים איתו הוא "עובד רכבת" (ואף אחד פה לא מסכים עם השטויות שהוא חוזר עליהן). ואני מדבר בבוטות כי שהאיש בהחלט הרוויח אותה.
 
תודה, אביתר...
אבל לא שזה יעזור. הבחור אובססיבי, כל מי שלא מסכים איתו הוא "עובד רכבת" (ואף אחד פה לא מסכים עם השטויות שהוא חוזר עליהן). ואני מדבר בבוטות כי שהאיש בהחלט הרוויח אותה.
עזוב אותו. אתה חייב להגיע למגה-ארכיון החודש
ואני שמח לדעת שהכתבה הארוכה "שלנו" על סימנס עומדת סוף-סוף לראות אור ! כאשר תבוא, תקבל ממני מכות אבל גם הפתעות ! אתה רואה שכדאי לבוא?
 

easylivin

New member
עזוב אותו. אתה חייב להגיע למגה-ארכיון החודש
ואני שמח לדעת שהכתבה הארוכה "שלנו" על סימנס עומדת סוף-סוף לראות אור ! כאשר תבוא, תקבל ממני מכות אבל גם הפתעות ! אתה רואה שכדאי לבוא?
זה כבר מטופל...

וגם אני מכין הפתעה או שתיים...
 

amithi1

New member
אין רכבת ולא תיהיה שום רכבת...
רק אוטובוסים מתאימים למדינה הקטנה שלנו.. תפסיקו לפנטז ולחלום חלומות כל עובדי הרכבת שנמצאים כאן. אני בטוח שבירושלים הרכבת לא תפעל לעולם, היא תתחיל לפעול לזמן קצר ואז יראו איזה בלגן יש שם ויפסיקו את הפעילות שלה זה ברור לכולם. הפורום שלכם ניהיה מגעיל רק רכבת כל היום דיי לכו תיקנו רכבת צעצעוע ותשחקו איתה הזויים, תפסיקו ליגזול אדמות מדינה חשובות בשביל הרקבת כדי שיהיה לכם ולקרוביכם עבודה טובה ונוחה ותשאירו את הפרנסה אצל נהגי האוטובוסים הפשוטים שרק רוצים להתפרנס.. הבנתם?!
אתה נשמע כמו יצרני מכונות כתיבה שמסבירים
מדוע המחשב והמקלדת לא יצליחו לעולם. בן אדם, תפסיק לחשוב רק על הטובה האישית שלך ותחשוב על טובת הכלל מדי פעם.
 

easylivin

New member
אתה נשמע כמו יצרני מכונות כתיבה שמסבירים
מדוע המחשב והמקלדת לא יצליחו לעולם. בן אדם, תפסיק לחשוב רק על הטובה האישית שלך ותחשוב על טובת הכלל מדי פעם.
או כמו העגלונים שטענו בפני השלטונות במאה ה-19
כל מיני טענות הזויות נגד מסילות הברזל...
 

אבישי ק

New member
אין רכבת ולא תיהיה שום רכבת...
רק אוטובוסים מתאימים למדינה הקטנה שלנו.. תפסיקו לפנטז ולחלום חלומות כל עובדי הרכבת שנמצאים כאן. אני בטוח שבירושלים הרכבת לא תפעל לעולם, היא תתחיל לפעול לזמן קצר ואז יראו איזה בלגן יש שם ויפסיקו את הפעילות שלה זה ברור לכולם. הפורום שלכם ניהיה מגעיל רק רכבת כל היום דיי לכו תיקנו רכבת צעצעוע ותשחקו איתה הזויים, תפסיקו ליגזול אדמות מדינה חשובות בשביל הרקבת כדי שיהיה לכם ולקרוביכם עבודה טובה ונוחה ותשאירו את הפרנסה אצל נהגי האוטובוסים הפשוטים שרק רוצים להתפרנס.. הבנתם?!
מי נוסע היום באוטובוסים?
פעם אחרונה שעליתי על אוטובוס הייתה לפני שנה כשאני מציע לפעמים (בטעות ) נסיעה באוטובוס לאנשים אז צוחקים לי בפנים "מה? אני נואש או זקן או עני?" ד"א אני בעד שימוש בתחבורה ציבורית חכמה, כלומר שילוב של אוטובוסים עם תחבורה אחרת.(רכבת, קלה, תחתית וכו...)
 

cwen

New member
מי נוסע היום באוטובוסים?
פעם אחרונה שעליתי על אוטובוס הייתה לפני שנה כשאני מציע לפעמים (בטעות ) נסיעה באוטובוס לאנשים אז צוחקים לי בפנים "מה? אני נואש או זקן או עני?" ד"א אני בעד שימוש בתחבורה ציבורית חכמה, כלומר שילוב של אוטובוסים עם תחבורה אחרת.(רכבת, קלה, תחתית וכו...)
אני. למרות שיש לי מכונית.
 

amit1270

New member
מי נוסע היום באוטובוסים?
פעם אחרונה שעליתי על אוטובוס הייתה לפני שנה כשאני מציע לפעמים (בטעות ) נסיעה באוטובוס לאנשים אז צוחקים לי בפנים "מה? אני נואש או זקן או עני?" ד"א אני בעד שימוש בתחבורה ציבורית חכמה, כלומר שילוב של אוטובוסים עם תחבורה אחרת.(רכבת, קלה, תחתית וכו...)
לצערי זאת הגישה של חלק מהמפעילים
וגם של משרד התחבורה. הנחת היסוד שלפיה רק מסכנים נוסעים באוטובוס הביאה את התח"צ בארץ ל"הישגיו" הגדולים דהיום. רק לאחרונה רואים תחילת שינוי בגישה הזאת. אני מקווה שזה גם יתבטא בשטח בשנים הקרובות.
 

דןמור

New member
לגבי רק"ל בירושלים: שיא הטמטום הוא
רק"ל ברחוב יפו. הרגו את מרכז העיר עם הרק"ל וחיסלו לאגד את הפרנסה באופן חלקי. יצרו עומסי תנועה בלתי אפשריים ברחובות הסמוכים כגון הנביאים ואגריפס. יכלו לחפור עוד 2 מטרים בלבד ברחוב יפו ולבנות את כל הקטע של יפו כרכבת תחתית לכל דבר ולהשאיר את רחוב יפו בדיוק כפי שהיה בעבר. את ירושלים רצחו בלי חסד בשביל קו רכבת שלעולם ועד לא יהיה רווחי. גם בתל-אביב היתה עדיפה רכבת תחתית אם כי הדבר בעייתי משום שהים עלול לחדור לחלק מהמנהרות, יסודות בתים דורשים חיזוק מאסיבי ועוד. מה שלא מספרים לך הוא שבחפירות ניסיון שערכו ביפו, נפגשו עם הים.......כדי לאטום היטב את המנהרות, יהא צורך בסוג שונה של בנייה יקרה מאוד. אם אתה חופר 150 מטר בדיזנגוף למשל, אתה נפגש שוב עם....הים. אלו הם מאותם הדברים שכולם מעדיפים להתעלם מהם חוץ מהמרצים לגאוגרפיה באוניברסיטה שמשרטטים על הלוח את הלשון הבולטת עליה יושבת תל-אביב בחלקים מסויימים שלה. לגבי ירושלים - אנחנו עוד נראה ואני משוכנע שכמות הבעיות שתהיה עם הרק"ל היא כה גדולה עד שהיא תגרום לזעזוע. שמעתי את התירוץ שמתחת לאזור הכניסה לעיר, יש כבר שתי מנהרות: אחת של בגין והשניה של למלט את הממשלה למקלט אטומי באזור הרי ירושלים (כתבה על מקלט זה הופיעה בידיעות-אחרונות, מה גם שכולם יודעים במדוייק מה בדיוק קיים מתחת למנהרת בגין כך שאף אחד לא גילה כאן את אמריקה, כולל כל הפרטים הרפואיים והאספקתיים השונים....)....מה שאלו שסיפרו את סיפור הדאבל מנהרה, שכחו לומר שהרווח בין שתי הנהרות הוא 13 מטר, כלומר מתאים בדיוק למנהרה שלישית ובאחוזי שיפוע סבירים לרכבת... מנהרת הרכבת המהירה עוברת הרבה יותר נמוך. כך שהנה סגרנו את כל הפינות.
רכבת קלה זה הפתרון המושלם בשביל רחוב יפו
לו היו בונים רכבת תחתית בירושלים (דבר שכנראה היה במקרה הטוב יוצא לפועל בעוד עשר עד 15 שנה), רחוב יפו היה נשאר מוזנח ומזוהם כמו שהוא היה עד היום. הרק"ל ברחוב יפו יצר וייצור מהפכה של ממש בירושלים - רק רק"ל יכל לייצר מדרחוב איכותי ברחוב יפו ותוך מספר שנים הרחוב יהפוך מרחוב מוזנח שאף אחד לא רוצה לעבור בו לפנינה אמיתית. נכון, יש מחיר בכך שהתנועה ברחוב הנביאים תגבר, אבל שווה לשלם את המחיר הזה - כאשר בתמורה מקבלים את רחוב יפו המשלב מדרחוב עם רק"ל. מה שהפרוייקט יצר בעיר (גם באופן עקיף) לא היה כבר 20 שנים בעיר הזאת.
 
