הודעת הטרול האחרונה פה...

zaske

New member
כמה הערות

אפשר לפתור את בעיית "אחרי השנתיים יעזבו" -
א. תן ויזה נורמלית
ב. תן משכורת כדאית

למה זה עדיין לא שווה?
וואלק, כי עדיין ישראל היא מקום עם סיכון בטחוני גבוה. למה שמישהו שהוא "עובד זר" ירצה לעבוד בישראל כשיש איומי טילים? כן, אני יודע, לפעמים יש כתבה בעיתון על זרים שעשו רילוקיישן לישראל. אהלן וסהלן, איכשהו כולם שוכרים דירות במקומות הכי מפנקים במרכז תל אביב, וכנראה שמשתלם להם כלכלית (מאוד מאוד) לעשות את זה.

כשיש תוכנית הגירה לקנדה, לאוסטרליה ובמידה מסויימת לניו זילנד שנותנת לך תושבות קבע ולא סטטוס ארעי, ומדובר במדינות מהשלוות ביותר בעולם, עם יוקר מחיה נמוך בעשרות אחוזים, מי רוצה לגור בדירה מסריחה כשאפשר לגור בבית פרטי?
ובסדר, אם אתה גר בסידני בדירה, אתה גר בעיר שמשאירה אבק באיכות החיים לתל אביב (כן כן, אני יודע שתגיד שתל אביב היא עיר תיירות ידה ידה ידה, תבקר בסידני ונדבר, וגם לחיות זה לא רק להיות תייר, וערי הענק האוסטרליות באמת משאירות אבק לגוש דן מבחינת איכות החיים).

אני למשל הולך לעשות רילוקיישן עכשיו לארה"ב. סך כל התנאים שמציעים לי זה יותר ממה שאני מקבל בארץ, יוקר המחיה זול יותר, ואני עוד מגיע מאוסטרליה, מדינה נאורה ומפותחת, ועם עין ביקורתית (בכל זאת כבר אוסטרלי ורגיל לאוסטרליה) , ועדיין שווה לי לעשות את המעבר, לכמה שנים. ומה ארה"ב עושה מבחינת הויזה? מאפשרת לי לחדש כל שנתיים בתהליך לא נורא, עד אין סוף/פנסיה/הוצאת גרין כארד איכשהו.
 

הפרבולה

New member
רצוי שאותם "עובדים זרים" שבאים לישראל יהיו עם זיקה ציונית

וקשר ארץ ולא כאלו שמחפשים רק רמת חיים גבוהה. ואלו בד"כ יהודים ( אבל לא רק ) שלמרות שלא יורים טילים על סיאטל או משוגעים שצולפים על אנשים בפסטיבל מוזיקה בלאס ואגס.... הם עדין מעדיפים לבוא לכאן מסיבות ציוניות על אפם וחמתם של הערבים מסביבנו ושונאי ישראל, הם לא צריכים לחדש את הויזה שלהם כל שנתיים כאילו היו אזרחים סוג ב שצריכים אישור מהשלטון להשאר פה, כי כאן זה הבית שלהם!

בקיצור יש להביא למקצועות ההיטק רק במסגרת עליה ציונית ולא כעובדים זרים , אכן קשה לישראל להתחרות ברמת החיים של סיאטל , ועם זאת לא כזה גרוע פה מבחינה כלכלית ורמת החיים , אפשר גם לגור בבית צמוד קרקע במחיר סביר במקומת המתאימים ( מעבר לקו הירוק! ) שעדין קרובים למרכז.
 

הפרבולה

New member
לא יעזור לך זו הארץ שלנו כולה מהים עד הירדן

כולל הקסבה של שכם , זה כמובן לא אומר שחייבים לספח את כל השטח , הרי אנחנו ( כולל בשמאל) לא רוצים מדינה דו לאומית ( כלומר שיהיו יותר מידי ערבים תחת ריבונותינו ) אפשר ורצוי להפטר משטחים שיש בהם הרבה ערבים כמו שיטחי A ועזה שכבר התפטרנו מהם )
אבל כל מי שבא אלינו למו"ם בדרישה שנחזיר שטחים כי זה "שוד" אנחנו מעיפים אותו מכל המדרגות, שילך למופתי ויבקש ממנו פיצוי על "השוד".

מי שלא חושב ככה יורד מהארץ , ונאלץ להתנצל בכל מקום על זה שהוא היה פעם ישראלי ( לא שזה עוזר לו הרבה מול אנטישמיים למיניהם ).
 

klemiki

New member
תודה רבה שאתה מכליל את השמאל

בעם.
ממש תודה.
&nbsp
אני לעומתך לא מוכן שהבן שלי ילחם בעוד מלחמה אחת בודדת. גם אם נחזיר חצי ירושלים.
 

הפרבולה

New member
גם אם תחזיר את כל ירושלים , תצטרך להמשיך להלחם

הערבים לא משלימים עם קיומנו כאן כמדינת לאום בכל גבול שהוא.
 

BravoMan

Active member
אבל אתה מוכן שידקרו אותו ברחוב?

עוד הזוי אחד שחושב שמדינה יכולה להעביר לאויב חצי מעיר בירה שלה ולשרוד...
 

vinney

Well-known member
לא יודע מתי היית בירושלים בפעם האחרונה

אבל מאוחדת היא מעולם לא הייתה.
 

BravoMan

Active member
כן, כן, שמענו... אז?

שיטחו שם שכונה אחת, צריך לשטח עוד כמה.
(כולל מאה שערים אגב, אבל זה כבר נושא אחר)
&nbsp
אבל רגע, אני חשבתי שאתה לא בעד קווי 67 אלא בעד חלוקה יותר שפויה, או שטעיתי ולא באמת ענית אז על השאלה שלי?
 

vinney

Well-known member
אין לי מושג מה אמרת עכשיו

שיטחו מה? איפה? למה צריך לשטח את מאה שערים? ואיך כל זה קשור לקווי 67?
&nbsp
מה שאמרתי, ואני אחזור על זה, הוא ש״בירת ישראל המאוחדת״ זאת פיקציה. ירושלים לא הייתה מאוחדת מאז 67 ועד עכשיו. במזרח ירושלים העיריה בקושי מתפקדת, אם בכלל. השכונות הערביות נראות כמו הצרות שלי, אפילו יותר גרוע מהשכונות של החרדים. יש הבדל ברור מאוד בין שכונות יהודיות לשכונות הערביות בעיר. לא קרה שום איחוד שם.
 

הפרבולה

New member
ירושלים מאוחדת

השטח של ירושלים סופח לישראל וזה מספיק לקרוא לה מאוחדת, גם אם המשטרה לא מעיזה להכנס לשועפט, וגם אם יש שכונות ערביות שנראות כמו מזבלה. גם ליפו יש שכונות שהמשטרה חוששת להכנס ואף אחד לא אומר שתלאביב-יפו לא מאוחד לעיר אחד, גם בחיפה יש שכונות שנראים זוועה ובכל זאת חיפה מאוחדת.
 

vinney

Well-known member
אהא, כן. בסדר.

אנחנו באמת צריכים את שועפט? מה כל כך חשוב בה?
 

הפרבולה

New member
לדעתי אנחנו לא צריכים

הבעיה שפיזית קשה לחלק את ירושלים לשכונות יהודיות וערביות, הערבוב גדול מידי שכונה בתוך שכונה.
 

vinney

Well-known member
הא, באמת? השכונות שזורות, זאת הבעיה?

השכונות שוזרו כך בכוונה כדי שלא היה ניתן להפריד את השכונות הערביות. אם לא היה הר חומה, היו מחברים את אום-טובא לבית לחם ומעבירים גבול. אבל לא, בנו שכונה. עכשיו - שזורות, קשה, מה לעשות.
&nbsp
זאת גם המדיניות לגבי ההתנחלויות בשטחים - בונים כך שלא יהיה ניתן להפריד יותר. למה? כי למתנחלים חשובה יותר האדמה. לא איכפת להם שהמדינה לא תהיה יותר יהודית/דמוקרטית, העיקר האדמה. למי איכפת שהמדינה ה״דו לאומית״ שאתם מקדמים זה ההיפך הגמור מהמפעל הציוני...
 

BravoMan

Active member
כן. אנחנו צריכים את שועפט!

