האם ``בזק`` הוא רק נזק - בעוד כמה ימים אדווח לכם

דוליטל

New member
האם ``בזק`` הוא רק נזק - בעוד כמה ימים אדווח לכם

מצורף בזה מכתב ששלחתי היום ל``בזק``. אתן להם צ`אנס כמה ימים, ואז אעדכן אותכם. אשמח לקבל תגובות. היום קיבלתי חשבון טלפון, ובו נדהמתי לגלות חיוב ענק, שרובו נגרם עקב שיחות לאינטרנט, כביכול. על פי חיוביי בעבר, ברור לי שמדובר בטעות. בדרך כלל גלשתי בשעות הלילה, לאחר שעה 22:00. מנציגכם כבר ביקשתי לשלוח אליי פירוט שיחות, ואגיש ערעור נפרד ומפורט בהמשך. במקביל לכך, הופתעתי לגלות שבכל שיחה דרך האינטרנט אני מחויב לפי תעריף רגיל, שהוא תעריף שיא. אני מודה ששמעתי על מבצעיכם לתעריפים מיוחדים לחיוג לאינטרנט, אך הוטעיתי על ידכם: בכל חשבון שלכם פורטו בנפרד שיחותיי לאינטרנט, ועל כן הנחתי שחישוב שיחות אלה כבר נעשה לפי תעריף מיוחד, שהרי אחרת מדוע לפרט בנפרד את שיחותיי לאינטרנט. אי לכך, ומכיוון שאני סבור שמחובתכם היה להתריע בפניי על מצב זה, ואתם יודעים להתריע ולהודיע במקרים שיש לכם אינטרס בכך, ומכיוון שאני רואה בפירוטכם הנ``ל מעין הטעיה, גם אם לא נעשתה בזדון, אבקשכם להתחשב במצב מיוחד זה ולאפשר לי לשלם רטרואקטיבית עבור חיוביי הנ``ל לאינטרנט לפי אחד ממסלוליכם המיוחדים. אם תיענו לבקשתי, כמובן שלא יהיה צורך בבירור ובערעור על גובה הסכום הנ``ל. כגוף שמשקיע כספים רבים לשיפור תדמיתו, וכגוף שאכן רוצה לשמור על תדמית חיובית, הייתי מצפה מיכם לבוא לקראתי, ובמקרה כזה, אני מבטיח לפרסם מכתב תודה מיוחד לפחות במדור צרכני אחד בעתונות וכן בכמה פורומים באינטרנט.
 

יייעקב

New member
תמימות או

טימטום. אתה בעצמך מציין שידעת על האפשרויות אבל מסיבותיך לא ביצעת שום שינוי וזאת למרות הפירסום המאסיבי בכל אמצעי התקשורת ובכל הפורומים באינטרנט. לבוא היום בטענה כזאת ועוד להשמיץ אותם? אין לך אלא להלין על עצמך ואם הם יחזירו לך את הכסף הרי שהם חברה מטומטמת. נ.ב. אני מניח שעד עכשיו לא ביצעת את השינוי.
 

odeg g

New member
בזק-נזק? לתקוף נכון!

מאחר ובאמת ניתן לבדוק את נושאי המחיר גם באתר של בזק ובוודאי גם בתקשורת ובמודיעין199, נראה לי שיש מקום לבדוק את נושא המחירים של בזק, אך רק כאשר בידינו דברים מוצקים שקשה להפריך או לסתור. לדעתי, כמו לדעת רבים, היתה עליה למרבית הצרכנים הביתיים, אך מאחר והם שינו את שיטת החישוב, קשה להוכיח זאת, ובודאי ללא נתונים משווים (לפני-אחרי השינוי) לתקופה מספיק ארוכה שתתן מובהקות סטטיסטית לניתוח התוצאות.
 

דוליטל

New member
גם אם חלו שינויים בחישוב המחיר

לכל פעימה, היה מקום ליידע את הצרכנים הצורכים אינטרנט שהם ``משוחחים`` בזמן יקר מאוד. כמו כן, גם אם המחיר הגבוה שקיבלתי נובע בחלקו משינוי בשיטת החישוב, זה עדיין לא מסביר למה בזק לא הוזילה אוטומטית את השיחות לאינטרנט, אלא רק עשתה צעד שנראה שכאילו כפוי עליה ואני מתכוון בעיקר למידת הפרסום המעטה יחסית שניתן להרשמה למסלולי הגלןישה החדשים.
 

יייעקב

New member
עכשיו

באמת אפשר להגדיר אותך או מטומטם או עב``מ. היתה שביתת צרכנים נגד בזק לא ידעת? השביתה עשתה את שלה לא ידעת? בזק יצאו במשך תקופה ארוכה במודעות של חצי עמוד בכל העיתונים לא קראת? אם הסתובבת בפורומים השונים היו ויכוחים אם השיטה טובה או לא לא ראית? נכון.בזק (סוף סוף) היא חב` שהוקמה למטרות רווח היא אינה צריכה לבדוק ואין זה מעינינה מה אתה רוצה לעשות.כל שאתה צריך (או שהיית צריך לעשות) הוא להתקשר 199 ואחרי יומים היית מחובר ע``פ אחת התוכניות שבחרת. אבל העדפת להתעלם או שכחת או לא רצית והיום אתה בוכה. אז מה אתה? (מחק את המיותר למעלה)
 

דוליטל

New member
פחות מכבודי לענות לרצף מלל מטופש

של אדם השקוע באתרי אינטרנט או בשביתות מדומות. איזו שביתה ואיזה בטיח! לשמחתי, לא הסתובבתי לפני כמה חודשים באתרי אינטרנט, כיוון שאז הייתי נתקל בטיפוסים כמוך.
 

odeg g

New member
תראו איזה נזק גרם בזק...

הויכוח שלכם גלש לפסים מכוערים, אז או שתחזרו לעניין, או שתפסיקו, או שתלכו לריב ביניכם כך אך במקום אחר... בכל מקרה, שנה טובה!
 

יייעקב

New member
אני

לא חושב שבזק הם מלאכים או בני מלאכים. אבל להשמיץ ללא סיבה!!!.... האם אין זה צידה השני של הצרכנות המכוערת?
 

דוליטל

New member
טמטום הוא לא לקרוא נכון הודעה

צר לי, אך אתה גלשת ראשון לניבול פה, ואין שום סיבה שאשתוק בענין. אתה באמת לא הבנת את תוכן מכתבי או שאתה רק עושה את עצמך? בפירוש כתבתי, וכך גם היה, שלא היה פרסום מאסיבי (בניגוד לפרסום שבזק נוקט במקרים אחרים), וגם עשית סלט בנוגע לפרסום באתרים: כתבתי שאני מתחייב לפרסם מכתב תודה באתרים שונים, אם אקבל את מבוקשי. אז מה אתה, החכם עושה? הופך את הכל ומחליט שהיה פרסום של בזק באתרים... תגיד, הזרקת משהו? זה ממש לא מה שכתבתי!
 
למעלה