רכבת קלה זה הפתרון המושלם בשביל רחוב יפו
לו היו בונים רכבת תחתית בירושלים (דבר שכנראה היה במקרה הטוב יוצא לפועל בעוד עשר עד 15 שנה), רחוב יפו היה נשאר מוזנח ומזוהם כמו שהוא היה עד היום. הרק"ל ברחוב יפו יצר וייצור מהפכה של ממש בירושלים - רק רק"ל יכל לייצר מדרחוב איכותי ברחוב יפו ותוך מספר שנים הרחוב יהפוך מרחוב מוזנח שאף אחד לא רוצה לעבור בו לפנינה אמיתית. נכון, יש מחיר בכך שהתנועה ברחוב הנביאים תגבר, אבל שווה לשלם את המחיר הזה - כאשר בתמורה מקבלים את רחוב יפו המשלב מדרחוב עם רק"ל. מה שהפרוייקט יצר בעיר (גם באופן עקיף) לא היה כבר 20 שנים בעיר הזאת.
המציאות בשטח כבר מוכיחה שאתה טועה 100% !
מהפיכה? אתה בעד זוהמה סובבת ומעגלית של הנביאים + אגריפס? במילים אחרות: אתה בעד לחנוק את רחוב יפו בזיהום נוראי מכל הכיוונים? אם עד עכשיו האוטובוסים נסעו לאט, הרי שמעכשיו הם יעמדו רוב הזמן....... ועוד טעות קריטית: אסור היה להפוך את רחוב בן-יהודה למדרחוב ! אם יוחזר המצב לקדמותו - תיפתרנה רוב בעיות התנועה במע"ר הישן. הרק"ל גם חיסלה את פרנסת הסוחרים ואת פרנסתם של רבים מנהגי אגד. אין שום היגיון לקחת מנהג אגד ותיק את פרנסתו ולתתה בידי נהג צעיר של רק"ל. זו אפלייה וזה אקט אנטי דמוקרטי מובהק. רק רכבת תחתית היא הפתרון ולפי עומק החפירה שנחפרה ביפו, חסרו רק 2 מטר להקמת תחתית. ממש ארץ חלם הרק"ל.
 

דןמור

New member
המציאות בשטח כבר מוכיחה שאתה טועה 100% !
מהפיכה? אתה בעד זוהמה סובבת ומעגלית של הנביאים + אגריפס? במילים אחרות: אתה בעד לחנוק את רחוב יפו בזיהום נוראי מכל הכיוונים? אם עד עכשיו האוטובוסים נסעו לאט, הרי שמעכשיו הם יעמדו רוב הזמן....... ועוד טעות קריטית: אסור היה להפוך את רחוב בן-יהודה למדרחוב ! אם יוחזר המצב לקדמותו - תיפתרנה רוב בעיות התנועה במע"ר הישן. הרק"ל גם חיסלה את פרנסת הסוחרים ואת פרנסתם של רבים מנהגי אגד. אין שום היגיון לקחת מנהג אגד ותיק את פרנסתו ולתתה בידי נהג צעיר של רק"ל. זו אפלייה וזה אקט אנטי דמוקרטי מובהק. רק רכבת תחתית היא הפתרון ולפי עומק החפירה שנחפרה ביפו, חסרו רק 2 מטר להקמת תחתית. ממש ארץ חלם הרק"ל.
זו בדיחה? אני לא יודע אם אתה רציני או צוחק
"אקט לא דמוקרטי" להפעיל רכבת קלה במקום אוטובוס? איזו בדיחה. כדאי שתיקח קצת שיעורים באזרחות או בהיסטוריה כדי שתלמד מה זו אפליה או מה זה אקט לא דמוקרטי "מובהק". השחיקה שאתה מבצע במונח הזה (שאין שום קשר בין הטענה שלך אליו) רק פוגעת במעשים שהם באמת לא דמוקרטים או במעשים שמהווים אפליה אמיתית. מעבר לכך, רחוב יפו לא רק שיהיה מזוהם, אלא יהיה נקי מאי-פעם. איך בדיוק אתה יכול לטעון שהוא יהיה יותר מזוהם אם בעבר האוטובוסים נסעו וזיהומו אותו ישירות והיום הם יסעו ברחובות מקבילים אליו? בוודאי מדובר בפחות זיהום ברחוב יפו עצמו. אתה יכול לטעון שיהיה יותר זיהום בנביאים (לזה אני מסכים), אבל בוודאי שיהיה הרבה פחות זיהום ברחוב יפו שיהפוך לרחוב מוצלח פי כמה. מעבר לזה, הצעד הכי חכם שעשו בירושלים היה הקמת המדרחוב ברחוב יפו - זה שדרג לאין-שעור את מרכז העיר - ומדרחוב יפו ישפר זאת אף יותר ויחבר בין העיר העתיקה למרכז העיר. והכי מגוחך זה לטעון "המציאות בשטח כבר מוכיחה שאתה טועה" - איך בדיוק המציאות מוכיחה את זה אם הרק"ל עדיין לא פועל? ולטעון שחסרים רק 2 מטר להקמת תחתית זה בערך כמו לטעון שחסר רק 40 ס"מ כדי שאני אוכל לעבור דרך קירות. בדיחה. אני מצטער, אבל אין שום קשר בין המציאות להודעה שכתבת ויותר מכך - הנוהג המקובל בפורומים הוא ששימוש בהדגשה לאורך שורות הינו מקביל לצעקה. אנא אל תצעק עלי. תודה.
 
