ד"ר דריה דוק: לחשוב מחוץ לקופסא בתחום האסתטיקה

עם העין החדה שלה ליופי והבנה עמוקה של האנטומיה האנושית, ד"ר דריה הפכה לפורצת דרך בתחום טיפולי האסתטיקה בזכות יכולתה לחבר את המטופלים עם הטרנדים העדכניים ביותר בתחום היופי עם עדינות יוצאת דופן.



צילום: עופר עברי​



ד"ר דריה, במקור, מומחית ברפואת נשים, גילתה אחרי שנים רבות כמיילדת ורופאת נשים, שהתשוקה האמיתית שלה טמונה דווקא בתחום האסתטיקה. עם מחויבות בלתי מעורערת להישאר צעד אחד לפני כולם, היא הצליחה לבסס את עצמה כרופאה שתמיד נמצאת בחוד החנית של הטיפולים החדישים ביותר בעולם היופי.




1693758247528.png
צילום: עופר עברי​




אחד מתחומי ההתמחות של ד"ר דריה הוא הטיפול באמצעות "חוטים". טכניקה פורצת דרך זו מציעה למטופלים מתיחת פנים ללא ניתוח, המספקת תוצאות מדהימות ללא צורך בהליכים כירורגיים. בעזרת מחט קטנה או צינורית, החוטים מוכנסים בזהירות לתוך העור וברגע שהם במקום, ניתן להרים בעדינות את העור באיזור ולמקם מחדש את הרקמות. כך משיגים את אפקט ההרמה הרצוי. בנוסף, החוטים ממריצים את ייצור הקולגן, מה שמשפר עוד יותר את מוצקות וגמישות העור.




1693758297466.png
צילום: עופר עברי



עדינותה של ד"ר דריה בשיטה זו היא חסרת תקדים, המבטיחה שכל מטופל יקבל תכנית טיפול אישית המותאמת לצרכיו הספציפיים. עם סט ייחודי של טכניקות עבודה, היא מצטיינת גם בהליך ה"פוקס אייז" ומעניקה למטופלים שלה עם תוצאות טבעיות להפליא.
תשומת הלב המוקפדת שלה לפרטים וההבנה העמוקה של אסתטיקת הפנים מאפשרים לה לספק תוצאות שלא רק משפרות את היופי אלא גם מגבירות את הביטחון של המטופלים.

על ידי יצירת קשר חזק עם המטופלים שלה, ד"ר דריה יוצרת סביבה נוחה ובוטחת, המאפשרת להם לקבל החלטות מושכלות לגבי המסע האסתטי שלהם. כחלוצה אמיתית בתחום האסתטיקה, ד"ר דריה דוק ממשיכה לעורר השראה ולחדש, ולחולל מהפכה בדרך שבה נשים תופסות את מושג היופי והטיפוח שלהן. על ידי שילוב המומחיות שלה עם הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בעולם האסתטיקה, היא מעצימה נשים לאמץ את היופי שלהן ולהיות הגרסה הטובה ביותר של עצמן.




1693758454448.png
צילום: עופר עברי​



פגשנו את ד"ר דריה בקליניקה ושאלנו אותה כבה שאלות שעניינו אותנו וביקשנו ממנה להדגים לנו איך נראה "מאחורי הקלעים" של טיפול בחוטים. בואו לצפות!


רחוב אירוס הארגמן 55, נתניה טלפון: 0506980618​
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה