זה עובד לשני הכיוונים
אם אי אפשר לתת פידבק שלילי אז גם אי אפשר לתת חיובי.
מה שצריך להנחות אותך במתן שירות ללקוח, זה לא פחד משלילי, או לחליפין זה שהוא לא יכול לתת פידבק.
צריך לעבוד על פי הכללים שמונחים על ידי איביי.
אם הלקוחה התלוננה שלא קבלה מוצר תבדקי מה הסטאטוס שלו. אם הוא תקוע במכס, נא תעדכני אותה.
אני הפסדתי לפני שבוע קייס שפתח לי לקוח שלא קבל מוצר, אחרי שבוע המוצר הגיע למדינה שלו. פתחתי ערעור וזכיתי.
כל זה היה אחרי שהלקוח כבר נתן לי פידבק ניטרלי.
אגב גם לפתוח קייס באיביי אי אפשר אחרי 60 יום, אבל אפשר בפייפל עד 180 יום.