אתה לא מבין ברכבים, אה ?
כל מה שכתבת כאן על רכבים פשוט לא נכון,
החל מהעובדה שהדגל ששמת הוא הפוך מדגל לבן,
זה דגל שמתחיל מרוץ, הפוך מהפרוש של דגל לבן.
ומה עוד
מזדה CX3 הוא לא רכב חדש, נכון שהתחילו למכור אותו בישראל עכשיו, אבל זה שנתיים אחרי העולם, חדש הוא לא, הוא גם יקר ולכן לא יכול להתחרות בשוק.
תסתכל החוצה לרחוב, תראה המון סוזוקי ויטרה, המון טראקס, והמון גוק, אבל לא תראה CX3, למרות שהוא רכב מיוחד.
גם הפורד קוגה הוא לא חדש, הוא אחד הדגמים הכי עתיקים היום בעולם הרכב, הוא כבר בן מעל 4.
להגיד שלב.מ.וו אין מיני, זה הפוך על הפוך, לא רק שלב.מ.וו. יש רכבי מיני, הם הבעלים של מותג מיני.
רכבי מיני הם מכוניות ב.מ.וו, עם כל הרכבים של ב.מ.וו ורק עיצוב מיני.
אבל לגבי המותגים של החברה,
פורד מייצרים רכבים טובים, אבל הם במשבר עולמי, פורד לא במצב טוב בעולם והם בנסיגה, מהחברה מספר 2 בעולם לפני מספר שנים הם נדמה לי מקום 7 היום ויורדים, אפילו את המנכל שלהם הם זרקו כי החברה לא מצליחה.
וזה קצת מצחיק כי הוא היה יהודי (פורד המקורי היה אנטישמי ידוע).
מזדה חברה טובה , הבעיה (לישראל), שהם הבינו שהם קטנים מדי והם עושים שני דברים לא טובים ליבואן 1. מנסים להיות רכב יוקרה עממי, שזה אומר איכות של מרצדס ובמוו ומחיר קצת יותר זול, הבעיה לישראל שהישראלים מחפשים רק את המוצר הכי זול, ומזדה יש מוצרים מעולים אבל קצת יקרים לישראל, וזה לא ישתנה, אלא הפוך, רכבי מזדה רק ילכו ויתיקרו, זאת מדיניות עולמית.
ודבר שני הם מתחברים לטויוטה, וסביר כמו שקרה לדייהטסו זכרונה לברכה, טויוטה יקנו את מזדה והיבואן יצטרך בעתיד למכור את המותג.
ב.מ.וו גם היא במשבר זהות בשנים האחרונות, הם עושים אותו הדבר פעם אחר פעם, בעולם זה לא עובד, במיוחד כשמרצדס מתחדשת בעיצוב מיוחד, יגואר פורחת, וולו פורחת, ולקסוס משתנה ומשתנה, במוו תקועה.
שנים על שנים, כל מכוניות במוו נראות אותו הדבר, אתה ממש צריך להיות מומחה רכב, לדעת עם הדגם שאתה רואה הוא האחרון, או הקודם או זה שלפניו, וזה אסון שיווקי, למה לקנות חדש אם הוא נראה כמו הקודם.
למזלה בישראל יש עוד ערסים שאוהבים ב.מ.וו. (למרות שגם הם מעדיפים מרצדס).
ומיני לא רלוונטית לישראל, התמחור הזוי, ולא ברור, בבריטניה מיני עולים קצת יותר ממזדה, בישראל מתמחרים את מיני יותר מבמוו