האם לכורכומין ערך בריאותי? ומה ההבדל בינו ובין הכורכום?

כיום כולם מחפשים את הבריא, הנכון ורוצים להשתמש בעיקר בחומרים טבעיים, לכן אין זה פלא שכורכומין המופק משורש הכורכום עובר לקדמת הבמה והופך לאחד המרכיבים המובילים והנחקרים בתחום תוספי התזונה. החלטנו לבדוק מהם הערכים הרפואיים של חומר זה והאם שימוש בתבלין הכורכום בתבשילי המטבח ייתן תוצאה שוות ערך לנטילת תוסף תזונה כורכומין. התשובה - ממש לא! ולכן חשוב שתכירו את הכורכומין .
turmeric_longvida_nachers.jpg


חברת נייצ'רספרו NaturesPro הינה המשווקת הבלעדית של תוסף התזונה כורכומין לונגוידה שנחקר על ידי אוניברסיטת UCLA בשיתוף עם חברת VERDURE SCIENCES.






צילום: גרישה​






מה הערכים הרפואיים של הכורכומין?

צמח תבלין הכורכום מוכר בשל צבעו הצהוב-כתום וטעמו הייחודי. ברפואה הסינית וברפואה האירוודית משמש הכורכום כצמח מרפא המסייע במגוון רחב של מצבים בריאותיים, הן בבליעה והן במריחה מקומית. הכורכום ידוע כנוגד חמצון, נוגד סרטן, נוגד דלקת, מזרז איחוי פצעים, מגן על הכבד, מרגיע ומחזק את מערכת עיכול, אנטי-מיקרוביאלי, נוגד חמצון ועוד.

החומר הפעיל של שורש הכורכום הוא הכורכומין, המסייע בתהליכים של דלקת.

הכורכומין הוא בעל יכולות רפואיות גבוהות ומסייע לטיפול במגוון מצבים הפוגעים בשגרת החיים, כך למשל הכורכומין מסייע במקרים של דלקת במפרקים מפחית דלקת בשרירים ומסייע במניעת פציעות בקרב העוסקים בפעילות גופנית לרבות לאנשים בגיל השלישי. בנוסף הכורכומין מסייע בתמיכה במערכת העיכול.



מה הערך המוסף של "כורכומין לונגוידה" על יתר תוספי התזונה המכילים כורכומין?


מחקרים הראו שלגוף קשה לספוג את הכורכומין ולכן בעבר הוסיפו לו פלפל (פיפרין) במטרה לגרות את מערכת העיכול ובכך לסייע בספיגה. עם הזמן גילו כי הכורכומין עוזר ומקל מאד גם בבעיות הקשורות למערכת העיכול, אולם לא ניתן להשתמש בכורכומין בתוספת הפלפל היות והפלפל מגרה את מערכת העיכול ואף יכול להחמיר את המצב הדלקתי.

לכן, חברת לונגוידה פתחה טכנולוגיה חדשנית בה כל גרגיר של כורכומין מצופה בליפוזום שהוא רכיב שומני שמסייע בתהליך ספיגת הכורכומין בצורה טובה. כורכומין לונגוידה הינו תוסף הכורכומין בטכנולוגיה ליפוזומאלית היחיד שנחקר בבני אדם ונמצא יעיל.לכורכומין לונגוידה מסיסות משופרת במערכת העיכול, יכולת חדירה אל הלימפה ולמחזור הדם בצורתו החופשית, אשר באמצעותם הוא מגיע למוח ולאיברי המטרה.



האם המוצר נתמך במחקרים מוכחים?

בארה"ב נערכו מעל 30 מחקרים בנושא שהוכיחו חד משמעית את יעילותו הגבוהה של החומר ואת ערכיו הרפואיים. בנוסף, במחקרים אלו הוכח גם כי החומר עובר את מחסום הדם במוח ובכך משפר תהליכים בריאותיים רבים.

שימו לב! אלו המחקרים היחידים בתחום תוספי התזונה המכילים כורכומין אשר נעשו בבני אדם ולא על בעלי חיים או במעבדות. "ככלל, כל מוצרי הגלם של חברת נייצ'רספרו מבוססי מחקר ומדע. המחקרים המוכחים שלנו הם נדבך חשוב בהחלטות רופאים ומטפלים לבחור דווקא בתוספי תזונה של נייצ'רספרו, והם מהווים מעין "תעודת ביטוח" לאיכות ובטיחות המוצר" אומר איציק ברדה סמנכ"ל נייצ'רספרו.

ובכל אופן, מה ההבדל בין כורכומין לכורכום?

איציק ברדה סמנכ"ל נייצ'רספרו, מסביר :

" כורכום הוא תבלין מטבח איתו מתבלים תבשילים. הכורכומין מופק משורש הכורכום.

החומר הפעיל הוא הכורכומין ולא הכורכום, כדי להפיק כורכומין יש למצות את החומר הפעיל, ורק כדי לסבר את האוזן, דרוש קילו שלם של כורכום כדי להפיק חומר לכמוסה אחת בלבד.

כיום יש בשוק מוצרים שכתוב עליהם "כורכום",מוצרים אלו מבוססים על חומר שורש הכורכום ולא על הכורכומין. לכן לפני שקונים, חשוב לבדוק שקונים כורכומין ולא כורכום ומומלץ להיוועץ עם רופא, נטורופת, תזונאי או יועץ טבע בכדי לקנות כורכומין שמבוסס מחקר כמו כורכומין לונגוידה. "

האם לחברת ”נייצ'רספרו" מוצרים נוספים המבוססים על הכורכומין?

יש ויש. כורכומין טריפלקס הינו תוסף תזונה שמכיל כורכומין לונגוידה על כל יתרונותיו, , צמח הלבונה (בוסבליה סרטה) הידוע ברפואת האיורוודה כנוגד דלקות ו-MSM שהינו משקם טבעי לכאב.



את מוצרי כורכומין לונגווידה ושאר מוצרי נייצ'רס פרו ניתן להשיג בטלפון 1-800-07-11-33 ובחנויות המובחרות

אתר: https://www.naturespro.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/NaturesProIL

אינסטגרם: https://www.instagram.com/naturespro/






 
נערך לאחרונה ב:
למעלה