הדופק עדיין איתנו

הדופק עדיין איתנו


הערב הייתי אצל הרופא שלי, ויש דופק.
השוס האדיר של הערב, הוא שמכיוון שלאורך כל הבדיקות האחרונות העובר גדול יותר מגיל ההריון, גיל ההריון תוקן ועכשיו אני כבר לא ב12+1 אלא ב13+1, הרווחתי שבוע!

שאלתי את הרופא לגבי שמירה על צוואר הרחם, הוא אמר שהוא לא דואג בנושא הזה. אם חלילה תהיה התקצרות, אז נחשוב מה עושים, אבל כרגע מתנהלים כרגיל.

נושמת עמוק ומנסה ככל יכולתי להתעלם מההמתנה לתוצאות הצ'יפ.
 
איזו בשורה טובה!

האויר של הנשימות העמוקות מגיע עד לכאן :) מחכה איתך להודעה על תוצאות סיסי השיליה - צפויה תשובה עוד השבוע?
 
יותר הגיוני בתחילת שבוע הבא

הם מצהירים שזה יכול לקחת עד 3 שבועות.
בפעמיים הקודמות התוצאה של הצ'יפ הגיעה 13 ימים לאחר מועד ביצוע הבדיקה. אם גם הפעם זה יהיה כך, זה אומר יום ראשון.
קראתי איפשהו שלא נותנים תשובות רעות לפני סוף השבוע (לא זוכרת אם זה היה בהקשר של צ'יפ או בהקשר אחר), אז הצהרתי בפני היועצת הגנטית שאני רוצה לקבל את התשובות הראשוניות מוקדם ככל שניתן, גם אם התשובה לא טובה וגם אם זה יום חמישי.
 

מיקה 00

New member
וואו זכית בשבוע.... אדיר....מעולה על הדופק! עכשיו את צריכה

להיות רגועה ....לי יש מין דיבור עם העובר שלי.... בתחילת ההריון ובגלל העבר שלי של 2 הפלות כימיות שלא רואים שק אפילו הייתי בהתלבטות האם ללכת בשבוע 5 לבדוק שיש שק הריון ..זה היה ממש מרגיע אותי סוף סוף לדעת שמדובר בהריון בתוך הרחם.... אך אני גם זכרתי שמתחילת ההריון העובר שלי עשה לי חיים טובים ממש על ההתחלה הרגשתי כאבי שדיים וריצות לשירותים וכל התסמינים הקלאסיים היו שם והעובר החמוד שלי כל הזמן הזכיר לי שהוא בסדר ואז היה איזה יום אחד שדיברתי איתו ועשיתי איתו הסכם (זה היה משהו בשבוע 5) שאם הוא לא יציק לי ויעצבן אותי אני לא אציק לו ... ובגלל שהוא עמד בהסכם לא הלכתי לראות שק בשבוע 5 וחיכתי כמו הריונית רגילה ולא חרדתית לשבוע 6 וחצי וזה היה לי מאוד קשה כי גם פחדתי מהריון מחוץ לרחם.... למה אני מספרת לך את כל זה....השבוע העובר שלך עשה לך קצת בעיות וזה בסדר שתפחדי ותדאגי.... אבל עכשיו זהו יש דופק וקיבלת בונוס קפצת בשבוע .... עכשיו העובר שלך מתנהג למופת וזה הרגע שאת אמורה להחזיר לו ולנסות כמה שיותר להיות רגועה כמה שניתן...תעשי איתו הסכם...
 

nn0aa

New member
יש! טפו טפו.. ישששש!

איזה כיף..
וטפו טפו טפו..
 
למעלה