לפי "עפולה היום", 33 דקותהאם ידוע משך הנסיעה ברכבת מחיפה לעפולה?
מחיפה מרכז לתחנת עפולה - 40 ק"מהאם ידוע משך הנסיעה ברכבת מחיפה לעפולה?
כפר יהושעמחיפה מרכז לתחנת עפולה - 40 ק"מ
ובדרך יש 3 תחנות, לב המפרץ-מזרח (לא פעילה), בית יהושע וכפר ברוך, להערכתי זה יהיה סביב ה־35 דקות בין חיפה מרכז לעפולה, ולאחר פתיחת לב המפרץ-מזרח - 37 דקות.
לאחר הפתיחה הרכבת תצא רק מלבץ מזרחמחיפה מרכז לתחנת עפולה - 40 ק"מ
ובדרך יש 3 תחנות, לב המפרץ-מזרח (לא פעילה), בית יהושע וכפר ברוך, להערכתי זה יהיה סביב ה־35 דקות בין חיפה מרכז לעפולה, ולאחר פתיחת לב המפרץ-מזרח - 37 דקות.
למה, בעצם?לאחר הפתיחה הרכבת תצא רק מלבץ מזרח
הוא טעהלמה, בעצם?
נשמע לי לא הכי הגיוני לגרום לנוסעים מהעמק שרוצים להגיע למקומות אחרים בחיפה או למרכז ללכת את כל המרחק בין לב המפרץ מזרח ללב המפרץ רק כדי להחליף רכבת. הרבה יותר הגיוני היה אם הרכבות מהעמק היו מסתיימות באחת מתחנות חיפה האחרות להחלפה קלה יותר (אלא אם זו בעיה מבחינת כמות הרציפים בתחנות האלו)
שירות הרכבות לעמקלאחר הפתיחה הרכבת תצא רק מלבץ מזרח
רציף 1א המיתולוגי בבת גלים...שירות הרכבות לעמק
תחנת לב המפרץ מזרח לא מתוכננת (ומבחינה טכנית לא יכולה) להיות תחנת הקצה של הקו. שירות הרכבות לעמק יהיה ברובו בין עתלית לבית שאן, למעט רכבות התגבור בשעות העומס, שיהיו (לפחות בתחילה) בין בת גלים לבית שאן.
בינתיים ברכבת מגייסים קופאים/ות לכמה תחנותהאם ידוע משך הנסיעה ברכבת מחיפה לעפולה?
אה, בסוֹף הם קוֹראים לזה יקנעם - כפר יהוּשעבינתיים ברכבת מגייסים קופאים/ות לכמה תחנות
וביניהם עפולה, כפר ברוך, בית שאן, יקנעם-כפר יהושע ונתניה-ספיר.
 
נדרש 12 שנות לימוד ועברית טובה, מומלץ אנגלית טובה, ידע במכירות ותואר ראשון.
 
http://www.rail.co.il/HE/jobs/Pages/2423.aspx
רק אם יהיו אוטובוסים ישירים משכונות יקנעם, מתואמים עם הרכבתאה, בסוֹף הם קוֹראים לזה יקנעם - כפר יהוּשע
זה משכנע?
אה, ולכפר ברוּך הם קוֹראים מגדל העמק.רק אם יהיו אוטובוסים ישירים משכונות יקנעם, מתואמים עם הרכבת
אבל לגבי כפר ברוך - מגדל העמק, שם קשה לי יותר להשתכנע שבאיזושהי דרך יהיה מהר יותר ליסוע ממגדל העמק לחיפה ע"י הרכבת
קרית טבעון זה כבר משהו אחראה, ולכפר ברוּך הם קוֹראים מגדל העמק.
נוּ, אז שיקראוּ כבר לתחנת עפוּלה נצרת חח. האם תחנת כפר יהוּשע יוֹתר קשוּרה ליקנעם מאשר לקריית טבעוֹן? מה יהיה עם קריית טבעוֹן בכל הסיפוּר הזה? יהיה שווה לרדת לכפר יהוּשע כדי לנסוֹע לחיפה?
קו 407 של סופרבוסרק אם יהיו אוטובוסים ישירים משכונות יקנעם, מתואמים עם הרכבת
אבל לגבי כפר ברוך - מגדל העמק, שם קשה לי יותר להשתכנע שבאיזושהי דרך יהיה מהר יותר ליסוע ממגדל העמק לחיפה ע"י הרכבת
לא יודע לגבי 407קו 407 של סופרבוס
יוצא מיוקנעם ובמחלף כפר יהושע נוסע לכיוון קרית טבעון,
ניתן להוסיף לו במסלול כניסה לתחנת הרכבת כפר יהושע, בשני הכיוונים.
רמת ישילא יודע לגבי 407
אבל כפי הנראה 184/185 יוארכו לכפר יהושע וייפתח עוד קו עירוני משכונות יקנעם האחרות לכפר יהושע וקו מיניבוס מהרכבת לאזור התעסוקה (שהדרכים בו (ובעיקר החניה הפרועה בהם) לא מאפשרות מעבר לאוטובוס גדול.
קו 22רמת ישי
האם מתוכנן להפוך את קו 22 לקו אמיתי ולהאריכו לתחנת כפר יהושע פלוס תגבור נסיעה?
כיום יש לו 2-3 נסיעות יומיות בכל כיוון.
בשביל מה צריך תואר ראשון?בינתיים ברכבת מגייסים קופאים/ות לכמה תחנות
וביניהם עפולה, כפר ברוך, בית שאן, יקנעם-כפר יהושע ונתניה-ספיר.
 
נדרש 12 שנות לימוד ועברית טובה, מומלץ אנגלית טובה, ידע במכירות ותואר ראשון.
 
http://www.rail.co.il/HE/jobs/Pages/2423.aspx
לא צריך, מומלץ, וכנראה אמצעי סינון מפני ריבוי קורות חייםבשביל מה צריך תואר ראשון?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.