הגיינה ודאגות

ירון ג.

הגיינה ודאגות ../images/Emo110.gif

אתמול בין המקלחת לטיטול, רציתי לבדוק (סוף סוף) אם כבר הופרדה העורלה מהעטרה ואם צריך להתחיל לשטוף במים וסבון. (לא להיכנס ללחץ, עשיתי מאוד בעדינות וידועים לי חוקי ההפרדה) משכתי בעדינות רבה את העורלה, הגעתי רק עד לתחילת העטרה והיה נדמה לי כי העורלה צרה מידי (פימוזיס??), וגם נדמה היה לי שהעטרה היתה אדומה. 1. האם גם אתם נתקלתם באדמומיות בעטרה? טבעי? 2. האם העורלה אמורה להימשך בקלות? (אני יודע שעד גיל 5 יכול לקחת לעורלה להיפרד, אבל נדמה היה לי בבדיקה של הרופאה לפני האימוץ שהיא משכה לו בעדינות את העורלה, אבל מי זוכר בוודאות? הייתי שבר כלי!) 3. האם אתם מכירים רופא/ת ילדים (עדיף מכבי עדיף במרכז) עם נסיון בלא נימולים שיכול לבדוק את האפרוח שלי?

Hanoch Ben-Yami

Some Information

First, let me apologize for writing in English: there´s no Hebrew on the keyboard I´m using at the moment. Secondly, read this site on the normal development of the foreskin. Thirdly, the glans, "atara", should be red in an uncircumcised boy (or men): it is glossy, rather similar to the inside of the cheek. And generally, if your child pees without difficulties and doesn´t suffer any pain generally, you shouldn´t do anything. But read the information on that site: it is much more detailed. And sorry, but I can´t help you with doctors. Hanoch

sambagood

Dearest one
Please, I do not have formal relationship with you but because of my present predicament and circumstances I am made to contact you. I have been suffering from cancer of the Lungs and has a short life to leave. I have made up my mind to donate my inheritance of 21.5 million US to the less privileged please help me to fulfill my last wish. Please contact me here ([email protected]) so that I can detail you more. I await your reply

Thanks
Ms. Joy Bassey

מיכל@ל

רופא ילדים

לא יודעת אם יש לו או אין לו נסיון עם לא נימולים,אבל הוא שייך למכבי,עובד במרכז,והכי חשוב - אדם ורופא ילדים מדהים ואנושי . השם שלו זה ד"ר שחר ,והוא מקבל בבבלי.

ירון ג.

תודה לחנוך ואורית ../images/Emo110.gif

אין שום בעיה עם הדרך בה הוא מטיל את מימיו והוא לא התלונן על כאבים כך שאני בטוח שהוא בסדר, מלבד זה הסתבר לי שהרפאה בטיפת חלב אצלינו היא אוקראינית עם בן לא נימול, אני אגש אליה לבדיקה. שוב, תודה. חנוך - האם קיבלת תשובות של שאלונים נוספים בנושא המילה? האם אתה מתעתד לחקור יותר לעומק את הנושא? תפיסת החברה? וכיוצ"ב. ובכלל, תודה על הזמן שהשקעת, מאמריך והסקר שביצעת עזר לנו מאוד בהחלטה ובהרגעת ההורים.

Hanoch Ben-Yami

Reply to Yaron

Dear Yaron, Thank you for thanking me. (I again apologize for writing in English - I´m not in Israel right now). As to your questions, I don´t have additional replies to my questioner. I would like to get some more, but right now I´m in England, returning to Israel only sometime during the summer. So I can´t pursue it any further at the moment. What I am trying to do is to get some book on circumcision translated into Hebrew, but this meets with difficulties, since the publisher of the book I´m interested in demands an unrealistically high payment for the right of translation. If that doesn´t change, perhaps I´l look for a different book. I also wrote an article on how the Brit-Mila ceremony could be changed, from within Judaisim, as not to include cutting of the penis. This should be published sometime this year in a book on brit-mila, by ALMA. Once back in Israel I´ll see whether I can do anything more to support this cause. I teach philosophy at Tel Aviv University, and perhaps I can give some lecture on the subject there. Yours, Hanoch

ירון ג.

נשמע נהדר, תודה ../images/Emo110.gif

תוכל להמליץ על הספר שברצונך לתרגם (חלקנו קוראים אנגלית לא רע בכלל
)

יעוץ אורולוגי לילדים בטלפון

אם אתה מנוי על הורים וילדים, אפשר להתקשר ב 19.12.01 בשעות 19:00 עד 21:30 לפרופ´ פנחס ליבנה מנהל מחלקה אורולוגית בשניידר ולתחקר. 03-6232247

sambagood

Sevgili biri
Lütfen, sizinle resmi bir iliskim yok ama su anki sikintim ve sartlarim nederiyle

seninle iletisime geçmek. Akciger kanserinden muzdarip oldum ve birakmak için kisa bir ömrüm var. Bagis yapmak için karar verdim

daha az ayricalikli olan 21.5 milyon ABD mirasim, lütfen son dilegimi yerine getirmeme yardimci olur. Lütfen benimle iletisime geçin

([email protected]) böylece sizi daha fazla ayrintilandirabilirim. Cevabini bepiyorum

Tesekkürler
Bayan Joy Bassey

למעלה