האו"ם זה בעצם המשרדים של כל אירגוני טרור האיסלם בעולם

איציק3332

New member
חחחחח תקרא את דוח האו"ם,את מצחיקה בטירוף

חחחחח אין לך דרישות והאמת חיכיתי לקבל דרישות שיכעיסו והייתי פוסל אותם אבל אין לך דרישות. בת כמה את בכלל? מי משפיע עליך?
 

MissStefani

New member
כשאין תשובות לגופו של עניין עוברים לגופו של אדם. כמה צפוי

 

איציק3332

New member
יודעת מה נגיד ואת צודקת, למה מאיתנו?

שיקבלו את כל מה שביקשת ממצרים,מה הבעיה בזה?
 

MissStefani

New member
מי ששולט ברצועה עצמה זו מדינת ישראל ולא מצרים

מצטטת לך את עיקרי הטענות
"ישראל היא עדיין הקובעת כיצד ייראו חיי היומיום של תושבי הרצועה, וכתוצאה מכך – היא נושאת באחריות להם."
"למרות ההכרזה על סיום הממשל הצבאי, ישראל ממשיכה לשלוט על היבטים קריטיים בחיי התושבים ברצועה: היא שולטת בכל המעברים היבשתיים – למעט מעבר רפיח, ובמרחב האווירי והימי. בהתחשב בכך, היא מפקחת באופן כמעט מוחלט על תנועת אנשים וסחורות מהרצועה ואליה ומסדירה אותה בהתאם לשיקוליה שלה. זאת, גם כאשר תושבי הרצועה מבקשים רק לעבור דרך שטח ישראל כדי להגיע לגדה המערבית או למדינות אחרות."
 

איציק3332

New member
ישראל לא שולטת על עזה,אבל ישראל דואגת לביטחון שלה

כל הדברים שציינת נחוצים לביטחון אזרחי ישראל ולא קשורים לאיך חיי העזתים יראו. העזתים יכולים להפוך את עזה לגן עדן,ישראל לא מתערבת במה שקורה בתוך עזה. למעט מעבר רפיח? אגב למה דחפו לנו את עזה? למה המיצרים לא רצו את עזה? למה העזתים לא תוקפים את מיצריים? מה את רוצה שלא נפקח על מה שנכנס לעזה? שיתחילו להכניס לשם טילים מדוייקים? אגב אולי גם תציעי שנפקיר את ביטחון אזרחי ישראל גם בלבנון וסוריה?
 
ממש לא נכון . זו עובדה שלרצועת עזה יש 14 ק"מ גבול עם מצרים

אפילו בזבל שציטטת כתוב "למעט מעבר רפיח" . אין שום בעיה להסיע 300 או 600 משאיות אספקה ממצרים לעזה בכל יום . אין בעיה למתוח קווי מתח חשמלי ממצרים לעזה . כך גם צינור מים . אין שום קושי לשלוח לקהיר פצועים וחולים מעזה .

לכי לשקר במקום אחר .
 

איציק3332

New member


 
אין סגר . הגבול של רצועת עזה פתוח................לכוון מצרים

אפילו את מה שישראל מאפשרת היום רצוי להפסיק . שתושבי עזה ייבקשו כל דבר מהמצרים .
 
לא . עזה היא ישות עויינת . שיחפשו לעצמם חברים שמהם ייקבלו

מים מזון . תרופות , חשמל . שיילכו להתחנן אצל המצרים לקבל כל מה שהם רוצים . אין שום סיבה שישראל תיתן לרצועת עזה אפילו גרעין של זית .
 

MissStefani

New member
עזה מורכבת מבני אדם. שצריכים בית, מזון ומים בדיוק כמוך!!!!!!

 

איציק3332

New member
ישראל כן דואגת ואפשר להגיד שיקבלו הכל ממיצריים

ושיעופו לנו מהעיניים אבל יש לזה גם חיסרון . אז ישראל חייבת להיות עם היד על הדופק בעזה
 

איציק3332

New member
אמרו את זה גם אחרי ההתנתקות

ועובדה ישראל לא יכולה להגיב, היא יכולה אבל עם נזיפות מכל העולם. ישראל לא יכולה להתנהג לעולם הערבי הסוני כמו שהיא מתנהגת עם איראן. את איראן אנחנו יכולים לתקוף ולעשות בה מה שנרצה אפילו פשעי מלחמה והעולם יעודד אותנו. עם הערבים הסונים הם יכולים לעשות לנו מה שהם רוצים ללא גינוי ואנחנו נקבל גינוי על כל תגובה קטנה. כי לעולם יש יותר אינטרסים וקשרים עם מדינות ערב
 

איציק3332

New member
סטפני הכי חשוב שתהי את ואל תתני לאחרים להשפיע עליך

ואל תחפשי להיות עם הזרם תהי מי שאת עם דיעות שאת מאמינה בהם.תחשבי בהיגיון ישראל הקטנה מוקפת טרור מכל כיוון במשך 100 שנה אז כל אדם הגיוני ישלול את מה שכתבת. לישראל יש אינטרס לחיות בשלום ובשקט. הישראלים מחפשים לקום בבוקר לחיות בשקט ללמוד לעבוד,הם לא קמים בבוקר וחושבים על טרור ומלחמות כמו כל הערבים שמקיפים אותם.
 
ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד): "החלטת מועצת זכויות הטרוריסטים .."

ח"כ יאיר לפיד (יש עתיד): "החלטת מועצת זכויות הטרוריסטים של האו״ם היא חוליה נוספת בסדרה של החלטות שהן לא רק אנטישמיות, אלא גם מבוססות על שקרים שכותבים למועצה אנשים העוסקים בטרור".
 
איציק שמולי מהמחנה הציוני

ח״כ איציק שמולי (המחנה הציוני):
"ועדת החקירה היחידה שצריכה לקום כאן היא על צביעותה והתקרנפותה של המועצה. לא ברור אם הנציב זייד הוא בור או שקרן אבל נאומו רצוף בדיות וחצאי אמיתות שניתן להפריכן בקלות ביחס למה שאירע השבוע על גבול הרצועה.
זייד אימץ לחלוטין את הנרטיב של חמאס – המצב ההומניטרי בעזה באשמת ישראל, חמאס הוא בכלל ארגון רווחה ולא טרור והניסיונות להפיל את הגדר ולהתקדם עם נשק ומטענים אל החיילים והיישובים אינה מהווה איום חמור כל כך.

עם חבורת הצבועים הזו אין פלא שנטבחו כבר 600 אלף סורים והעולם שותק!!!. אנו מגבים את חיילי צה"ל שהעמידו קיר ברזל השבוע וניסו ככל יכולתם למזער את מספר הנפגעים״.
 
למעלה