האם יש לרפואה המשלימה שיטות לטיפול בסחרחורת

תשובה

1. לאחר שנה לא ניתן להשתייך לאיגוד הרפלקסולוגים ולכן גם לא לקבל גיבוי, לא ביטוח אחריות מקצועית ולא כלום. למעשה אני לא נקרא רפלקסולוג, אלא בעל תעודת מטפל. 2. אני לא מאמין בשיטה עד שאשתכנע.
 

freearth10

New member
זו בדיוק הטעות שלך

אתה מחפש שיטה מסויימת שמתאימה לחוסר איזון מסויים. בדיוק כמו החשיבה המערבית. כואב לי ביד אני אלך לאורטופד. מאחר שכל השיטות ההוליסטיות מקורן באותה הפילוסופיה של ראיית השלם זה ממש לא משנה איפה אתה מתחיל, אם אתה מתחיל בגופ/בנפש/ברוח. איך אתה בוחר רופא שיניים?עורך דין? ואדריכל?ושרברב? מאיה
 
בוחרים לפי המלצות

וכפי שאמרתי, לא שמעתי מאף אדם שאני מכיר שטיפול כזה או אחר עזר לו באופן שלא משתמע לשתי פנים. הפילוסופיה הדומה של כל השיטות לא משנה את העובדה שיש שיטות שאמורות לעזור במצב אחד ופחות יעזרו במצב אחר, ולכן כדאי להיות זהיר בבחירה.
 

freearth10

New member
לפעמים מרוב זהירות

לא מצליחים לזוז כלל וזה נראה לי המצב שלך כרגע. אתה כל כך עסוק בלברר ולדייק שאתה מפספס את המטרה וזה פחות או יותר מה שאמרת באחת ההודעות. אם אתה יודע שאתה רוצה להשקיע בעצמך, לך עם תחושת הבטן, הרי עם הלימודים אתה מאוד לארג' עם עצמך. בחרת ללמוד מקצוע לאורך 4 שנים כשאתה כלל לא יודע אם תעסוק בו יום אחד או לא ובינתיים זו חוויה מעניינת בעבורך. לך עם התחושה שלך, היא תוביל אותך למקום הנכון ביותר בעבורך ברגע זה. מאיה
 

freearth10

New member
אבל בלימודים

אתה מוכן להשקיע, אפילו שאתה לא יודע אם אי פעם תשתמש במה שלמדת. כסף זה לא תירוץ, כשמישהו באמת רוצה - גם הכסף ימצא. הכל עניין של בחירה.
 
קודם כל אני כבר לא מתייחס ללימודי

הנטורופתיה כמקצוע. בהתחלה חשבתי לעשות שינוי מקצועי, ובאמת להפוך את זה למקצוע. אבל כשאני רואה את הרבה בארץ לעומת נטורופתים בארה"ב למשל, איזה הכשרה הם עוברים, אני מבין מדוע תחום הרפואה המשלימה אינו מוכר כאן, ולכן אין יותר מידי ציפיות, מה שמונע ממני גם להתאכזב בסופו של דבר. אני מתייחס ללימודים כאל חוג העשרה של אחה"צ, שם אני נהנה, מתפתח, וגם לומד תחום אני כן מתחבר אליו. קצת רפואה מערבית, לימודי תזונה, וכו'. אז יש שנה אחת רפלקסולוגיה, שקצת איכזבה אותי, כי ציפיתי לראות ממומחים שהשיטה עובדת. ובפועל אכן היו מומחים, אך כפי שכבר אמרתי, הם ממהרים להסיק מסקנות ולקשר סיבה לתופעה, ובכך הצלחתי להבין מניין על ההתפעלות על השיטה.
 

freearth10

New member
למה אתה ממשיך להוציא כסף והרבה

על משהו שאתה כבר לא מצפה שישיג את מטרתו - מקצוע ומתקשה להוציא סכום קטן בהרבה על הבריאות הפיזית-רגשית-רוחנית שלך? צריך להיות לך ים של כסף אם אתה יכול להרשות לעצמך להוציא כל כך הרבה כסף על "חוג העשרה של אחה"צ". עניין של בחירה.
 
לא מסכים

כי מקצוע זה לא המטרה. ואם אני אלך ואנסה כמה מטפלים, אני אוציא סכום שהוא הרבה יותר גבוה משכר הלימוד שאני משלם. פרט לכך, הסחרחורת הופיעה פתאום ולא כאשר עבדתי. אם זה קורה אז, החיים שלי היו שונים מאוד מאשר הם היום. אבל למי יש כדור בדולח אמיתי?
 

freearth10

New member
זה מה שאמרת

אמרת שרצית ללמוד מקצוע. כנראה שאנחנו לא מדברים על אותם המטפלים
כמה שעות טיפול שווה שנת לימודים? אקיצר זה לא הכסף - זו הבחירה! שום דבר לא מופיע פתאום, זה שאנחנו לא מקשיבים זה לא אומר שהסימנים לא היו שם גם קודם. ואם אתה מחפש בדיקה שעוד לא עשית אני הייתי מהמרת על כיס המרה.
 
יש לי מקצוע טוב ביד

ואני מעדיף לשבת בבית עם סחרחורת מאשר לעסוק בו. תעשי חשבון, ללכת למספר מטפלים X מספר טיפולים X מחיר לטיפול. מניין הבסיס להימור? אשמח להחכים.
 

freearth10

New member
כנראה שאחד ה-x (משתנים)

שונה בחישוב של כל אחד מאיתנו...
זה לא הימור - זה ניחוש. עלו כאן הרבה מאוד עניינים של בחירה והמרידיאן שמתייחס לבחירה הוא מרידיאן כיס המרה. אתה נשמע כמו מי שמתלבט הרבה לפני שהוא מבצע משהו ואז קשה לו עם השינוי / ההנעה וכבר שמענו שעל ההנעה הפיזית ויתרת. הוא גם עובר באזורים רלוונטים לסחרחורת: עיניים,אזניים, ראש, צוואר, רגליים. יכול להיות שהיום ברמה הפיזית זה עדיין לא בא לידי ביטוי. וגם יכול להיות שזה לא המרידיאן העיקרי שיצא מאיזון אלא זה שמושפע ממנו, לכן זה ניחוש אבל בהחלט לא הימור
.
 
ונניח שהאבחנה נכונה, מה אני עושה עם זה?

מכריח את עצמי לבחור, או הולך למדקר ש"יפתח" את המרידיאן ואז הופ, פלא, פתאום אני בוחר בלי שום בעיה?
 

freearth10

New member
הולך לטיפול ../images/Emo13.gif

ולאו דווקא אצל מדקר
טיפול הוא תהליך ובתהליך אין שום הופ. וכל מי שמבטיח לך הופ - הנה בהופ ידעת לאן לא להגיע.
 

0 אור 0

New member
חשבון קטן

אתה מוציא בשנה בין 6000 ש"ח ל 20K (תלוי מה עומק המערכת שאתה לומד). נניח שטיפול עולה לך 200 שקל. זה נותן לך מינימום של 30 טיפולים - שזה המון. אני במקסימום לקחתי שתי סדרות טיפוליות ברצף באותה שנה. ואז בדרך כלל היה שיפור, שאפשר לי להסתפק בטיפולים מדי פעם - לתחזוקה, לפינוק. (בינתיים גם התחלתי ללמוד אבל להבדיל ממך אני מפיקה המון תועלת מהחלפות הטיפולים שבלימודים ומחוץ להם.
 
זה בתנאי שבאמת הלכת בכיוון מסוים

אבל אם נתחשב בעובדה שאין לי כיוון, נוסיף פרמטר למשוואה ונצטרך להכפיל את הסכום במספר שיטות הטיפול שאתם מציעים כאן שיכולות לעזור לי, ונגיע לסכום שאני משלם בשנה (לפחות).
 

0 אור 0

New member
זה לא עובד ככה

אתה צריך להחליט מהמכל מהששמעת מדבר אליך, נראה לך נכון לך להיות ולהתחיל תהליך של אבחון וטיפול. לפי מה שאתה כותב על רפלקסולוגיה , אז נראה לי שתעזוב את זה בשלב הנוכחי ולך אל אחת מהשיטות שמתמקדות בדברים שאתה מבין 0 אנטומית השרירים והשלד - אז או שתחליט ללכת לעיסוי הרפואי לקרניו סקרל או אוסטיאופתיה - אבל תוך טיפול -שנים אתה כבר תראה עם יש איזשהו כיוון של הטבה, ומה אתה חש שהטיפול עושה לך. לא מדובר בשנתיים עד שרואים תוצאה. ואם הכיוון נכון, אז תאה כבר משקיע את הכסף בלב קל, כי אתה מרגיש שזה עוזר. במקביל , כתלמיד נטורופתיה, תביא את עצמך כמקרה אבחוני לכיתה לנושא התזונה ואורח החיים - קצת מביך, אבל בחינם. (לי המורה בצמחי מרפא עשה אבחון ציבורי לפני כל הכיתה, שקיבלו שיעורי בית להרכיב לי פורמולה לזכותו יאמר, שבניגוד לאבחון ציבורי קודם שעברתי על ידי קבוצת תלמידים נלהבים לרפלקסולוגיה שבאתי לעזור להם בסטאז', הוא לפחות לא ניסה לחטט בחיי המין שלי (מה גם שבן זוגי היקיר ישב שם בכיתה יחד אתי)
 
למעלה