כשכתבתי תתפלאי לא התכוונתי שהלקוחות טפשים
התכוונתי שמכתב אישי כן עוזר, ולקוחות מעריכים את זה.
וגם לא התכוונתי למייל אוטומטי עם יאדה יאדה.
המייל שלי מנוסח מאד אישי, הוא גם לא מכיל פרסומות, הפניה לחנות שלי או בקשה לפידבק. הוא בסך הכל אומר שאני מעריך את ההחלטה של הקונה לקנות ממני.
מנסיון, ישנם לקוחות שעונים למייל הזה, הם בטוחים שכתבתי את זה רק בשבילם, למרות שאני שולח 2-3 כאלה בדיוק ביום.
בכל מקרה, אולי זה לא מתאים לכל אחד, ואולי לא לכל מוצר. למה שאני מוכר (בעיקר פריטי אספנות) זה עובד לי.