האם יש לרפואה המשלימה שיטות לטיפול בסחרחורת

freearth10

New member
לא הבנתי למה התכוונת...

אתה רוצה לאמר שזה שהנפיחות ירדה זה לא בעקבות הטיפול? חייתי 15 שנה עם רגל נפוחה מאוד שהרופאים רק רצו לקבע בגלל הכאבים שהיו לי בכל צעד וצעד שעשיתי. היום אני הולכת ובדרך כלל הנעל מתאימה לרגל
ואני כלל לא מרגישה אותה. אז מה שאתה מנסה לאמר: זה היה קורה גם ככה. לא! אני בהחלט הייתי אז זקוקה לפוש הקטן הזה. פוש שגרם לי לשנות את כל חיי!!!
 
גם וגם

אבל מה שאמרת הוא גם כן נכון. אם להסביר את עצמי, כמו אמרה לי פעם מורה בכירה ומוערכת מאוד, עצם המגע ברפלקס' עושה את העבודה. ומה שאני טוען, זו לא השיטה, זה ה"משהו" הנוסף שקיבלת. ולצורך העניין, ייתכן שאם אותו מטפל היה צובע את עצמו ומתהלך סביבך עם נוצות וגולגלות במקום לחבק לך את הרגל, ייתכן שגם זה היה עובד. אז מי יכול לקשר את התופעה לתוצאה של השיטה?
 

freearth10

New member
נכון מאוד!

זו אני שמחפשת ריפוי והגעתי אל המטפל שבדיוק מתאים לצורך הזה שלי ולכן באמת לא משנה מה הוא עושה ומאיזה תחום הוא מגיע. יש משהו בו שאני זקוקה לו. ובכל זאת זה הוא שעזר לי לפתוח את מרכז הריפוי שבי. הריפוי בא בעקבות המפגש שבינינו. ממש בתחילת דרכי חברה קראה לי לבוא אליה לטפל בחברה שלה שהרגישה רע. היו לה דקירות בחזה וחולשה ואני רק הנחתי עליה לכמה דקות את הידיים. תוך כמה דקות היא התאוששה. היא היתה זקוקה לידיים שלי כדי לאסוף את הכוחות שבה. אני הייתי זקוקה לחווית התאוששות שלה כדי ששנים לאחר מכן אלך ללמוד רייקי ותוך זמן קצר לקחת ממנו רק את מה שמתאים לי לטיפול.
 

0 אור 0

New member
בגלל זה כשאתה שואל איזה טיפול מתאים לבעיה X

התשובה משתנה. כל אדם הוא שונה. אני מאד אוהבת מגע ברגלים , מוכנה ש"יחטטו" לי בהם כל היום. קל היה לי מאד להאמין ברפלקסולוגיה, כי תמיד חשתי כל דבר בכף הרגל. לעומת זאת, אחד הדברים שאני הכי לא מתחברת אליהם בכל מיני שיטות שאני מתרגלת זה "מעגל השיתוף" - - חויתי חויה מדהימה. אני רוצה להיות בתוך עצמי, ולהמשיך לחוות. לא לפרוט אותה למילים. נכון שאתה מכיר אנשים בדיוק הפוכים ממני?
 

נועיק

New member
מענה ממוקד למשפט שכתבת -

"...דרך אגב, אני מאוד מאוד אשמח אם אגלה ששיטה מסוימת עבדה ועזרה למישהו לשפר את איכות החיים שלו בצורה קיצונית כפי שאתם מתארים כאן..." כירופרקטיקה עזרה לי להתחיל ללכת ישר. רייקי לאורך שנים שמר על הפגת הכאבים ותמיכה בריפוי. טאי-צ'י לאורך שנים הוציא אותי מאסטמה ב 90 % לפחות (יש הוכחות של בדיקות רפואיות מדעיות)
שיטת בוטייקו לימדה אותי לנשום נכון ולא להיות תלוייה בסטרואידים
אייפק שיחרר כמה חסימות שלא הייתי זקוקה להן יותר. כל אחת מהשיטות היתה או הינה חלק מחיי לאורך זמן, עם השפעה מתמשכת ששיפרה את איכות חיי ללא הכר. לצד שיטות אלו התנסיתי בשיטות נוספות לדברים אחרים שלא כאן המקום לפרט, אבל כל אחת מהן פעלה מהר יותר או לאט יותר, גרמה להתחלה של שינוי. אם לקחתי את השינוי קדימה או לא - זה כבר עניין אחר. בנוגע לדברים אקוטיים שהיתה בהם הקלה מיידית - כירופרקטיקה אחרי הטיפול הרביעי פתאום השתחרר מפרק שהיה תקוע במשך שנים, לא חזר להתפס מאותו יום והלאה. רייקי בשילוב עם טאי-צ'י - התאוששתי מניתוח קשה כל-כך מהר, שאפילו הרופאים התפלאו. פרחי באך - הוציא אותי ממצב רגשי טעון תוך כמה שעות. יש עוד המון דוגמאות, אבל נראה לי שזה מספיק להתחלה. עכשיו השאלה האמיתית - זה מגלה לך שיש שיטות שעוזרות. אתה שמח לגלות את זה? אתה מאמין בכלל?
 
