הופסק המשא ומתן על הרכבת הקלה בתל אביב

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
מה הקשר לניו יורק ולונדון
אלה שתי מטרופולינים בעלי חשיבות עולמית לא כמו פרובינצית תל אביב. עם כל הכבוד. ולנושא, חוץ מהעלויות המרובות של רכבת תחתית, לוקח גם זמן רב לרדת אל התחנות ולצאת מהן לרחוב מה שלא טוב לתל אביב. ביזבוז זמן, ואז אנשים יסעו רק אל ומחוץ לתל אביב , נסיעה למרחקים קצרים לא תהיה כדאית.

 
מה הקשר לניו יורק ולונדון
אלה שתי מטרופולינים בעלי חשיבות עולמית לא כמו פרובינצית תל אביב. עם כל הכבוד. ולנושא, חוץ מהעלויות המרובות של רכבת תחתית, לוקח גם זמן רב לרדת אל התחנות ולצאת מהן לרחוב מה שלא טוב לתל אביב. ביזבוז זמן, ואז אנשים יסעו רק אל ומחוץ לתל אביב , נסיעה למרחקים קצרים לא תהיה כדאית.
הצפיפות היא הקשר !!!! הרק"ל תסתום לחלוטין את
כל תל-אביב ותגרום לאסון תחבורתי בסדר גודל כזה שלא יהיה מנוס מלעקור את מסילותיה ולהחזיר את המצב לקדמותו. תל-אביב צריכה אך ורק רכבת תחתית ואין שום מקום או יומרה להשוואה עם לונדון או יונייטד-איידס. גם בתחנת פיקדילי עולים 5 דקות עד ליציאה. גם הישראדרעקאלך יכולים להמתין 5 דקות במנהרות ובדרגנועים. מפונקים נהיו לי....לא יכולים לחיות בלי מזגן.....נו, בשבוע שעבר נסעתי ועמדתי בפקק בכיכר המדינה, בלי מזגן. לא היה נורא....העיקר הסיגריה. כאשר מעשנים, מי בכלל מתייחס למזג האויר...... יסעו גם מרחקים קצרים בתחתית בדיוק כמו בלונדון וכמו בכרמלית. אם יש מקום להשוות בין "דן" לרק"ל, הרי שבהחלט עדיפה התנועה באוטובוסים רגילים של "דן". גמיש יותר, מהיר יותר, מגיע להרבה יותר צירי נסיעה.
 

easylivin

New member
הצפיפות היא הקשר !!!! הרק"ל תסתום לחלוטין את
כל תל-אביב ותגרום לאסון תחבורתי בסדר גודל כזה שלא יהיה מנוס מלעקור את מסילותיה ולהחזיר את המצב לקדמותו. תל-אביב צריכה אך ורק רכבת תחתית ואין שום מקום או יומרה להשוואה עם לונדון או יונייטד-איידס. גם בתחנת פיקדילי עולים 5 דקות עד ליציאה. גם הישראדרעקאלך יכולים להמתין 5 דקות במנהרות ובדרגנועים. מפונקים נהיו לי....לא יכולים לחיות בלי מזגן.....נו, בשבוע שעבר נסעתי ועמדתי בפקק בכיכר המדינה, בלי מזגן. לא היה נורא....העיקר הסיגריה. כאשר מעשנים, מי בכלל מתייחס למזג האויר...... יסעו גם מרחקים קצרים בתחתית בדיוק כמו בלונדון וכמו בכרמלית. אם יש מקום להשוות בין "דן" לרק"ל, הרי שבהחלט עדיפה התנועה באוטובוסים רגילים של "דן". גמיש יותר, מהיר יותר, מגיע להרבה יותר צירי נסיעה.
אביתר, אבל איך זה שהיא לא סותמת ערים אחרות?
אגב, באירופה רמת המינוע גבוהה יותר מאשר בישראל... חוץ מזה, כבר נראה לי שזה ויכוח סתמי. הרי ברור לכולם שתהיה רכבת (השאלה היא רק מתי), ושזה יהיה הרבה יותר טוב מהמצב הנוכחי. אלא אם כן מתווכחים רק לשם הויכוח עצמו...
 
