האם יש לרפואה המשלימה שיטות לטיפול בסחרחורת

אני מסכים איתך בהקשר זה

את כבר יודעת את זה. ואני מעריך (אם כי אני לא בטוח) שמעבר (המרה) בכיוון השני כמעט שלא קיים. אם לא הייתי בא עם ראש פתוח, לא הייתי משלם כסף רב עבור דבר שאני יודע שהוא פסול מיסודו. ואני בהחלט נהנה מהלימודים ובהחלט מרגיש שאני עובר תהליך מעבר לידע שאני רוכש. הלואי שגם אני אוכל לדבר בעתיד על צ'אקרות (לא מאמין אפילו שכתבתי את זה
).
 

freearth10

New member
שנה לפני...

שהתחלתי ללמוד קינסיולוגיה, נכנסתי יום אחד לחדר של הבן שלי כשהוא עשה מדיטציה. אמרתי לו: מה זה השטויות האלה? היום אני מנחה סדנאות משחקי מוח בדרך הצבע, הצליל וההדמיה (או בקיצור צאקרות) ומסיימת כל סדנא במדיטציה קצרה...
אז הנה כבר כתבת את זה! זו התחלה טובה
מאיה
 

עוז46

New member
ננסה בשיטה המערבית

1. האם עברת תאונת דרכים בשנתיים אחרונות? 2. האם אתה יושב בעבודה כשראשך מוסב לצד אחד? 3. האם מסיבות טרנס/ האוס וכו' מדברות איתך? 4. מתי ביקרת רופא שיניים "אלים" (עקירה, שורש וכו')? אם ישנה תשובה חיובית לאחת מהשאלות אנכנו בדרך הנכונה. רופא א.א.ג. ראה אותך? ולפי התשובות נמשיך
 
תשובות

1. לא 2. אני לא עובד 3. בכלל לא 4. לפני 7 שנים (אולי יותר) אאג ראה אותי כהפנייה ממיון לפני כשבועיים. דרך אגב, אין כאבי ראש, לא בחילות, לא חום, דופק נמוך וסדיר, כנ"ל ל"ד. יש עייפות וחולשה כללית לעיתים במשך היום, אך זה לא חדש.
 

עוז46

New member
המשך

1. אני מבין שהפניית הראש הצידה ושהייה שם למספר שניות?( או כמה) גורם לסחרחורת? 2. מצב הקולסטרול חשוב לדעת? 3..בדיקת זרימת דם לצוואר עברת? 4. שאלה 2 הקודמת הייתה- האם אתה במצב של הפניית ראש קבועה למשך זמן ממושך, לדוגמא: שוכב על הספא וצופה בטלויזיה.
 
תשובות

1. ניענוע הראש, וסיבובי ראש לצד ימין (לא הפניות). בהליכה, אני מרגיש כאילו האדמה רועדת (לא מתחת לרגליים אלא מבחינת הראיה). 2. תקין, נבדק לפני כחודשיים, אם תרצה יש לי מספרים מדוייקים. 3. לא, וזה רעיון טוב. 4. במצב קבוע ונייח אין בעיה, רק בתנועה וכמה שניות לאחריה במצבים שהזכרתי ב-1. זריקת שיניים לא הייתה בשנים האחרונות (נדמה לי 7).
 

עוז46

New member
מחדד שאלה

האם אתה נמצא במצב קבוע, למשך זמן, בהפניית ראש לצד זה או אחר? ללא קשר למה שאתה מרגיש!!!,בטלויזיה, בהצצה בטלסקופ על השכנה... סתםםם הכי פשוט לשאול את זוגתך אם אתה חורק שיניים בלילה. למטופלת שלי נודע לאחר 15 שנה נישואים, לקראת הגירושים על חריקת השיניים שלה!!! אני מקפיד על שאלות אלו, כי בעיות באוזן הקשורות לשרירים,וגורמות לסחרחורות קשורות זו בזו.
 
השאלות שלך ענייניות מאוד

כן, אני בד"כ נרדם כאשר אני שוכב על הבטן, אחרת קשה לי מאוד להרדם. בתנוחה זו, הראש מופנה לצד, אפילו באגרסיביות הייתי אומר. את לי את מי לשאול בקשר לחריקת שיניים.
 

0 אור 0

New member
בקיצור אם שיטת הטיפול של העיסוי הרפואי מדברת

אליך (וככה זה נראה),אז תרים טלפון לעוזי ותקבעו פגישה לאבחון - בפגישה אחת הוא יכול לקבוע אם זה בכלל קשור לשרירים ואם יש לו מה לעשות שם.
 

עוז46

New member
בדיקונת אחרונה

לחץ קלות בין האגודל לאצבע את שריר מפנה הראש או שבלעז כליל STERNCLEIDOMASTOID ולאחר מכן את השני. האם יש כאב חד, או שוני בכאב בין שני החברה האלה?
 

freearth10

New member
אז יש קצה חוט ../images/Emo13.gif

היי פלדה אלסטית, אז הנה יש לנו קצה חוט: סחרחורת שמלווה אותך בכל פעם שהראש זז במרחב לאו דווקא ביחס לשאר הגוף. למה שהוא יעשה את זה? הראש הוא לא חלק בלתי נפרד מהגוף? איפה בחייך אתה מזיז את הראש במרחבים שבהם הגוף עדיין לא נע? איזה משפטים שמעת בעבר על היחס בין הראש והגוף? המשפט האחרון שלך העביר בי צמרמורת. עם גישה שכזאת לטיפול ההוליסטי איך אתה רוצה שמטופלים יגיעו אליך אם הם יוציאו הון על סדרות של טיפולים אצלך/אצל אחרים מבלי שהם ירוויחו מזה משהו? מאיה
 
תשובה

הראש יכול לנוע גם לצדדים ובתנועות מעגליות, מעלה מטה וכו' מבלי שהגוף יזוז. בכל מקרה כזה אני מרגיש סחרחורת. לא הבנתי מה הבעיה במשפט האחרון.
 

freearth10

New member
כלומר...

הראש יותר גמיש מהגוף? חוץ מאשר אחורה נראה לי שגם הגוף יכול לנוע לכל הכיוונים... מה שאתה מפספס כאן זו החשיבה שמעבר. מעבר לפעולה הפיזית. המשפט האחרון מראה לי שאתה לא מאמין באמת ברפואה ההוליסטית, חושש לבזבז הרבה כסף ולא להגיע לשום תוצאה ממשית. ומטפל שבדרך שחושב כך, אין סיבה שאנשים יגיעו אליו, אם הוא בעצמו לא מאמין בדבר שהוא מתעתד לעסוק בו. מאיה
 
לא הבנתי נכון

עכשיו אני מבין למה התכוונת. את מנסה לאבחן הוליסטית את הבעיה שלי, ואני התייחסתי רק להיבט הפיזי. פיספסתי. אשמח אם תגדירי לי (את או מטפל מוסמך אחר כאן) "רפואה הוליסטית" מהי. בכל אופן, לא בטוח בכלל שאני אעסוק בזה גם לאחר סיום ה-4 שנים. אני לומד מתוך עניין, רצון לקבל ידע ולעזור לאנשים, סקרנות והתפתחות אישית. מה גם, שזו פעם ראשונה בחיים שלי שאני באמת נהנה לבוא למוסד לימודים. אתם, המטפלים ההוליסטים אנשים מדהימים עם אישיות מיוחדת. כל מורה שמלמד אותי הוא מיוחד במינו. האנשים שלומדים איתי, גם הם מסוג אחר, לא יודע להגדיר. לאחר שאסיים לימודים, אם ארגיש שבאמת יש לי כלים לטפל, ידע מבוסס מעמיק ומגובה, אעשה זאת.
 

freearth10

New member
הגעת למקום הנכון ../images/Emo24.gif

היי פלדה אלסטית, אני מאמינה שאתה תהיה מטפל טוב, כי הגעת אל הרפואה ההוליסטית מהסיבות הכי נכונות: סקרנות, התפתחות רצון לקבל ולתת. זה שאתה נהנה ללמוד רק מחזק את דעתי שאתה מאוד מחובר אל הרפואה ההוליסטית,למרות שאתה לא תמיד מבין אותה לגמרי ובאופן מוחלט. המון
! מאיה
 
למעלה