Ccyclist
Well-known member
אםשר להעביר שני קווי אוטובוס תדירים לתחנה דרך אזור התעשייה.
קו אחד מיוקנעם וקו שני מיוקנעם עילית, עם קטע משותף מאזור התעשייה לתחנת הרכבת. תדירות סבירה של פעם ברבע שעה בשעות השיא תחבר את יוקנעם לתחנת הרכבת בצורה שתעודד שימוש ברכבת לחיפה ותיצור דרישה להכפלת הקטע עפולה - חיפה ביום שלמחרת פתיחת קו כרמיאל.
אםשר להעביר שני קווי אוטובוס תדירים לתחנה דרך אזור התעשייה.אמרתי מה צריך להיות הפתרון, לא מה יעשו
בארץ נדיר שעושים את מה שבאמת צריך. בשביל לעשות את מה שבאמת צריך, צריך כסף וצריך שהפוליטקאים המקומיים והציבור המקומי יהיו בעד ויחשבו מעבר לרכב הפרטי שלהם. אחרת קורה מה שקרה בגוש דן, שנזכרו מאוחר מדי שצריך מערכת הסעת המונים, והממשלה מכתיבה לרשויות המקומיות מלמעלה למרות ההתנגדויות של חלק מהרשויות (ולפעמים ההתנגדויות האלו מסרסות קווים, ע"ע הקו הסגול של נת"ע שלא ייכנס לפתח תקווה).
 
ההצעה שלי היא קו רק"ל קצר יחסית בתור התחלה, רק ~4 קילומטרים, שיקשר את תחנת הרכבת עם איזורי התעשייה. זה יזניק את אזורי התעשייה האלו קדימה וייתן חלופה ראויה לרכב הפרטי. בתוך יוקנעם עצמה פחות סביר שקו רק"ל יהיה משהו שאפשר לשקול, כי העיירה הזו בנוייה בצורה פרברית ומתפתלת כמו שהם.
קו אחד מיוקנעם וקו שני מיוקנעם עילית, עם קטע משותף מאזור התעשייה לתחנת הרכבת. תדירות סבירה של פעם ברבע שעה בשעות השיא תחבר את יוקנעם לתחנת הרכבת בצורה שתעודד שימוש ברכבת לחיפה ותיצור דרישה להכפלת הקטע עפולה - חיפה ביום שלמחרת פתיחת קו כרמיאל.