raya
Well-known member
ועוד משהו.
אתמול היתה דיילת בקו 9 בבוקר.
מרבית האנשים עמדו בין דלת הנהג לבין הדלת האחורית, ואחר כך היה ריק, אבל אף אחד לא זז לכיוון סוף האוטובוס.
בעיר ירדו מעט אנשים, הרוב ירדו בויצמן/ויצו בשוק ובתחנה מרכזית.
היום - לא ראיתי דיילים , לא בקו 16 ולא בקו 5.
והמכונה לתשלום במזומן כאמור לא עבדה ב-2 האוטובוסים.
ועוד משהו.תקרא שוב - זה עולה למדינה כסף.
משרד האוצר מקצה סכום כסף להפעלת אשכול. אם משרד התחבורה רוצה להוסיף נסיעות, להאריך מסלול, יש לו שתי אופציות:
 
1. לבקש תוספת סובסידיה ממשרד האוצר (לא קורה אף פעם בעת התחלת הפעלת מכרז)
2. לבצע שינוי במערכת הנוכחית. רוצה להוסיף ק"מ למסלול הנסיעה? אין בעיה - קצץ בלו"ז של קו כזה או אחר או הארך מסלול של קו מסויים על חשבון קו אחר.
 
למפעיל מה אכפת לנסוע יותר ק"מ? הוא מקבל על זה יותר כסף.
 
האינטרס שלי הוא ציבור הנוסעים ואם המחיר בהחזרת קו 9 ובמהשך עוד קווים שמתוכננים לרדת קודם לעיר ואח"כ למרכזית הוא קיצוץ התדירות שלהם - אז כן, טובת הנוסעים הוא שהמצב יישאר כך, התדירות תהיה גבוהה יותר ושתהיה להם אפשרות מעבר מהירה של 90 דקות.
 
אבל עזוב, אתה מקובע על כך שקו 9 הוא הקו המפוצץ ביותר בעיר, אתה מקובע על כך שקו 9 הכי יעיל הוא מימי החברה העירונית. אתה מקובע על דברים שהיו כאן לפני כמה עשורים.
 
כשקו אוטובוס צריך להסתובב סביב עצמו - זו לא יעילות. זה בזבוז משאבים.
 
בנתיים אין עוד ישיבות בנוגע לתוכנית מתאר עיר, הן היו לפני כשנתיים, פורסמו על ידי העירייה והגיעו לשם כ100 איש. נעשה גם שיתוף ציבור במספר מוקדים בעיר לגבי מכרז התחבורה וגם זה פורסם כולל בעיתונות המקומית באמצעות כתבות לא קטנות.
 
עכשו אתה מוזמן להגיד שלא אכפת לך שזה עולה למדינה כסף ושיקצצו בתדירות של קו 9 כדי לאפשר לו לעשות את המסלול הישן, נכון?
אתמול היתה דיילת בקו 9 בבוקר.
מרבית האנשים עמדו בין דלת הנהג לבין הדלת האחורית, ואחר כך היה ריק, אבל אף אחד לא זז לכיוון סוף האוטובוס.
בעיר ירדו מעט אנשים, הרוב ירדו בויצמן/ויצו בשוק ובתחנה מרכזית.
היום - לא ראיתי דיילים , לא בקו 16 ולא בקו 5.
והמכונה לתשלום במזומן כאמור לא עבדה ב-2 האוטובוסים.