הגשת תלונה שירות לקוחות HP

מחשב שולחני HP בן חודשיים. מתחמם ומרעיש. אחרי טרטור ואינסוף שיחות טלפון הסכימו אתי שיש צורך להחליף מאוורר וישלחו טכנאי - אבל אין אפשרות לתאם כי החלק אינו במלאי ואין צפי... לא מוכנים לפתרון של מחשב חדש או פירוק החלק ממחשב חדש, כמו שמקובל בחברות אחרות. לא מוכנים להעביר למנהל או לתת מייל לפניה לכזה.
תלויה מאד במחשב. אשמח אם מישהו יודע לאן אפשר לפנות ב- HP. (ולא - אל תפנו אותי למועצה לצרכנות - הם הוכחו כלא יעילים).
 
למעלה