בודאי שאני שמח שיש משהו שעזר ועוזר

קודם כל לפי מה שאמרת, הייתי נזהר לומר ששיטה X עזרה בבעיה מסויימת. אבל לא נדון כאן למה. אם הייתי משחקת לגו או מעיפה עפיפונים במקום הטאי צ'י, לא היית מקבלת אותו האפקט? בכל אופן, רק בפורום אני שומע על שיטות שבאמת עזרו. לא שמעתי את זה אף פעם פנים אל פנים מאף אחד.
 

נועיק

New member
אתה מוזמן לבוא פנים אל פנים

ולא, רק טאי-צ'י עזר. מותר להיות סקפטי, אבל להפוך את זה לדרך חיים נראה לי מיותר. לא מתקדמים ככה יותר מדי.
 
אם לא הייתי סקפטי

הייתי עכשיו בצרות רבות. הסקפטיות והחשדנות עזרו לי הרבה בחיים ומנעו ממני צרות מיותרות בגלל אנשים שאני לא יודע אפילו איך להגדיר, ואני גם לא רוצה להשתשמש במילים לא יפות.
 

yoramg007

New member
עם כל הסקפטיות, האם נסית טיפול בביורגונומי

הטיפול בדרך הביורגונומי שונה מכל המוכר לרובנו ובגישתו היחודית הטוענת שמרבית בעיות הבריאות, פיזיות ונפשיות, מתחילות מירידה ברמת האנרגייה בגוף, ירידה הקשורה לקשר האנרגטי החזק בין "משלימים אנרגטיים" (מצורף קובץ) והריפוי הביורגונומי הוא אולי היחידי הלוקח בחשבון עובדה חשובה זו ומכאן הצלחתו במקומות שכל טיפול אחר לא עזר. _______________________________ בברכה, יורם גני - המרכז לביורגונומי ריפוי, הרצאות וסדנאות בביורגונומי הקליניקות בת"א ובחיפה 054-4449636 האתר: http://www.biorgonomy.com
 

0 אור 0

New member
אולי ואולי לא

אני האחרונה שאגיד שרק שיטה אחת יכולה לעזור לכל המחלואים והבעיות (זה בדיוק הסימן שלי לאנשים שיש להתרחק מהם) אבל להיות כל כך חשדן שאתה לא מאמין אפילו למה שעניך רואות, וגופך חש, זו כבר הגזמה פראית. אולי גם יוגה היתה עוזרת לה ואולי אלכסנדר , ואתה יודעה מה? אולי אפילו אפילו לגו ועיפונים, אבל האם זה מפחית מהערך של מה שהיא קיבלה ממה שכן עזר לה?
 
בודאי שלא מפחית

אבל זה לא מוכיח שהשיטה פועלת בגלל השיטה ולא בגלל אפקט אחר. אם הייתי רואה וחש, הייתי חושב אחרת. מסיבה זו מה שנותר לי הוא רק להסתמך על כוחות האמונה שלא קיימים אצלי.
 

0 אור 0

New member
אומרים

כשאת בהרין , פתאום כל העולם בהריון, בפארפרזה לזה - אולי זה ההסבר למה לי נדמה ש*כולם* נעזרים ברפואה משלימה ובהצלחה, מבינים כמה זה עוזר, מודעים. והנה מגיע מישהו כמוך, ומזכיר שלא כולם בהריון - יש עדיין אנשים שלא רואים ... באמתאני לא מצליחה להבין איך אתה לא נתקלת במקרים של הצלחה - אניפשוט מכירה כל כך הרבה.
 
ואני מאוד מאוד רוצה לראות הצלחה

כך שאני אוכל לפחות לומר שאת התעודה שאני עומד לקבל ברפלקס' לא עשיתי לחינם. שלא תבינו לא נכון, אני לא הולך להשתמש בה בכלל (למעשה אני גם לא יכול).
 
למעלה