אביתר, אבל איך זה שהיא לא סותמת ערים אחרות?
אגב, באירופה רמת המינוע גבוהה יותר מאשר בישראל... חוץ מזה, כבר נראה לי שזה ויכוח סתמי. הרי ברור לכולם שתהיה רכבת (השאלה היא רק מתי), ושזה יהיה הרבה יותר טוב מהמצב הנוכחי. אלא אם כן מתווכחים רק לשם הויכוח עצמו...
תשובה מוחצת:
שם היא נבנתה כאשר לא היתה צפיפות כמו היום....האזרחים התרגלו אליה מוקדם מאוד והיא היתה חלק אינטגרלי מחייהם. כאן בונים אותה כאשר למדינת ישראל הגוססת במילא, כבר עבר עשיר של אין רכבות והחינוך הוא הבעיה. בלונדון התחתית נבנתה כאשר ברחובות לא היו כמעט כלי רכב אחרים. אין קשר לגודל העיר - הכל יחסי. צריך לבדוק כמה אחוזי צפיפות יש ב100מ"ר במרכז לונדון מול 100 מ"ר במרכז ת"א.
 

dan120

New member
תשובה מוחצת:
שם היא נבנתה כאשר לא היתה צפיפות כמו היום....האזרחים התרגלו אליה מוקדם מאוד והיא היתה חלק אינטגרלי מחייהם. כאן בונים אותה כאשר למדינת ישראל הגוססת במילא, כבר עבר עשיר של אין רכבות והחינוך הוא הבעיה. בלונדון התחתית נבנתה כאשר ברחובות לא היו כמעט כלי רכב אחרים. אין קשר לגודל העיר - הכל יחסי. צריך לבדוק כמה אחוזי צפיפות יש ב100מ"ר במרכז לונדון מול 100 מ"ר במרכז ת"א.
עזוב אותו הוא יודע שרכבת זה אסון..
אבל מישום מה ממשיך להתעקש ומביא לי דוגמאות מאירופה ??. איפה אתה חיי חבוב? אתה חי בישראל לא באירופה!! ניראה לי שהוא קרא יותר מידי אגדות וסיפורי רכבת עד שהוא כבר מדבר שטויות במיץ חרא.
 

easylivin

New member
עזוב אותו הוא יודע שרכבת זה אסון..
אבל מישום מה ממשיך להתעקש ומביא לי דוגמאות מאירופה ??. איפה אתה חיי חבוב? אתה חי בישראל לא באירופה!! ניראה לי שהוא קרא יותר מידי אגדות וסיפורי רכבת עד שהוא כבר מדבר שטויות במיץ חרא.
אלג'יריה, מרוקו, תוניסיה, מצרים זה אירופה?!
וכמה פעמים כבר הוכחת שאינך מבין כלום מהחיים שלך - עוד לא הספיק לך?!
 

easylivin

New member
תשובה מוחצת:
שם היא נבנתה כאשר לא היתה צפיפות כמו היום....האזרחים התרגלו אליה מוקדם מאוד והיא היתה חלק אינטגרלי מחייהם. כאן בונים אותה כאשר למדינת ישראל הגוססת במילא, כבר עבר עשיר של אין רכבות והחינוך הוא הבעיה. בלונדון התחתית נבנתה כאשר ברחובות לא היו כמעט כלי רכב אחרים. אין קשר לגודל העיר - הכל יחסי. צריך לבדוק כמה אחוזי צפיפות יש ב100מ"ר במרכז לונדון מול 100 מ"ר במרכז ת"א.
גם עם זה איני מסכים.. יש עוד כמה וכמה דוגמאות
שבהן בדומה לישראל, לא היו רכבות עירוניות בכלל עד לזמן האחרון, או שהיו מערכות מיושנות מאוד. בוויקי יש רשימה ארוכה של מערכות להסעת המונים בעולם ושנות ההקמה שלהן. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tram_and_light-rail_transit_systems
 
גם עם זה איני מסכים.. יש עוד כמה וכמה דוגמאות
שבהן בדומה לישראל, לא היו רכבות עירוניות בכלל עד לזמן האחרון, או שהיו מערכות מיושנות מאוד. בוויקי יש רשימה ארוכה של מערכות להסעת המונים בעולם ושנות ההקמה שלהן. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_tram_and_light-rail_transit_systems
אתה יכול לא להסכים: עובדתית: הרעש נורא
ואשתי מזכירה לי את הרעש הנורא של הרק"ל בנוטינגהאם בה שהינו תקופה. זה פשוט היה מטרד קשה במרכז העיר. רק משרדים נשארו שם במרכז. כל הדיירים ברחו... אין בישראל מקום לרכבת קלה, אלא רק לתחתית שלא תפריע לסדר הקיים ולא תגזול כביש ראשי בירושלים ובמיוחד את פרנסתם של נהגי אגד ירושלים שייאלצו להצטמצם. ומה עשתה הרק"ל בירושלים? העבירה את הזיהום מרחוב יפו לרחוב הנביאים ולרחוב אגריפס !!! כלומר: היתרון שלה הוא כלום. יש לה רק חסרונות בירושלים שלא לדבר על הנזק העצום שהקמתה גרמה לסוחרי העיר שלא מקבלים פיצוי הולם אלא רק חלקי ! הרי לא נשכנע זה את זה, אז בוא נמשיך כרגיל ונעבור לנושא אחר.
 

עדירמר

New member
תשובה מוחצת:
שם היא נבנתה כאשר לא היתה צפיפות כמו היום....האזרחים התרגלו אליה מוקדם מאוד והיא היתה חלק אינטגרלי מחייהם. כאן בונים אותה כאשר למדינת ישראל הגוססת במילא, כבר עבר עשיר של אין רכבות והחינוך הוא הבעיה. בלונדון התחתית נבנתה כאשר ברחובות לא היו כמעט כלי רכב אחרים. אין קשר לגודל העיר - הכל יחסי. צריך לבדוק כמה אחוזי צפיפות יש ב100מ"ר במרכז לונדון מול 100 מ"ר במרכז ת"א.
אביתר יש לך טעות קטנה
לונדון היתה על סף פיצוץ תחבורתי עוד לפני שבנו את הרכבת התחתית ורק בשנות ה60 של המאה התשע עשרה החלו לבנות את הרכבת התחתית. בהתחלה אנשים לא כל כך רצו לנסוע מאחר והרכבת נמשכה על ידי קטר קיטור אבל לאחר מכן ההיענות היתה גדולה. ומה היה בתל אביב ב1860? חוץ מחול לא היה כלום.
 
אביתר יש לך טעות קטנה
לונדון היתה על סף פיצוץ תחבורתי עוד לפני שבנו את הרכבת התחתית ורק בשנות ה60 של המאה התשע עשרה החלו לבנות את הרכבת התחתית. בהתחלה אנשים לא כל כך רצו לנסוע מאחר והרכבת נמשכה על ידי קטר קיטור אבל לאחר מכן ההיענות היתה גדולה. ומה היה בתל אביב ב1860? חוץ מחול לא היה כלום.
בתל-אביב לא היה כלום בשנת 1860?
איפה אתה חי על כוכב נגה? כל אזור מרכז תל-אביב היה כפרים ערביים שוקקי חיים. כל שטח רמת-אביב הוא שטח כבוש שנלקח בכוח מעם אחר. האמת? רמת אביב היא בכלל לא שטח יהודי. אותם מתנחלים שגרים בה לא מודעים לעובדה שדווקא אלה שגרים בישוב כמו עלי, הם לא מתנחלים כי אם מתיישבים בארץ ישראל האמיתית.....כמעט כל אזור תל-אביב היה כפרים ערביים שלווים במחצית המאה ה-19. כולל רחוב איבן-גבירול - עוד אדמה ערבית כבושה.
 
בתל-אביב לא היה כלום בשנת 1860?
איפה אתה חי על כוכב נגה? כל אזור מרכז תל-אביב היה כפרים ערביים שוקקי חיים. כל שטח רמת-אביב הוא שטח כבוש שנלקח בכוח מעם אחר. האמת? רמת אביב היא בכלל לא שטח יהודי. אותם מתנחלים שגרים בה לא מודעים לעובדה שדווקא אלה שגרים בישוב כמו עלי, הם לא מתנחלים כי אם מתיישבים בארץ ישראל האמיתית.....כמעט כל אזור תל-אביב היה כפרים ערביים שלווים במחצית המאה ה-19. כולל רחוב איבן-גבירול - עוד אדמה ערבית כבושה.
התשובה הקודמת נועדה רק לעקוץ ת'תל-אביבים..
אני רחוק מדעות של שמאל כמרחק היקום מבטן האדמה.....
 

אבישי ק

New member
הצפיפות היא הקשר !!!! הרק"ל תסתום לחלוטין את
כל תל-אביב ותגרום לאסון תחבורתי בסדר גודל כזה שלא יהיה מנוס מלעקור את מסילותיה ולהחזיר את המצב לקדמותו. תל-אביב צריכה אך ורק רכבת תחתית ואין שום מקום או יומרה להשוואה עם לונדון או יונייטד-איידס. גם בתחנת פיקדילי עולים 5 דקות עד ליציאה. גם הישראדרעקאלך יכולים להמתין 5 דקות במנהרות ובדרגנועים. מפונקים נהיו לי....לא יכולים לחיות בלי מזגן.....נו, בשבוע שעבר נסעתי ועמדתי בפקק בכיכר המדינה, בלי מזגן. לא היה נורא....העיקר הסיגריה. כאשר מעשנים, מי בכלל מתייחס למזג האויר...... יסעו גם מרחקים קצרים בתחתית בדיוק כמו בלונדון וכמו בכרמלית. אם יש מקום להשוות בין "דן" לרק"ל, הרי שבהחלט עדיפה התנועה באוטובוסים רגילים של "דן". גמיש יותר, מהיר יותר, מגיע להרבה יותר צירי נסיעה.
 

easylivin

New member
רכבת תחתית=חשיבה לטווח ארוך
אם אי אפשר לבנות בת"א רכבת תחתית איך בונים בימים אלה רכבת תחתית באמסטרדם ? אמנם נשמע הגיוני הטיעון שהיסודות של הבתים בארץ לא חזקים מספיק, אבל זה לא מניח את דעתי... אף פעם רכבת קלה לא תהיה תחליף לרכבת תחתית מכיוון שהיא לא מהירה מספיק, לא מסוגלת להעמיס מסה גדולה של אנשים, ועוד סיבות רבות, אם תקח לניו-יורקים או ללונדונים את התחתית ליום אחד ותיתן להם רכבת קלה במקום הם יעשו ממך פיש אנד צ'יפס !! לחשיבה לטווח ארוך רכבת תחתית היא הכרחית בת"א ורכבת קלה לא תספק את הסחורה, מה גם שרחובות ת"א לא מותאמים לרכבת קלה, ויש לעשות שינויים עצומים כדי להתאים את העיר לשם כך..
"דבר במספרים"
כמה זה "מהירה מספיק", כמה זה "מסה גדולה של אנשים", מהן "עוד סיבות רבות"? ואיך בדיוק הרחובות בת"א "לא מותאמים לרכבת קלה"? במה הם שונים מהרחובות הצרים של ערי אירופה העתיקות, ואיך זה שהם לא מתאימים אם התכנון כבר נעשה ואיכשהו, מומחים גדולים ממני וממך כן הצליחו "לדחוף" לשם רכבת קלה?.. אבל בסדר, בוא נתחיל מהדברים הפשוטים. ידוע לך כמה תושבים יש בלונדון ובניו-יורק רבתי, לעומת תל-אביב רבתי?
 

dan120

New member
"דבר במספרים"
כמה זה "מהירה מספיק", כמה זה "מסה גדולה של אנשים", מהן "עוד סיבות רבות"? ואיך בדיוק הרחובות בת"א "לא מותאמים לרכבת קלה"? במה הם שונים מהרחובות הצרים של ערי אירופה העתיקות, ואיך זה שהם לא מתאימים אם התכנון כבר נעשה ואיכשהו, מומחים גדולים ממני וממך כן הצליחו "לדחוף" לשם רכבת קלה?.. אבל בסדר, בוא נתחיל מהדברים הפשוטים. ידוע לך כמה תושבים יש בלונדון ובניו-יורק רבתי, לעומת תל-אביב רבתי?
אין רכבת ולא תיהיה שום רכבת...
רק אוטובוסים מתאימים למדינה הקטנה שלנו.. תפסיקו לפנטז ולחלום חלומות כל עובדי הרכבת שנמצאים כאן. אני בטוח שבירושלים הרכבת לא תפעל לעולם, היא תתחיל לפעול לזמן קצר ואז יראו איזה בלגן יש שם ויפסיקו את הפעילות שלה זה ברור לכולם. הפורום שלכם ניהיה מגעיל רק רכבת כל היום דיי לכו תיקנו רכבת צעצעוע ותשחקו איתה הזויים, תפסיקו ליגזול אדמות מדינה חשובות בשביל הרקבת כדי שיהיה לכם ולקרוביכם עבודה טובה ונוחה ותשאירו את הפרנסה אצל נהגי האוטובוסים הפשוטים שרק רוצים להתפרנס.. הבנתם?!
 

easylivin

New member
אין רכבת ולא תיהיה שום רכבת...
רק אוטובוסים מתאימים למדינה הקטנה שלנו.. תפסיקו לפנטז ולחלום חלומות כל עובדי הרכבת שנמצאים כאן. אני בטוח שבירושלים הרכבת לא תפעל לעולם, היא תתחיל לפעול לזמן קצר ואז יראו איזה בלגן יש שם ויפסיקו את הפעילות שלה זה ברור לכולם. הפורום שלכם ניהיה מגעיל רק רכבת כל היום דיי לכו תיקנו רכבת צעצעוע ותשחקו איתה הזויים, תפסיקו ליגזול אדמות מדינה חשובות בשביל הרקבת כדי שיהיה לכם ולקרוביכם עבודה טובה ונוחה ותשאירו את הפרנסה אצל נהגי האוטובוסים הפשוטים שרק רוצים להתפרנס.. הבנתם?!
ומה אתה עדיין עושה בפורום "המגעיל"?
(השאלה מופנית הפעם גם למנהלים, אם מישהו לא הבין...)
 

dan120

New member
ומה אתה עדיין עושה בפורום "המגעיל"?
(השאלה מופנית הפעם גם למנהלים, אם מישהו לא הבין...)
מה אתה כל פעם מגיב לי??
זה פורום חופשי ואני אמשיך להגיד את דעתי כל עוד אני לא מקלל אף אחד ולא עובד על שום חוק גם אם זה לא מוצא חן בעיני כל עובדי הרכבת.
 

easylivin

New member
מה אתה כל פעם מגיב לי??
זה פורום חופשי ואני אמשיך להגיד את דעתי כל עוד אני לא מקלל אף אחד ולא עובד על שום חוק גם אם זה לא מוצא חן בעיני כל עובדי הרכבת.
"מה אתה כל פעם מגיב לי??"
הפורום אינו חופשי לגידופים ולקללות שלך, ולהפרעות שלך למהלך התקין של הדיונים כאן. למה אתה מצפה כשאתה כותב שטויות בנושאים שאינך מבין בהם?
 

dan120

New member
"מה אתה כל פעם מגיב לי??"
הפורום אינו חופשי לגידופים ולקללות שלך, ולהפרעות שלך למהלך התקין של הדיונים כאן. למה אתה מצפה כשאתה כותב שטויות בנושאים שאינך מבין בהם?
מה שתגיד גאון הדור...
למזלך אני עסוק כל השבוע בעבודה קשה אז אין לי זמן להגיב פה כל היום, לא כמוך שעובד ברכבת ויש לו שפע זמן לכתוב סיפורים אגדות ופנטזיות על רכבות לשום מקום.
 
מה שתגיד גאון הדור...
למזלך אני עסוק כל השבוע בעבודה קשה אז אין לי זמן להגיב פה כל היום, לא כמוך שעובד ברכבת ויש לו שפע זמן לכתוב סיפורים אגדות ופנטזיות על רכבות לשום מקום.
אתה לא היחיד שעובד כל השבוע בעבודה קשה
מה שכן, אתה היחיד שמתעקש לכתוב פה שטויות...
 
אין רכבת ולא תיהיה שום רכבת...
רק אוטובוסים מתאימים למדינה הקטנה שלנו.. תפסיקו לפנטז ולחלום חלומות כל עובדי הרכבת שנמצאים כאן. אני בטוח שבירושלים הרכבת לא תפעל לעולם, היא תתחיל לפעול לזמן קצר ואז יראו איזה בלגן יש שם ויפסיקו את הפעילות שלה זה ברור לכולם. הפורום שלכם ניהיה מגעיל רק רכבת כל היום דיי לכו תיקנו רכבת צעצעוע ותשחקו איתה הזויים, תפסיקו ליגזול אדמות מדינה חשובות בשביל הרקבת כדי שיהיה לכם ולקרוביכם עבודה טובה ונוחה ותשאירו את הפרנסה אצל נהגי האוטובוסים הפשוטים שרק רוצים להתפרנס.. הבנתם?!
"הפורום שלכם נהיה מגעיל"? אל תכנס ואל תגיב..
ירווח לכולנו.. אנחנו ה"עובדי רכבת" מאסנו בנהגי אוטובוסים ממורמרים ופרנואידם שהופכים את הרכבת ל "שעירה לעזזאל" ולמקור של כל הבעיות הדמיוניות שלהם בחיים.. כל "נבואות הזעם" שלך על ה"פגיעה הקשה" שרכבת תביא כביכול על נהגי אוטובוסים הם קשקוש ודמגוגיה (תסתכל במילון מה זה אומר) ומתבססים על כל מיני לוקשים שכנראה האכילו אותך בהם... עייפנו מלנסות להסביר לך כי אתה סתם הולך ראש בקיר.. אז לך תקח את הכדור הכחול ששכחת לקחת בבוקר ולך לישון.. ותעזוב אותנו בשקט!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה