ambitious cyanide
New member
הגשתי תלונה למשרד התחבורה וקיבלתי תשובה שאני לא לגמרי מבין
הגשתי תלונה למשרד התחבורה וקיבלתי תשובה שאני לא לגמרי מבין
בנובמבר 2016, היה מקרה שאוטבוס בקו 238 לא עצר לי בתחנה בפתח תקווה
הגדלתי ראש והגשתי תלונה באתר של משרד התחבורה. אחרי שבעה וחצי חודשים(!) חזרו אלי עם התשובה הבאה:
"תלונך בנוגע לחברת "דן" הועברה לועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית. בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל. אנו מודים לך ... "
מה זאת אומרת "המליצה"? איך אני יודע האם קנס יוטל בפועל או לא?
שאלה נוספת: אם אני רוצה לתבוע פיצויים (סמליים) מחברת דן בבית משפט לתביעות קטנות, האם המכתב הזה יעזור לי? האם הוא מהווה הוכחה משפטית לכך שמרד התחבורה בדק את התלונה שלי ומצא שהיא מוצדקת?
הגשתי תלונה למשרד התחבורה וקיבלתי תשובה שאני לא לגמרי מבין
בנובמבר 2016, היה מקרה שאוטבוס בקו 238 לא עצר לי בתחנה בפתח תקווה
הגדלתי ראש והגשתי תלונה באתר של משרד התחבורה. אחרי שבעה וחצי חודשים(!) חזרו אלי עם התשובה הבאה:
"תלונך בנוגע לחברת "דן" הועברה לועדת האכיפה המנהלית על מפעילי התחבורה הציבורית. בהתאם למכלול הנתונים המליצה ועדת האכיפה להטיל קנס על המפעיל. אנו מודים לך ... "
מה זאת אומרת "המליצה"? איך אני יודע האם קנס יוטל בפועל או לא?
שאלה נוספת: אם אני רוצה לתבוע פיצויים (סמליים) מחברת דן בבית משפט לתביעות קטנות, האם המכתב הזה יעזור לי? האם הוא מהווה הוכחה משפטית לכך שמרד התחבורה בדק את התלונה שלי ומצא שהיא מוצדקת?