תשאל כל אמריקאי מצוי מה החשיבות של Washington DC.
אם ב-9/11 היו מורידים מטוס על הבית הלבן, על גבעת הקפיטול, או אפילו על אנדרטה כזו או אחרת ב-DC, מה אתה חושב שהיה קורה?
&nbsp
מצד אחד, היו נהרגים הרבה פחות בני אדם.
לפחות בסדר גודל - מאות במקום אלפים.
&nbsp
אבל מצד שני, נשיא לא היה יוצא לתקשורת בהכרזה "איסלאם היא דת של שלום".
ארה"ב לא היית ממתינה להקים קואליציה והולכת "להביא דמוקרטיה" לאפגניסטן.
&nbsp
מה שהיה קורה זה מה שקרה אחרי פרל הארבור:
1. כל המוסלמים בארה"ב היו נשלחים למחנות כפי שקרה ליפנים באררה"ב במלחמת העולם השנייה.
2. ארה"ב היית שולחת מהר מאוד מפציצים קונבנציונליים (במקרה הטוב, וטילי שיוט גרעיניים במקרה הרע) כדי לשטח עיר או שניים באפגניסטן.
&nbsp
לבירה של מדינה ריבונים יש חשיבות מיוחדת, היא סמל הריבונות של המדינה וכל פגיע בה מהווה הכרזת מלחמה.
עם כל הכבוד למגדלי התאומים ועם כל הצער שברצח 3000 בני אדם, הבניינים האלה לא היו סמל, ולא היו אפילו מפורסמים במיוחד לפני שהורידו אותם.
&nbsp
לכן אפשר היה להתייחס ל-9/11 כאקט טרור ולא כהכרזת מלחמה שדורשת תגובה מיידית וקטלנית ביותר.
&nbsp
ירושלים היא הבירה והסמל של מדינת ישראל הריבונית.
לתת חלקים ממנה לישות זרה, זו התאבדות מדינית - וויתור על ריבון.
&nbsp
לכן, אם יש בעיה בשכונת שועפט, צריך לפתור אותה כפי שפתרנו את הבעיה בשכונת מוגרבים.
&nbsp
ועכשיו נראה אותך יוצא לא צבוע, כשתנסה להסביר לי למה זה בסדר להרוס שכונות יהודיות למען שלום (כי הן יושבות במקום לא נוח) אבל לא בסדר להרוס שכונות ערביות במצב זהה?
 

vinney

Well-known member
שוב קישקושים אופיינים למטומטמי הימין.

שועפאת זה מחנה פליטים. אימוץ שועפאת מקדם רק מטרה אחת: החזרת הפליטים. שועפאת לא היה חלק מירושלים עד שישראל החליטה לאגף את ארמון המלך החצי בנוי וליצור רצף מוניציפלי בין העיר העתיקה לנווה יעקב ועטרות - רצף שכבר קיים בעיקוף שועפאת כי בפועל אף אחד לא רצה להכנס לשם מאז 67 ועד היום. אין למחנה הפליטים הזה שום חשיבות יותר, וכל הצעקות ש"אנחנו צריכים את שועפאת" רק מראות שגיאוגרפיה ממך והלאה.
&nbsp
כל שאר ההבלים שכתבת רק מראות שכנראה עלה לך החום.
 

vinney

Well-known member
מי מתנצל?

מעולם לא התנצלתי על זה שאני ישראלי, ואני גם לא מסתיר את זה בשום מקום. אפילו על זה שאתה קיים לא התנצלתי, למרות שאתה מבייש כל מה שבעיניי מייצג את ישראל (כולל את כל ערכי היהדות... ״אל תגנוב״, ״אל תרצח״, ״ואהבת לרעך כמוך״ - דברים שלא בדיוק מדברים אלייך).
 

הפרבולה

New member
זה אכן בעיה הבושה הזאת שאנחנו עושים לכם

אתה צריך לפעמים להסביר \ להתנצל על כך שיש יהודים שגרים מעבר לקו הירוק ( קו גבול מלפני 50 שנה שממנו הערבים ניסו להשמיד אותנו).

אתה יכול להגיד למי שבא בטענות האלו שזה בסדר , לא מדובר חלילה בגניבה או שוד, כי רוב השטחים האלו שבהם יש התנחלויות יהודיות ישארו תחת ריבונות ישראלית בכל הסדר עתידי במסגרת חילופי שטחים. הם יבינו ( אלה אם כן הם מה BDS ).
 

vinney

Well-known member
אני? אני לא צריך להתנצל. אני לא אשם בכלום.

אני לא יכול להגיד לאף אחד שזה בסדר, כי זה לא בסדר. אשמתי? לא. בסדר? גם לא. מישהו שלא רוצה לקנות תוצרת של התנחלויות - שלא יקנה, אין לי שום בעיה עם זה.
 

הפרבולה

New member
אתה יכול להגיד גם את זה, שאין לך חלק בזה, אבל

זה כבר מעין התנצלות בגלל שהייתה בצבא וכן נטלת חלק בזה ( שמרתה על ישובים בשטחים) , מה תגיד ? "רק מילאתי פקודות" ? זה לא נשמע טוב.

עדיף שתגיד את מה שאמרתי - שבכל מקרה מדובר בשטחים שיהיו תחת ריבונות ישראלית בכל הסדר עתידי במסגרת חילופי שטחים. כך אתה סותר לגמרי את האשמה שכאילו ההתישבות ביו"ש היא פשע, ואז בכלל אין מקום להתנצלות כלשהיא.
 
למעלה