זו בדיחה? אני לא יודע אם אתה רציני או צוחק
"אקט לא דמוקרטי" להפעיל רכבת קלה במקום אוטובוס? איזו בדיחה. כדאי שתיקח קצת שיעורים באזרחות או בהיסטוריה כדי שתלמד מה זו אפליה או מה זה אקט לא דמוקרטי "מובהק". השחיקה שאתה מבצע במונח הזה (שאין שום קשר בין הטענה שלך אליו) רק פוגעת במעשים שהם באמת לא דמוקרטים או במעשים שמהווים אפליה אמיתית. מעבר לכך, רחוב יפו לא רק שיהיה מזוהם, אלא יהיה נקי מאי-פעם. איך בדיוק אתה יכול לטעון שהוא יהיה יותר מזוהם אם בעבר האוטובוסים נסעו וזיהומו אותו ישירות והיום הם יסעו ברחובות מקבילים אליו? בוודאי מדובר בפחות זיהום ברחוב יפו עצמו. אתה יכול לטעון שיהיה יותר זיהום בנביאים (לזה אני מסכים), אבל בוודאי שיהיה הרבה פחות זיהום ברחוב יפו שיהפוך לרחוב מוצלח פי כמה. מעבר לזה, הצעד הכי חכם שעשו בירושלים היה הקמת המדרחוב ברחוב יפו - זה שדרג לאין-שעור את מרכז העיר - ומדרחוב יפו ישפר זאת אף יותר ויחבר בין העיר העתיקה למרכז העיר. והכי מגוחך זה לטעון "המציאות בשטח כבר מוכיחה שאתה טועה" - איך בדיוק המציאות מוכיחה את זה אם הרק"ל עדיין לא פועל? ולטעון שחסרים רק 2 מטר להקמת תחתית זה בערך כמו לטעון שחסר רק 40 ס"מ כדי שאני אוכל לעבור דרך קירות. בדיחה. אני מצטער, אבל אין שום קשר בין המציאות להודעה שכתבת ויותר מכך - הנוהג המקובל בפורומים הוא ששימוש בהדגשה לאורך שורות הינו מקביל לצעקה. אנא אל תצעק עלי. תודה.
מי אתה שתלמד את המורה להיסטוריה, אזרחות, גאוג
גאוגרפיה, מתמטיקה וערבית את רזי העיר הזו??? עשה נא לי טובה: הרגע: נהגי אגד הופלו לרעה וזו עילה נהדרת לתביעה. פרנסתם נפגעה קשות ! אתה תספר לי מה הולך בתוך אגד? הרי אני מקושר שם בפנים מפה ועד הודעה חדשה....אני מכיר היטב את הלכי הרוח בתוך אגד. המצב ממש רחוק מלהיות משביע רצון. הפרנסה של נהגי אגד חשובה לא פחות מפרנסתם של כמה נהגי רק"ל.... המציאות בשטח כבר מוכיחה שאתה טועה. לאור תגובתך אני רואה שאתה טועה בחזקת טועה ! ימים יגידו מי צדק ! תפנים ותתעדכן: אנחנו בשנת 2011 ולא בשנת 1975: מרכז העיר זה רחוב כנפי נשרים, זה רחוב בית הדפוס, זה רחוב פייר קניג, זה מלחה ! זה לבטח לא הרחובות המזדקנים שנמצאים במע"ר הקודם שכבר אינו מע"ר יותר וטוב שכך ! בוא ניתן לעתיד לראות מי צודק. ברגע שהפכו את בן-יהודה למדרחוב, רצחו את מרכז העיר הישן. ברגע שיהפכו את יפו למדרחוב - יקבלו שממה שם או עליהום של בזארים ובתי קפה המתחרים בינייהם עד אובדן חושים. יקי חברי, הוא בעל בית קפה בעיר. הוא ממש מיואש. אל תנסה ליפות את התמונה העגומה מאוד, שלא לדבר על כל כספי הפיצויים שמגיעים לסוחרים ואשר הם מקבלים רק אחוז קטן מהם. יקי מספר שיש מלחמת מחירים נוראה. ומי בונה על תיירות בזארים? לך תראה איך הסוחרים ברחוב כנפי נשרים מרוצים ! מרכז העיר? רק גבעת שאול, תלפיות או מלחה תוך דגש על תלפיות. הכל יש בתלפיות, כולל חנייה נוחה, כל בית עסק שתרצה והכל קרוב וידידותי מאוד. ומי יצטרך בכלל את השביר לצרכן החדש שנבנה כרגע ברחוב יפו אם יש לי משביר לצרכן נוח מאוד עם חנייה נוחה בקניון מלחה? הבנת את זה ברוך?
 

FDA

New member
מי אתה שתלמד את המורה להיסטוריה, אזרחות, גאוג
גאוגרפיה, מתמטיקה וערבית את רזי העיר הזו??? עשה נא לי טובה: הרגע: נהגי אגד הופלו לרעה וזו עילה נהדרת לתביעה. פרנסתם נפגעה קשות ! אתה תספר לי מה הולך בתוך אגד? הרי אני מקושר שם בפנים מפה ועד הודעה חדשה....אני מכיר היטב את הלכי הרוח בתוך אגד. המצב ממש רחוק מלהיות משביע רצון. הפרנסה של נהגי אגד חשובה לא פחות מפרנסתם של כמה נהגי רק"ל.... המציאות בשטח כבר מוכיחה שאתה טועה. לאור תגובתך אני רואה שאתה טועה בחזקת טועה ! ימים יגידו מי צדק ! תפנים ותתעדכן: אנחנו בשנת 2011 ולא בשנת 1975: מרכז העיר זה רחוב כנפי נשרים, זה רחוב בית הדפוס, זה רחוב פייר קניג, זה מלחה ! זה לבטח לא הרחובות המזדקנים שנמצאים במע"ר הקודם שכבר אינו מע"ר יותר וטוב שכך ! בוא ניתן לעתיד לראות מי צודק. ברגע שהפכו את בן-יהודה למדרחוב, רצחו את מרכז העיר הישן. ברגע שיהפכו את יפו למדרחוב - יקבלו שממה שם או עליהום של בזארים ובתי קפה המתחרים בינייהם עד אובדן חושים. יקי חברי, הוא בעל בית קפה בעיר. הוא ממש מיואש. אל תנסה ליפות את התמונה העגומה מאוד, שלא לדבר על כל כספי הפיצויים שמגיעים לסוחרים ואשר הם מקבלים רק אחוז קטן מהם. יקי מספר שיש מלחמת מחירים נוראה. ומי בונה על תיירות בזארים? לך תראה איך הסוחרים ברחוב כנפי נשרים מרוצים ! מרכז העיר? רק גבעת שאול, תלפיות או מלחה תוך דגש על תלפיות. הכל יש בתלפיות, כולל חנייה נוחה, כל בית עסק שתרצה והכל קרוב וידידותי מאוד. ומי יצטרך בכלל את השביר לצרכן החדש שנבנה כרגע ברחוב יפו אם יש לי משביר לצרכן נוח מאוד עם חנייה נוחה בקניון מלחה? הבנת את זה ברוך?
מה קרה למשביר?
איפה בונים משביר חדש?ומה הבעיה במשביר הקיים?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה