האיש שלא ידע...

הבעיה של לפיד היא שתוקפים אותו מימין ומשמאל ומהאמצע

גם הימנים, גם השמאלנים וגם החרדים והדתיים.
קשה מאוד להתגונן נגד התקפות כאלה מכל הכיוונים כולל שקרים כולל עיוות של הדברים שנאמרים ע"י כל הצדדים כדי להסיר את האיום של לפיד מעליהם. אני
בכלל לא מבינה איך הוא מחזיק מעמד מול כל הליצנים מהימין, המרושעים מהשמאל והתחמנים של החרדים. זהו בליץ שמאוד קשה לצאת ממנו בחיים. ואם בכל זאת הוא
עדיין מחזיק מעמד ובכל זאת מצליח לאסוף סביבו כמה מנדטים, אז אני מסירה את הכובע בפניו ובפני חברי הכנסת שלו שעושים עבודה נהדרת.
 

dory141

New member
רוב הפרשנים בכלל לא תוקפים אותו על שחיתות כספית

מרביתם טוענים שאין לו מה להציע, שהוא העתיק את המצע מאיקיאה, או שהוא דיקטטור בתוך המפלגה (וליברמן לא?). מסכים איתך, יפה שהוא מתמודד. השאלה היא, אם יש לו את היכולת לגבור על ביבי. אני מקווה שכן, אך בספק. יש לי הרגשה, שמרוב הביקורת שלו על רה"מ הוא מחכה לתיק בממשלת הליכוד הבאה. כולי תקווה שאני טועה. בלי קשר, את מדמיינת את אשתו מנהלת בית משוגעים מחוזי, כמו "הגברת נתניהו"? אני לא.
 
אין מה להשוות בכלל בינו לבין הדיקטטור האמיתי שזה ביבי

אז נכון שבליכוד יש פריימריס אבל הדיקטטור האמיתי הוא ביבי. אף אחד לא יכול לגבור עליו בשום פריימריס. כולם שם בליכוד שפוטים שלו. אז יש פריימריס על הנייר,
ואני מעדיפה מפלגה בלי פריימריס ובלי שחיתות של 'שמור לי ואשמור לך' ושל חברי כנסת כמו מירי רגב ואחרים שמחלקים כספים ולוקחים כספים כדי שיהיה להם מה לחלק בפריימריס לפעילים. מי צריך את החרא הזה?
אני מעדיפה מפלגה כמו יש עתיד. יש מנהיג. יש חברי כנסת. אף אחד לא צריך לשחד אף אחד. אף אחד לא צריך לקושש קולות אצל אנשים בחתונות ובבר מצוות.
מי שטוב ומוכשר מגיע רחוק. מי שלא טוב, הולך הבייתה. ככה זה צריך לעבוד.
האם לפיד יכול לגבור על ביבי?
לצערי כרגע לא, וזה בדיוק בגלל הסיבות שמניתי. יותר מדי לא סובלים אותו מכל המחנות. לא מאמינים שהוא יכול להביא שינוי למרות שהם רוצים שינוי. אני כן מאמינה שהוא יכול להביא לשינוי ובמיוחד חברי הכנסת שלו שהם מוכשרים מאוד. הם ביצועיסטיים טובים יותר ממנו, אבל הוא ידע לאסוף אותם סביבו ועל זה הוא מקבל את הקרדיט. חוץ מזה אני אוהבת אותו כבן אדם ואשתו היא אישיות מקסימה בפני עצמה.
והכי הכי חשוב, הוא היחיד שיכול להחזיר את המצב לקדמותו בכל מה שקשור לחרדים ולסחטנות החרדית.
 

raya

Well-known member
מזכיר לי את השיר "הוא לא ידע את שמה"....
 

SupermanZW

Well-known member
למה לו "לדעת" כשיותר נוח "לא לדעת"

הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם. עוד לא היה ראש ממשלה בישראל שהתמיכה בו למרות כל מה שעשה נמשכת זמן כה רב כמו נתניהו. נתניהו ייחודי בכל שאפילו אלה ששונאים אותו מצביעים לו ומתרצים זאת ב"אין אלטרנטיבה", טמטום פורץ גבולות.
 

dory141

New member
תמיד יש אלטרנטיבה

אסף זמיר התבטא בראיון לאחרונה ואמר, שהוא רוצה להחליף את חולדאי בתל-אביב, כי הוא דומה לביבי מבחינת הרצון לשלוט "לנצח נצחים". ברשויות המקומיות זו אפילו בעיה חמורה יותר מהפוליטיקה הארצית. שם אנשים מכהנים בלי גבול ומתנהגים, כאילו האל בכבודו ובעצמו שלח אותם והעיר או המועצה תתמוטט בלעדיהם. קשקוש מוחלט, קביעות מוגזמת יותר סטגנציה. יש להניח שאבחר בזמיר, בפעם השנייה אגב, כדי להפיל את "החולדה".
 
אכן מי שיושב יותר מדי קדנציות על הכסא- זו בעיה

ומאד בולט בשלטון המקומי.
אני חושבת שצריך להגביל זמן כהונה בתפקידים ציבוריים נבחרים.
2 קדנציות -מספיק.
שינוי מהותי לא יהיה מאוחר יותר
והסיכון לסטגנציה גדול.
(ולשחיתות גם).
 
למעלה