דיוני סדרות #127

keren or5

Well-known member
יש איזה פודקאסט ששמעתי כמה פרקים שלו והגעתי לפרק שבו התייחסו לסדרה הזאת. וזוג הגברים שדיבר על זה עדיין אפילו לא ראה את הסדרה, אבל התייחס לכך שכבר ידעו שגילו מי הסטוקרית האמיתית ולטענתם יוצר הסדרה מיתמם כשהוא אומר שהוא לא חשב שאנשים יחפשו את הסטוקרית האמיתית כי זה היה ברור שאנשים יעשו את זה.
לדעתי אם הוא באמת ניסה להסוות אותה אז הוא עשה את זה ממש גרוע, בהתחשב בזה שהוא השתמש בסדרה בציטוטים של דברים אמיתיים ומאוד ספציפיים שהיא כתבה לו בטוויטר האמיתי שלו ואנשים מצאו, כמו הקטע עם "לתלות לי את הווילונות", שהוא יכול היה בקלות לשנות בסדרה למטאפורה מומצאת אחרת, הרי זה כזה רנדומלי.
זה היה מאוד צפוי שימצאו, ואני מתקשה להאמין שהוא באמת האמין שאם הוא "יפציר" לא לחפש אז כל הצופים (אפילו אם הם היו יחסית מעטים כמו שהוא אולי ציפה במקור) יענו להפצרותיו וימחלו על הסקרנות שלהם... זה נשמע לי מאוד תמים.
ואני די שותפה לתחושתך של"מרתה" האמיתית אולי נעשה פה עוול.
אני מסכימה שבדיעבד היו צריכים לקחת יותר אמצעים להסוות את הזהות של מרתה, אבל השאלה היא אם ריצ'ארד אשם פה בעצלנות/רשלנות, או בכך שהוא רצה שזה יקרה בכוונה? כי אני חושבת שהתשובה לשאלה הזאת תשפיע על מה אני חושבת על הסדרה הזאת. אני רוצה להאמין שמצד ריצ'ארד זאת באמת רשלנות ושהוא לא חשב על זה. אולי האנשים של נטפליקס חשבו שזה יכול לקרות אבל לא אמרו כלום כי הם רצו שה יקרה?
אבל חלק מההבדל הוא שיש בי המון רחמים כלפי מרתה בסדרה. ואפס כלפי דאריין הדוחה.
גם לי אין רחמים כלפי דריאן, ועדיין אני נגד לחפש אותו רק מעצם העובדה שזה אפשרי שיטעו בבן אדם ויטרידו מישהו אחר (מה שהבנתי שטוענים שבאמת קרה, אבל גם אם לא, זה יכול לקרות). אני ממש בעד שריצ'ארד יגיש עליו תלונה על אונס.
בין היתר כל הנושא המורכב של זה שדוני נותר לתהות האם התקיפה המינית שהוא חווה גרמה לו להמשך גם אל גברים. או שזה היה משהו שמשך את התוקף.
אני גם אהבתי שזו שאלה שעלתה, זה מעניין.
דבר אחר לדעתי מרתק זה הרגע מול אביו האגרסיבי והמאצ'ו שברור לי למה היה לו מאוד קשה לצאת בפניו מהארון, ואז יש היפוך מוחלט כשהוא מגלה שהוא עצמו הותקף מינית וזה דווקא יוצר קשר חזק יותר בינהם.
סצנה חזקה ממש! לקח לי זמן להבין למה האבא רומז, בהתחלה חשבתי שהוא אומר לו שהוא גדל בכנסייה או משהו בקטע שהוא לא מקבל אותו שהוא הומו, ולקח לי לשניה להבין למה הוא מתכוון.
ואפילו בסוף מסכים לקבל ממנו עבודה כנראה
אחרי שהוא מקבל ממנו עבודה הוא רץ החוצה מהבית שלו ועובר מיני התקף חרדה, אז הנחתי שהוא לא באמת ימשיך עם זה.
כאן מתברר לי שאני באמת לא זוכר מספיק את הסדרה כי אני לא זוכר מה הוא בעצם עושה אחרי שהוא עושה גוגל עליה. כלומר זה לא שהוא שולח לה אי-מייל חזרה או יוצא איתה או משהו כזה. אבל מצד שני הוא כן עושה משהו שממשיך את זה. אולי הוא מצרף אותה כחברה בפייסבוק?
מאשר אותה בהתחלה כחברה בפייסבוק, עוקב אחריה לבית שלה והיא תופסת אותו מציץ לבית שלה, שלח לה מייל אחד (לא בכוונה, אחד החברים שלו שלח במקומו משהו מהטלפון שלו למרתה על זה שהוא רוצה לעשות איתה אנאלי, מה שהיא מזכירה כמה פעמים בסדרה), ואמנם פה זה 100% לא אשמתו,, אבל מנקודת המבט שלה, הוא שלח את זה, דיבר איתה אחרי שהיא באה למופע שלו. היה איזה פרק אחד שהראו שהיא הייתה מחכה לו בתחנת דלק ימים שלמים, ובסוף הפרק הוא מדבר איתה ולוקח אותה לבית שלה. לוקח לו הרבה יותר זמן ממה שצריך לקחת לו, לדווח עליה. יש קטע שהוא מנסה לגרום לה לשלוח אליו הודעה ממש מפלילה, אבל מסתבר שהיא הקליטה את זה בוידאו והראתה לשוטרים- זה זה הפך אותו לממש לא אמין בניהם וזה גם חיבל בחקירה.
כשהדבר העיקרי בזה הוא שיש לי מרתה משלי.
רק להבהיר שממש אין לי סטוקרית. אני לא חוויתי כמעט שום דבר ממה שדוני חווה עם מרתה. אבל...
לפני כמה שנים הכרתי מישהי ודי מהר התיידדנו, רק שזה היה מאוד לא דו צדדי. והיא נעשתה די אובססיבית לגבי. זה אומר דברים כמו לומר לי שוב ושוב שאני נהדר ומושלם והאדם הכי חשוב בחיים שלה ועוד. ולהתקשר אלי המון ולהשאיר אותי על הטלפון המון זמן. ואם לא הייתי עונה היא הייתה מתקשרת שוב ושוב ושוב עד שהיא הייתה מוצאת מישהו אחר ומתקשרת אלי מהטלפון שלו כדי להתלונן שאני מסנן אותה. ולקנא נורא (ובאופן לחלוטין לא מוסתר) אם היא הייתה מגלה שיצאתי לסרט עם מישהו. כולל התעניינות בחיי המין שלי שוב ושוב למרות שהייתי אומר לה שאני לא מוכן לדבר איתה על זה. וכולל לשאול אותי אם אולי אני בעצם לא הומו ואיך אני יכול להיות בטוח ואם לא הייתי אז האם הייתי רוצה אותה, תוך כדי שהיא כל הזמן לוקחת את זה חזרה ואומרת שהיא בכלל לא מעוניינת בשום דבר. ולנסות ללטף אותי למרות שאמרתי לה שאני לא מוכן לזה.
וכשאני כותב את כל הדברים האלו ברצף זה באמת נראה לי הזוי שאני לא ניתקתי איתה קשר מהר מאוד.
וזה אולי אפילו יותר הזוי שאני עדיין בקשר קרוב איתה כיום.
אני לא ממש יודעת מה להגיד אבל תודה ששיתפת |חיבוק|
חלק מזה, זה כי משהו הרגיש לי שבור בתוכי והיה משהו שקיבל (וכנראה מקבל) תחושת הקלה מלראות מקרוב מישהו יותר שבור ממני.
חלק מזה, זה משיכה לכאוס כדי להרגיש משהו אחר.
חלק מזה, זה פשוט כי יש משהו מאוד מאוד מחמיא בזה שמישהו אובססיבי אליך.
זה ממש כנה, תודה ששיתפת |נחמה|
 

דיברגנט חדש

Well-known member
זה רעיון לא רע.
אם כי גם שם יש צרות ליהודים.

*גיגלתי "אחים לנשק" כדי לוודא שזאת הסדרה שחשבתי שזאת וכמובן קפץ לי ארגון המחאה
זוהי סדרה על הקרב על נורמדי, נלחמים בגרמנים, יימח שמם, הן בצרפת והן בהולנד.
בהולנד התושבים תחילה מריעים להם, אך אחרי ההרס של הגרמנים וראיה שהם לא עזרו להם, כבר אין להם אהדה.
זוהי סדרה שבניגוד לאחרות שאפשר לעשות מרתון, כאן מעל 2 פרקים ברצף, זה כמעט בלתי אפשרי להמשיך, כך שאני לרוב צופה בפרק אחד כל פעם.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
סטראגייט. אני כרגע אחרי פרק 3X05. עוד לא מכורה, אבל סה"כ נחמד.


אני מאוד שמח שאת צופה בסדרה,
אבל לכל הרוחות תעצרי ותצפי ברופא הטוב.

אבל בגלל שגם בטח התקדמת עוד עם סטארגייט אז תכתבי קצת על מה שאת רואה.
אני דווקא חיבבתי אותו כי עלתה בו דילמה מעניינת: (סטארגייט 3X05)
האנשים שלנו מאוד הזדעזעו ממה שהאנשים על הפלנטה הזאת עושים לילדים שנבחרים לתפקיד הזה, אחרי שהתפקיד מסתיים, למרות שמבחינת האנשים שם הם דווקא מטפלים בהם יפה מאוד, וכל השיטה היא קריטית בשביל הציוויליזציה שלהם שם. האם היתה לאנשים שלנו זכות להתערב ולא להחזיר להם את הילדה הזאת, כמו שאו'ניל רצה לעשות? אפשר לגמרי להשוות את זה לכל מיני דברים בתרבויות שונות במציאות שלנו, כולל בתרבות שלנו, ולשאול מתי זה נכון להתערב בתרבות אחרת ולקבוע לה לפי סטדרנטים של תרבות שונה...
כמובן שבסטארגייט הצליחו לפתור את זה איכשהו "לטובת כל הצדדים", כי זו סדרה כזאת, אבל לפני כן זה היה מעניין לדעתי.
כן, יש דברים מעניינים בפרק. אני פשוט יותר אוהב פרקים שמתקשרים באופן רחב יותר לסדרה.
הפרק הזה היה טוב, אבל באותה מידה היה יכול להיות גם פרק במסע בין כוכבים. שזה לא דבר רע.

זה באמת מעניין ושאלה טובה עד כמה זה מותר או הגיוני לשפוט חברה אחרת לפי הסטנדרטים שלנו והאם יש לנו זכות להתערב.
כלומר יש דברים שמרגישים אבסולוטיים לגבי מה מוסרי ומה לא. אם אני אחזור בזמן לתקופה שבה היה מותר לשכב עם בנות 10 (או פשוט אגיע לחברה אנושית כיום שבה זה מותר) אז האם זה נכון או לא נכון להתערב? לי זה מרגיש ברור שצריך להתערב, אבל אני לא בטוח.

זה מזכיר לי משהו מהפודקאסט שאני מקשיב עליו - תולדות המין האנושי של יובל נוח הררי. הוא מספר שם שאנתרופולגים חקרו חברה של ציידים לקטים שחיה עדיין בצורה הזאת עד לפני 40 שנה. חלק מההתנהגות בחברה הזאת נשמע נוראי - למשל היה מישהו שהיה הורג נשים זקנות כשהן כבר לא היו מועילות וזה היה מקובל חברתית. היה מקרה שבו היה ילד מוזר ששאר הילדים לא הסתדרו איתו ואז פשוט קברו את הילד חי. הרבה פעמים הרגו תינוקות שרק נולדו אם הם נחשבו חלשים, אבל להיוולד בלי שיער על הראש נחשב סימן לחולשה של תינוק, כלומר ממש לא מצב שבו התינוק באמת מכביד על הקבוצה. יחד עם זה החברה הזאת הייתה אידילית בהרבה בחינות אחרות. חוץ מהדברים הבודדים האלו שציינתי לא הייתה שום אלימות. וחברות היה ערך עליון אצלם.
אבל מה שממש הטריד אותי זה המחשבה של האנתרופולוגים שחיו עם קבוצות כאלו וראו דברים נוראיים כמו רצח של ילד ולא התערבו.
האם זה באמת הגיוני? או יותר נכון לשאול - האם זה מוסרי?



קצת על פרקים קודמים של סטארגייט.
מאוד אהבתי את פרק 3X02 על גוואולד שנותר על כדור הארץ אלפי שנים ויוצר כתות. זה עירב נושא אמיתי של כתות כאלו עם האלמנט של באמת יצור אחר (שאפשר להבין איך רואים כאלוהי).

פרק 3X03 זכור לי כמעניין כי הם בעצם עושים מסע ומתן עם הגוואולד שעדיין מתייחסים אל עצמם כאלים של בני האדם. אני כבר לא זוכר את המורכבות של זה או מה ההסכם שמגיעים אליו.

פרק 3X04 זכור לי כטוב עם איך שנראה שדניאל מאבד יותר ויותר את השפיות שלו והמחשבה שזה משהו שהוא פשוט תוצאה של הסטארגייט ושזה קבוע. ואז הגילוי הסיבה לזה שבעצם מתקשר למצ'לו שהופיע בפרק אחר.

מה חשבת עליהם?


זה משהו ש
 

Lhuna3

Well-known member
אני מאוד שמח שאת צופה בסדרה,
אבל לכל הרוחות תעצרי ותצפי ברופא הטוב.
אני מבטיחה להשתדל להספיק הערב.

זה באמת מעניין ושאלה טובה עד כמה זה מותר או הגיוני לשפוט חברה אחרת לפי הסטנדרטים שלנו והאם יש לנו זכות להתערב.
כלומר יש דברים שמרגישים אבסולוטיים לגבי מה מוסרי ומה לא. אם אני אחזור בזמן לתקופה שבה היה מותר לשכב עם בנות 10 (או פשוט אגיע לחברה אנושית כיום שבה זה מותר) אז האם זה נכון או לא נכון להתערב? לי זה מרגיש ברור שצריך להתערב, אבל אני לא בטוח.
זו אכן דילמה מאוד קשה.
במקרה הספציפי שהיה בפרק אני סברתי שלא היתה להם הצדקה להתערב, אבל באופן כללי מאוד קשה לומר איפה עובר הגבול.
זה מזכיר לי משהו מהפודקאסט שאני מקשיב עליו - תולדות המין האנושי של יובל נוח הררי. הוא מספר שם שאנתרופולגים חקרו חברה של ציידים לקטים שחיה עדיין בצורה הזאת עד לפני 40 שנה.
זה מדהים אותי לחשוב שיש עד היום שבטים שחיים ככה (מידי פעם אני נופלת בערוצי טבע וכו' על תיעוד כזה).
חלק מההתנהגות בחברה הזאת נשמע נוראי - למשל היה מישהו שהיה הורג נשים זקנות כשהן כבר לא היו מועילות וזה היה מקובל חברתית. היה מקרה שבו היה ילד מוזר ששאר הילדים לא הסתדרו איתו ואז פשוט קברו את הילד חי. הרבה פעמים הרגו תינוקות שרק נולדו אם הם נחשבו חלשים, אבל להיוולד בלי שיער על הראש נחשב סימן לחולשה של תינוק, כלומר ממש לא מצב שבו התינוק באמת מכביד על הקבוצה. יחד עם זה החברה הזאת הייתה אידילית בהרבה בחינות אחרות. חוץ מהדברים הבודדים האלו שציינתי לא הייתה שום אלימות. וחברות היה ערך עליון אצלם.
הילד שקברו אותו חי זה מזעזע ביותר ;-( לגבי רוב הדברים האחרים שציינת אני אסתכן להגיד משהו שאולי ישמע רע: לא רק שלא הייתי שופטת, אני אפילו לא בטוחה שהם נוהגים לא נכון. לא שאני בעד רצח, חלילה, אבל אני חושבת ש"קדושת החיים" זה ערך שכל כך בלתי מעורער בשבילנו, כי היה לנו מזל להיוולד בזמן ובמקום שיכול להרשות לעצמו את הערך הזה. שיש בו רפואה מתקדמת, שאוכל זה משהו שקונים בסופר, שניתן לדאוג בו גם לאנשים עם כל מיני מוגבלויות, מבלי שזה יסכן את החיים של השאר. שתמותת תינוקות וילדים היא נמוכה מאוד.
חברה שמתקיימת בתנאים של הישרדות, לא בהכרח יכולה גם לשרוד וגם לדאוג לחלשים.
(זה שהם אולי טועים לגבי חלק מהמקרים שהם מחשיבים כחלש, זה עניין נפרד.)
אבל מה שממש הטריד אותי זה המחשבה של האנתרופולוגים שחיו עם קבוצות כאלו וראו דברים נוראיים כמו רצח של ילד ולא התערבו.
האם זה באמת הגיוני? או יותר נכון לשאול - האם זה מוסרי?
נניח שהיה אצלם מנהג לחתוך לתינוקות שנולדים איזשהו חלק של איבר עם סכין... היית מתערב? אתה מבין לאן אני חותרת?
לרצוח תינוק שנולד חלש, לפחות יש בזה היגיון מבחינה אוביקטיבית, עבור חברה כמו שלהם. לנו אפילו אין את התירוץ הזה.
פרק 3X03 זכור לי כמעניין כי הם בעצם עושים מסע ומתן עם הגוואולד שעדיין מתייחסים אל עצמם כאלים של בני האדם. אני כבר לא זוכר את המורכבות של זה או מה ההסכם שמגיעים אליו.
היה שם קטע קצת מצחיק שאונ'יל רק נכנס לחדר ואומר להם משהו כמו "שלום, נראה לי שאפשר להתחיל", והם מייד מפוצצים את המו"מ ויוצאים בכעס מהחדר, כי זה העליב אותם שהוא דיבר out of turn
בכלליות חשבתי גם שזה היה ממש מטופש מצד תור ושאר האסגרדים להתעקש שדווקא אונ'יל יהיה נציג כדוה"א בשיחות, כי הוא ממש הכי גרוע בדיפלומטיה מכולם שם.
בכל אופן העסקה שתור הציע לגאולדים זה שהם לא יתקפו את כדוה"א (כלומר יכניסו אותו לרשימת הפלנטות "המוגנות" באמנה הבין כוכבית) בתמורה לזה שאנשי הארץ יקברו ויחסמו לתמיד את שני הסטארגייטים שלהם.
הגאולדים גם התעקשו על הסעיף שקיים באמנה הזאת, שאומר שהיעוד של אנשי כדוה"א, הוא לשמש הוסטים בשבילם. (לא לגמרי ברור מה זה אומר לגבי החלק הראשון).
בכל אופן לאנשי ה-SGC לא היתה שום ברירה אלא להסכים, אבל אז הגאולדים שם (שבמילא אויבים גם זה לזה) התחילו לריב ביניהם, אחת ניסתה לרצוח אחד מהם, והשניים האחרים הסכימו לוותר על התקיפה ועל כל הדרישות האחרות בתמורה להוכחה שאונ'יל סיפק להם למה שהיא עשתה, שמאפשרת להם להעניש אותה.
אז ככה (שוב) ניצל כדוה"א.
צודק.
 

didalf

Well-known member
הו דה פאק איז פרנצ'סקה? 😅 אנחנו מכירים אותה? היא הופיעה בעבר? יש לי ממש אפס זיכרון שלה
חחחחח היא אחת האחיות. בעונות הקודמות היא הופיעה לבערך דקה לעונה תמיד שלחו אותה לאיזה דודים מרוחקים. עכשיו החליטו להחליף שחקנית ולתת לה עלילה.
היא יפה. אני מקווה שתהיה לה עלילה מעניינת כי אני כבר רואה שהזוג הראשי לעונה לא מעניין אותי.

מצטערת קשה לי ממש להתחבר לכאב של פנלופי שהיא מוקצה וכו' כי היא כלבה צבועה ורכלנית שהורסת לאנשים את החיים עם העיתון שלה ואז מתפלאת למה אין לה חברים. פלוס אני שונאת את את השחקנית:-[
בא לי ממש שאלואיז תגלה לקולין שזאת היא ותחסל אותה:-[ אבל זה לא יקרה.
הימור שלי: כיוון שחילקו את העונה לשני חלקים - חלק ראשון נראה איך הם מתאהבים וכשהכל יהיה תותים הוא יגלה שהיא ווויסלדאון ואז יהיה משבר גדול ומתח לחלק השני.

קייט ואנתוני כאלה חמודים|מאוהב| כאילו אין הרבה דרמה והכל מושלם וזה כיף ואני רוצה שישאר ככה אבל מצד שני זה אומר שלא יראו אותם הרבה או יתחילו לסבך דברים כי סדרה צריכה דרמה ושתי האופציות לא נראות לי:-(

קרסידה הזאת גם עונה שלישית כבר בלי בעל לא? שתרגיע. למרות שפן עדיין יותר כלבה ממנה כי היא גם צבועה. קרדיסה כלבה אבל לפחות לא מעמידה פנים לגבי זה. ואני מקווה שהיא תתגלה כבחברה יותר טובה לאלואיז.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
בהחלט אחת מהנקודות הכי טובות שלי. אני חושב שמה שניסיתי לומר זה ש

נניח שהיה אצלם מנהג לחתוך לתינוקות שנולדים איזשהו חלק של איבר עם סכין... היית מתערב? אתה מבין לאן אני חותרת?
לרצוח תינוק שנולד חלש, לפחות יש בזה היגיון מבחינה אוביקטיבית, עבור חברה כמו שלהם. לנו אפילו אין את התירוץ הזה.
גם כאן במקור בטח היה לזה חשיבות נוספת בכך שזה מוריד סיכוי לזיהום.

בכל מקרה כן, אני נגד מוות לתינוקות. האנתרופולגים יכלו לקחת אותם לאימוץ אצל משפחות בציבילזיציה (כי זה לא שיש המון ילדים שפשוט גדלים במצב רע בבתי יתומים ומערכות אחרות) (ועדיין)

היה שם קטע קצת מצחיק שאונ'יל רק נכנס לחדר ואומר להם משהו כמו "שלום, נראה לי שאפשר להתחיל", והם מייד מפוצצים את המו"מ ויוצאים בכעס מהחדר, כי זה העליב אותם שהוא דיבר out of turn
בכלליות חשבתי גם שזה היה ממש מטופש מצד תור ושאר האסגרדים להתעקש שדווקא אונ'יל יהיה נציג כדוה"א בשיחות, כי הוא ממש הכי גרוע בדיפלומטיה מכולם שם.
בכל אופן העסקה שתור הציע לגאולדים זה שהם לא יתקפו את כדוה"א (כלומר יכניסו אותו לרשימת הפלנטות "המוגנות" באמנה הבין כוכבית) בתמורה לזה שאנשי הארץ יקברו ויחסמו לתמיד את שני הסטארגייטים שלהם.
הגאולדים גם התעקשו על הסעיף שקיים באמנה הזאת, שאומר שהיעוד של אנשי כדוה"א, הוא לשמש הוסטים בשבילם. (לא לגמרי ברור מה זה אומר לגבי החלק הראשון).
בכל אופן לאנשי ה-SGC לא היתה שום ברירה אלא להסכים, אבל אז הגאולדים שם (שבמילא אויבים גם זה לזה) התחילו לריב ביניהם, אחת ניסתה לרצוח אחד מהם, והשניים האחרים הסכימו לוותר על התקיפה ועל כל הדרישות האחרות בתמורה להוכחה שאונ'יל סיפק להם למה שהיא עשתה, שמאפשרת להם להעניש אותה.
אז ככה (שוב) ניצל כדוה"א.
מעניין שבעצם גם זה מתקשר לנושא של ציביליזציות שונות ומנהגים שונים עבורם.
כמו שעבור בני אדם זה טבעי לאכול בעלי חיים והרוב לא רואים בזה משהו לא מוסרי, הגיוני שלגוואולד זה נראה טבעי שבני אדם ישרתו כהוסטים.
ובהחלט הגיוני שהם ירצו שכדור הארץ יקבור את הסטארגייטים שלו כי הם מסתובבים והורגים מהם.
אם הייתי מנהל משא ומתן בין כדור הארץ וכוכב שבו כל האוכלוסייה היא תרנגולים הייתי אולי מתעקש שאפילו אם אני מסכים שלא לתקוף את הכוכב (הטעים) שלהם, אז לפחות שהם יקבלו את זה שזה דבר טבעי שהם חיות מאכל עבורי.

ממש מזל שהגוואולד רבים בינהם. אם הם היו מסתדרים יותר אז גם העיסקה הזאת הייתה יוצאת פחות טוב לכדור הארץ וגם באופן כללי הם היו אויב בעייתי יותר.
נראה לי שהאסגרד גם אומרים משהו על זה לאוניל בפרק.

ראיתי רק את העונה הראשונה
מצד אחד מעניין אותי קצת איך זה ממשיך, ומצד שני לא מספיק בשביל לצפות. (לפחות לא עד שתהיה עלילה מרכזית להטבית מה שאני בספק שיהיה)
אז בנתיים אני קורא.
מצטערת קשה לי ממש להתחבר לכאב של פנלופי שהיא מוקצה וכו' כי היא כלבה צבועה ורכלנית שהורסת לאנשים את החיים עם העיתון שלה ואז מתפלאת למה אין לה חברים. פלוס אני שונאת את את השחקנית:-[
בא לי ממש שאלואיז תגלה לקולין שזאת היא ותחסל אותה:-[ אבל זה לא יקרה.
הימור שלי: כיוון שחילקו את העונה לשני חלקים - חלק ראשון נראה איך הם מתאהבים וכשהכל יהיה תותים הוא יגלה שהיא ווויסלדאון ואז יהיה משבר גדול ומתח לחלק השני.

קייט ואנתוני כאלה חמודים|מאוהב| כאילו אין הרבה דרמה והכל מושלם וזה כיף ואני רוצה שישאר ככה אבל מצד שני זה אומר שלא יראו אותם הרבה או יתחילו לסבך דברים כי סדרה צריכה דרמה ושתי האופציות לא נראות לי:-(

קרסידה הזאת גם עונה שלישית כבר בלי בעל לא? שתרגיע. למרות שפן עדיין יותר כלבה ממנה כי היא גם צבועה. קרדיסה כלבה אבל לפחות לא מעמידה פנים לגבי זה. ואני מקווה שהיא תתגלה כבחברה יותר טובה לאלואיז.

אני דווקא זוכר שאהבתי את פנלופי וזה שהיא כתבה את עיתון הרכילות הזה לא הרגיש לי כמשהו רע לגביה. (אבל עבר זמן וגם לא ראיתי את עונה 2)
אני מאוד בעד הרומן שלה עם קולין כי זה מרגיש כמו סיפור של הנערה הלא פופולרית שזוכה בבחור החתיך.

זכור לי משהו לגבי זה שלפנלופי היה את כל הרכילות בגלל שבמסיבות היא הייתה עומדת בצד ליד המשרתים וככה שומעת את כל הרכילות שהם דיברו עליה. אז זה גורם לי לתהות איך היא תוכל לעשות את זה אחרי שהיא תתחתן.

אגב, האם גם בעונה הזאת עדיין לא רואים את הדוכס שהתחתן עם האחות בעונה הראשונה?
 

Lhuna3

Well-known member
פרק 7X07:
עדיין מתאבלים על אשר אם כי עכשיו זה כואב כבר רק לשני אנשים.
שתי בנות עם עוקבי ברשתות החברתיות.
איש שחושב שהוא ישו ובסוף תורם כליה.
גלסמן מחכה לאיזה תוצאות בדיקה ובמקביל נקשר לאישה צעירה עם התמכרות לאוקסי.
מורגן וליה רבות על מטפלת עד שהן מתחלקות בה על ידי כך שמוקם מעון לילדים בתוך בית החולים (זה נראה לי די מורכב להקים עסק שבטח חייבות להיות בו עוד עובדות רק בשביל לגשר על הבעיות שלהן, אבל בעיקרון רעיון טוב.
ונגמר עם זה ששון חושד שלסטיב יש אוטיזם.

פרק 7X08:
כבר שכחנו מאשר. ולא רואים את הבן זוג שלו אז אני לא יודע אם הוא בסוף הפסיק לעבוד בבית חולים.
ילד עם יד שלישית שההורים שלו רבים כמו ההורים של שון.
אסטרונאוט עם בעיות נישואים שמקביל לבעיות בין מורגן ופארק.
(היה לי ברור שהסיפור של מורגן על הטבעת הוא שקר, אבל תוך כדי הייתי בשוק שהיא מספרת סיפור שכל כך קל יהיה לו לגלות שהוא שקר)
שון ממשיך לחשוד ולחקור באופן אובססיבי אם סטיב הוא אוטיסט (למרות שבאמת מכל מה שהיה ידוע לי זה בלתי אפשרי לדעת בגיל כל כך צעיר)
במקביל ליה נעשית עקשנית לגבי הרצון לא לדעת.
אם כי הייתי הרבה יותר בצד של ליה,
גם כי כאמור זה ידוע שאי אפשר ממש לדעת בגיל כזה,
וגם כי בשום שלב לא נאמר מה בעצם יהיה אפשר לעשות עם המידע הזה. חיכיתי שהיא תשאל את שון מה הוא יעשה עם המידע הזה והיא לא שאלה.
שמחתי שבסוף שון וויתר על זה.
הפלאשבקים של שון היו נורא עצובים. בא לי להרביץ לאבא שלו. לפחות סטיב חמוד. ולפחות האמא עשתה רושם יותר טוב ממה שזכור לי שהיא הייתה בעבר.
גלסמן ממשיך להקשר לצעירה הזאת. צפוי לחלוטין שהוא ייתן לה לגור אצלו. אבל אני חשבתי שזה ילך לכיוון שהיא תשדוד אותו. ואז חשבתי שהיא תמות לו בדירה והוא יסתבך מזה. אבל זה הולך על יותר גרוע והוא בעצם מחליט לתת לה מרשם לסמים. זה כמובן יגמר מאוד רע עבור גלסמן.
אבל בכלל לא הזכירו את עניין הבדיקות שלו מהפרק הקודם. אולי לא אכפת לו כי זמנו קצר.
מורגן התנהגה פשוט נורא בשני הפרקים האלה.
גם עם גניבת המטפלת, לא עושים דבר כזה לחברה.
ואח"כ עם "הצעות הנישואין" הציניות שלה לפארק.
אבל זה הכל עקבי עם הדמות שלה, אז אני לא מתלוננת, היא היתה נוראית תמיד, וכמו פארק פשוט למדנו לאהוב אותה למרות זאת איכשהו.
יש לה באמת מזל שגבר אצילי כזה כל כך מאוהב בה.

אני גם תהיתי מה הטעם לקחת את סטיב לאבחון אם זה גם לא אמין עדיין וגם אין באמת מה לעשות עם זה.
והפלאשבקים של מרפי לילדות שלו כרגיל שוברי לב.

זה היה ממש נורא כשנראה היה שהצעירה תמות בדירה של גלסמן. וזה די נוראי שהוא לא יכול להתנתק מהמקרה בגלל שזה דומה לבת שלו, אבל אני צופה שזה דווקא יכול להגמר טוב, עם סוג של תחושת "תיקון" בשבילו, והוא אכן יצליח לגמול ולשקם אותה.
נכון שמבחינה חוקית הוא אולי מסתבך, אבל כמו שאמרת זה כנראה כבר לא אכפת לו כי זמנו קצר.
והיא בסה"כ מאוד מסכנה ולא אשמה הרי במצב שלה.
 

didalf

Well-known member
אני דווקא זוכר שאהבתי את פנלופי וזה שהיא כתבה את עיתון הרכילות הזה לא הרגיש לי כמשהו רע לגביה. (אבל עבר זמן וגם לא ראיתי את עונה 2)
אני מאוד בעד הרומן שלה עם קולין כי זה מרגיש כמו סיפור של הנערה הלא פופולרית שזוכה בבחור החתיך.
היא דפקה את הבת דודה שלה ההיא בהריון בעונה הראשונה. והיא דפקה את אלואיז בעונה השניה (לא זוכרת בדיוק איך אבל היה משהו).
ועכשיו קולין פלרטט עם מלא בנות וזה עצבן אותה אז היא ירדה עליו בעיתון.
וכאילו שתפסיק להעמיד פנים שהיא מסכנה ואז להרוס חיים של אנשים בעיתון רכילות שלה. צבועה. לא מגיעה לה את העלילה הזאת.

אגב, האם גם בעונה הזאת עדיין לא רואים את הדוכס שהתחתן עם האחות בעונה הראשונה?
לא. עלה לו לראש ההצלחה והוא אפילו לא בא להגיד שלום כאורח.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מורגן התנהגה פשוט נורא בשני הפרקים האלה.
גם עם גניבת המטפלת, לא עושים דבר כזה לחברה.
ואח"כ עם "הצעות הנישואין" הציניות שלה לפארק.
אבל זה הכל עקבי עם הדמות שלה, אז אני לא מתלוננת, היא היתה נוראית תמיד, וכמו פארק פשוט למדנו לאהוב אותה למרות זאת איכשהו.
יש לה באמת מזל שגבר אצילי כזה כל כך מאוהב בה.

אני גם תהיתי מה הטעם לקחת את סטיב לאבחון אם זה גם לא אמין עדיין וגם אין באמת מה לעשות עם זה.
והפלאשבקים של מרפי לילדות שלו כרגיל שוברי לב.

זה היה ממש נורא כשנראה היה שהצעירה תמות בדירה של גלסמן. וזה די נוראי שהוא לא יכול להתנתק מהמקרה בגלל שזה דומה לבת שלו, אבל אני צופה שזה דווקא יכול להגמר טוב, עם סוג של תחושת "תיקון" בשבילו, והוא אכן יצליח לגמול ולשקם אותה.
נכון שמבחינה חוקית הוא אולי מסתבך, אבל כמו שאמרת זה כנראה כבר לא אכפת לו כי זמנו קצר.
והיא בסה"כ מאוד מסכנה ולא אשמה הרי במצב שלה.
תודה
תראי גם את פרק 7X09 ותכתבי עליו ואז אני אוכל להגיב
 

Lhuna3

Well-known member
תראי גם את פרק 7X09 ותכתבי עליו ואז אני אוכל להגיב
עצלן :p
אני לא מאמינה שהחזירו את קלייר!
אני גם לא מאמינה שזכרתי את השם שלה! |גביע| (זה לעצמי)
לא זכרתי בכלל שהיה לה קטע עם ג'ראד.
אני כן זוכרת שמאוד אהבתי את השיחות שלה ושל מרפי ומערכת היחסים שהתפתחה אז ביניהם, אז נחמד שנתנו לנו עוד שיחה כזאת לסיום.

כמובן שמרפי, פותר הבעיות המוצלח ביקום, הוא זה שהצליח לשכנע את האנה ללכת לגמילה.
היה מאוד כואב על גלסמן.
ואוף, באמת יתנו לנו פרק אחרון מדכא שהוא ימות בו? :-( לא בא לי. יאללה שמרפי ישלוף שפן אחרון מהכובע וימצא תרופה אולטימטיבית לסרטן!
ויציל ככה גם את קלייר.
וגם שיתנו לנו פאסט פורוורד לעוד כמה שנים קדימה ונראה שסטיב לא אוטיסט. או כן אוטיסט אבל מסתדר יפה כי אוהבים אותו וזה.
 

Lhuna3

Well-known member
גם כאן במקור בטח היה לזה חשיבות נוספת בכך שזה מוריד סיכוי לזיהום.
נניח שאולי במקור (למרות שאני מכירה תיאוריות פחות נחמדות).
אבל מה התירוץ שלנו היום?
איך היית מגיב, אם נניח מדינה מתקדמת וחזקה כלשהי היתה אוסרת על ברית מילה אצלה, וגם פותחת במבצעים של חטיפת תינוקות ממדינות שבהן ממשיכים להתעלל בהם ככה?
ובהחלט הגיוני שהם ירצו שכדור הארץ יקבור את הסטארגייטים שלו כי הם מסתובבים והורגים מהם.
הם התחילו |שפם|
ממש מזל שהגוואולד רבים בינהם. אם הם היו מסתדרים יותר אז גם העיסקה הזאת הייתה יוצאת פחות טוב לכדור הארץ וגם באופן כללי הם היו אויב בעייתי יותר.
נראה לי שהאסגרד גם אומרים משהו על זה לאוניל בפרק.
זה באמת דבר שמסייע לנו מאוד.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
עצלן :p
אני לא מאמינה שהחזירו את קלייר!
אני גם לא מאמינה שזכרתי את השם שלה! |גביע| (זה לעצמי)
לא זכרתי בכלל שהיה לה קטע עם ג'ראד.
אני כן זוכרת שמאוד אהבתי את השיחות שלה ושל מרפי ומערכת היחסים שהתפתחה אז ביניהם, אז נחמד שנתנו לנו עוד שיחה כזאת לסיום.

כמובן שמרפי, פותר הבעיות המוצלח ביקום, הוא זה שהצליח לשכנע את האנה ללכת לגמילה.
היה מאוד כואב על גלסמן.
ואוף, באמת יתנו לנו פרק אחרון מדכא שהוא ימות בו? :-( לא בא לי. יאללה שמרפי ישלוף שפן אחרון מהכובע וימצא תרופה אולטימטיבית לסרטן!
ויציל ככה גם את קלייר.
וגם שיתנו לנו פאסט פורוורד לעוד כמה שנים קדימה ונראה שסטיב לא אוטיסט. או כן אוטיסט אבל מסתדר יפה כי אוהבים אותו וזה.
התכוונתי מחר,
אני צריך ללכת להתקלח ולישון ואת מקשה עלי :cool:

נניח שאולי במקור (למרות שאני מכירה תיאוריות פחות נחמדות).
אבל מה התירוץ שלנו היום?
איך היית מגיב, אם נניח מדינה מתקדמת וחזקה כלשהי היתה אוסרת על ברית מילה אצלה, וגם פותחת במבצעים של חטיפת תינוקות ממדינות שבהן ממשיכים להתעלל בהם ככה?

הם התחילו |שפם|

זה באמת דבר שמסייע לנו מאוד.
אבל הרגע אמרתי שאין לי זמן
איך היית מגיב,
בהחלט שאלה מאוד מורכבת
הם התחילו |שפם|
אחד הטיעונים הכי נוראיים שיש כנראה

טוב נו,
אני לא מאמינה שהחזירו את קלייר!
אני גם לא מאמינה שזכרתי את השם שלה! |גביע| (זה לעצמי)
לא זכרתי בכלל שהיה לה קטע עם ג'ראד.
חחחח כמובן.
אני חושב שהסדרה מתחילה בערך עם זה שרואים שהם שוכבים יחד (כלומר אחרי שרואים את שון)
ואז כל העונה הראשונה עוסקת במערכת יחסים שלהם שהוא הרבה יותר מעוניין בה.
בשלב מסויים איזה רופא מטריד אותה, ג'ארד תוקף אותו וזה מוביל לכך שהוא מפוטר ואז הוא עוזב את הסדרה.
יש משהו די יפה בזה שהסדרה התחילה איתם וכנראה מסתיימת איתם
(פארק ומורגן גם היו בעונה הראשונה אבל נכנסו אליה רק באמצע בערך נראה לי)

אבל באמת יותר חשוב זה שהחזירו אותה כי היא הייתה חלק משמעותי מאוד בסדרה ועוגן חזק מאוד עבור שון.
אהבתי את הקטע שהיא נזכרת בפגישה הראשונה שלהם וזה שהיא לא הייתה מאמינה כמה הוא יגדל מהנקודה שהוא היה בה אז.
אני כן זוכרת שמאוד אהבתי את השיחות שלה ושל מרפי ומערכת היחסים שהתפתחה אז ביניהם, אז נחמד שנתנו לנו עוד שיחה כזאת לסיום.
בדיוק
כמובן שמרפי, פותר הבעיות המוצלח ביקום, הוא זה שהצליח לשכנע את האנה ללכת לגמילה.
זה היה מדהים, כי זה אחד מהמקרים שבהם הוא פתר משהו דווקא בעזרת דיבור ורגשות.
וזה היה לחלוטין נוגע ללב.
ולדעתי די אמין שזה מה שעשה את ההבדל עבורה.
היה מאוד כואב על גלסמן.
כן, הנחתי שההודעה שהוא קיבל לפני כמה פרקים היא לגבי זה שהסרטן חזר או משהו רע כזה.
ואוף, באמת יתנו לנו פרק אחרון מדכא שהוא ימות בו? :-( לא בא לי. יאללה שמרפי ישלוף שפן אחרון מהכובע וימצא תרופה אולטימטיבית לסרטן!
ויציל ככה גם את קלייר.
זה שון. לדעתי בפרק הסיום הוא באמת ימצא תרופה לסרטן.
ואולי גם למוות באופן כללי.
ואם זה לא היה עניין מאוד בעייתי (מוסרית או משהו כזה) אז הוא גם היה מוצא תרופה לאוטיזם)
וגם שיתנו לנו פאסט פורוורד לעוד כמה שנים קדימה ונראה שסטיב לא אוטיסט. או כן אוטיסט אבל מסתדר יפה כי אוהבים אותו וזה.
וואי אני תמיד בעד פאסטפורוורד בדברים כאלו.

אני רוצה שנראה שיש לו ילד אחד אוטיסט וילד אחד לא אוטיסט ושהוא אבא נהדר לשניהם.
בכלל בפרק שבו הוא חושב על כך שסטיב הוא אוטיסט וחושב על הילדות הקשה שלו עם ההורים החראים שלו אז רציתי לתפוס אותו ולומר לו שזה לא משנה כי גם הוא וגם ליאה יהיו הורים נהדרים לילד עם אוטיזם.
(אם כי אפשר לטעון שקוצר הרוח של שון עם הסטודנטית לרפואה האוטיסטית זה סימן לא טוב, אבל לא נראה לי שזה השוואה נכונה לאיך הוא יהיה עם ילד שלו)

מעניין אגב,
יצא לי לראות לא מעט דברים דוקומנטריים על אוטיסטים - בין אם זה סרטים דוקומנטריים, או דפי אינסטגרם של משפחות עם ילדים אוטיסטים.
וחלק מהם באמת עם מבוגרים אוטיסטים.
אבל לא נראה לי שאי פעם ראיתי משהו על משפחה שבה אחד ההורים הוא אוטיסט.
מעניין אותי עכשיו לחפש תיעוד על משהו כזה.

אני מקווה שאת שמחה.
אני הולך להיות מאוד עייף מחר בעבודה.
B-|
 

Lhuna3

Well-known member
SG1 מגיעים לפלנטה שבה נראה שכולם איבדו יום אחד את הזיכרון, וגם אין זקנים ואין ילדים.
ואישה יפה וחכמה בשם קירה מנהיגה את נסיונות השיקום.
אז מה מסתבר?
שהיא בעצם לינאה - ה-Destroyer of Worlds - שברחה איתם מהכלא, ואז גם ברחה מהם.
היא עשתה ניסוי עם חומר שהופך אנשים לצעירים אבל מסתבר שהוא גם גורם לאיבוד הזיכרון ובתקלה שקרתה לה היא עשתה את זה לכל הפלנטה כולל לעצמה.
אז כל הזקנים שם גם הפכו לצעירים.

היא ודניאל מתאהבים קצת, אבל היא עוזרת להם לייצר אנטידוט ואז כשהיא נזכרת מי היא היתה היא רוצה למות (מתוך הבנה שהאופי המסוכן של לינאה עלול להשתלט עליה שוב) וגם האחרים (חוץ מדניאל) רוצים להרוג אותה, אבל דניאל מציע שבמקום זה היא תיקח שוב את החומר שמאבד את הזיכרון, וככה תשאר קירה.
והם אכן מאפשרים לה לחזור כקירה לפלנטה ההיא חופשיה.
שזה לדעתי צעד מאוד מאוד מסוכן עד כדי הזוי, כי איך הם יכולים להיות בטוחים שהיא אומרת את האמת שהיא לא זוכרת עכשיו שוב, או שהיא כקירה לא תנסה שוב לבד למצוא לעצמה אנטידוט?
עם כל הצער כי עכשיו היא בנאדם טוב, היו צריכים לשמור אותה תחת אבטחה כבדה איפשהו.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
SG1 מגיעים לפלנטה שבה נראה שכולם איבדו יום אחד את הזיכרון, וגם אין זקנים ואין ילדים.
ואישה יפה וחכמה בשם קירה מנהיגה את נסיונות השיקום.
אז מה מסתבר?
שהיא בעצם לינאה - ה-Destroyer of Worlds - שברחה איתם מהכלא, ואז גם ברחה מהם.
היא עשתה ניסוי עם חומר שהופך אנשים לצעירים אבל מסתבר שהוא גם גורם לאיבוד הזיכרון ובתקלה שקרתה לה היא עשתה את זה לכל הפלנטה כולל לעצמה.
אז כל הזקנים שם גם הפכו לצעירים.

היא ודניאל מתאהבים קצת, אבל היא עוזרת להם לייצר אנטידוט ואז כשהיא נזכרת מי היא היתה היא רוצה למות (מתוך הבנה שהאופי המסוכן של לינאה עלול להשתלט עליה שוב) וגם האחרים (חוץ מדניאל) רוצים להרוג אותה, אבל דניאל מציע שבמקום זה היא תיקח שוב את החומר שמאבד את הזיכרון, וככה תשאר קירה.
והם אכן מאפשרים לה לחזור כקירה לפלנטה ההיא חופשיה.
שזה לדעתי צעד מאוד מאוד מסוכן עד כדי הזוי, כי איך הם יכולים להיות בטוחים שהיא אומרת את האמת שהיא לא זוכרת עכשיו שוב, או שהיא כקירה לא תנסה שוב לבד למצוא לעצמה אנטידוט?
עם כל הצער כי עכשיו היא בנאדם טוב, היו צריכים לשמור אותה תחת אבטחה כבדה איפשהו.
זכור לי כפרק יפה.
כמובן שדניאל מצליח להתאהב במישהי בתוך זמן של פרק...

קצת לגבי פרקים קודמים.
בפרק 3X06 - יש שוב מעבר לעולם מקביל ומטורף שבו סאם חושבת ששיער ארוך יותר מתאים לה. אה היא גם בקשר רומנטי עם אוניל שם, הגוואולד השתלטו על כדור הארץ ואפילו יותר חמור זה עניין הזקנים. אה והבחור ההוא שמת בחיים שם.

3X07 - יש את הצייד ראשים הזה

3X08 - יש את האונאס. ראינו אונאס לפני כן אני מניח.

3X09 - יש ג'אפה שמתחזים להיות צוותי SGC באופן מאוד משכנע וזה נחמד. מזל שהקלטנו את אפופיס גוסס.

3X10 - שארי מתה :eek: וטיאלק הוא זה שהרג אותה. ונראה לי שיש קטע שרוב הפרק הוא הזיה של דניאל, אבל בסופו של דבר זה באמת קרה... אבל שארי גם שלחה את דניאל למשימה של למצוא את הבן שלה כי הוא חשוב.

*פרט טריוויה מעניין - מייקל שנקס (השחקן שמשחק את דניאל) היה בן זוג לכמה שנים של השחקנית ששיחקה את שארי. בפרק הקודם שבו היא הופיעה (פרק 2X09) שארי הייתה בהריון וילדה את הבן של אפופיס במהלך הפרק. בפועל השחקנית באמת הייתה בהריון, אבל עם התינוקת של מייקל שנקס.
בעוד שאת המידע הזה שזכרתי יכלתי לאמת בדף IMDB של הפרק, אני גם זוכר שקראתי שמייקל שנקס היה מאוד מוטרד במהלך הצילומים כי הבת זוג שלו באמת הייתה מאוד קרובה לזמן לידה אז כשהיא עשתה כאילו היא יולדת הוא דאג שהיא באמת התחילה לידה אמיתית. או משהו כזה. אבל לא מצאתי משהו כזה כתוב עכשיו.
 

didalf

Well-known member
ממש מבאס אותי, אבל אני לא מתלהבת. כן היה טוב מספיק שאראה 3 פרקים ברצף, אבל ממש אין ליאת ההתלהבות מפנלופי וקולין כמו שהייתה לי מהזוגות הקודמים. ולא רק כי קולין נהיה קצת דוש בפומבי. זה פשוט... לא זה. הם חמודים, בקטע של "אווווו", אבל לא מעבר. גם המתח המיני לכאורה אחרי הנשיקה שלהם נשאר ברמה מאד נמוכה לטעמי, ואני מאד מקווה שזה ישתפר
לגמרי. הם שניהם חסרי כריזמה. לא עוזר שאני לא אוהבת את פנלופי כי היא צבועה ורכלנית.
ואני מרגישה ממש מרומה כי לקחו לי לחלוטין את אנתוני וקייט!! חזרו הביתה תיכף ומיד!
האם אני ממשיכה לצפות למרות שאין שום דבר מרגש העונה? כן|פנים|
 

didalf

Well-known member
כמובן ובהחלט. תעדכני אחרי פרק 4
מממ אותו דבר, לקולין יש כריזמה של מלפפון מה זה. כאילו זה לא שהוא לא נאה על הנייר אבל הוא כ"כ לא סקסי.
אבל לפחות קיבלנו שיר של טיילור|מאוהב|

למה אמור להיות לי אכפת מהמתארגף הזה שנהיה מיוחס? למה יש להם עלילה?

אני קצת מרחמת על קרסידה אני מקווה שיצליח לה עם הלורד הזה שנפנף את פנפלופי.

גיזס ילדים שם בכרכרה ככה לא מתנהגת ליידי מה יקרה אם יראו אותם??
זה כזה מצחיק איך בעולם שלהם זה "התמזמנו פעם אחת זמן להתחתן":-D

ראיתי בטעות שניה מהטריילר לחצי הבא ולפחות אנתוני וקייט חוזרים!!!!
הימור שלי: כיוון שחילקו את העונה לשני חלקים - חלק ראשון נראה איך הם מתאהבים וכשהכל יהיה תותים הוא יגלה שהיא ווויסלדאון ואז יהיה משבר גדול ומתח לחלק השני.
ובכן זה לא היה המתח של הפרק האחרון אבל אני מהמרת שזה עדיין יהיה המשבר העיקרי בחלק השני. אחרי המשבר הראשון שהוא ודפאק אתה מתחתן איתה קולין מצד המשפחה שלו וכל הטון.
 

טוני החתול

Well-known member
מנהל
מממ אותו דבר, לקולין יש כריזמה של מלפפון מה זה. כאילו זה לא שהוא לא נאה על הנייר אבל הוא כ"כ לא סקסי.
אבל לפחות קיבלנו שיר של טיילור|מאוהב|

למה אמור להיות לי אכפת מהמתארגף הזה שנהיה מיוחס? למה יש להם עלילה?

אני קצת מרחמת על קרסידה אני מקווה שיצליח לה עם הלורד הזה שנפנף את פנפלופי.

גיזס ילדים שם בכרכרה ככה לא מתנהגת ליידי מה יקרה אם יראו אותם??
זה כזה מצחיק איך בעולם שלהם זה "התמזמנו פעם אחת זמן להתחתן":-D

ראיתי בטעות שניה מהטריילר לחצי הבא ולפחות אנתוני וקייט חוזרים!!!!

ובכן זה לא היה המתח של הפרק האחרון אבל אני מהמרת שזה עדיין יהיה המשבר העיקרי בחלק השני. אחרי המשבר הראשון שהוא ודפאק אתה מתחתן איתה קולין מצד המשפחה שלו וכל הטון.
איכשהו מה שכתבת הזכיר לי את מרכז העלילה של עונה 1
אם אני זוכר נכון...
שדפני נתפסה מדברת עם הדוכס ההוא ללא השגחה ואז כדי שזה לא יהרוס לה את המוניטין הוא מתחתן איתה.
אבל מסרב לחלק חשוב מסיום ברית הנישואין עד שהיא מוציאה את זה ממנו בכוח.

האם באמת העונה הזאת פחות טובה מזה?
 

didalf

Well-known member
שדפני נתפסה מדברת עם הדוכס ההוא ללא השגחה ואז כדי שזה לא יהרוס לה את המוניטין הוא מתחתן איתה.
נכון, לליידי מהטון אסור אפילו להיות לבד עם גבר שלא נדבר על נשיקה שלא נדבר על מעבר ואיכשהו בעונות הבאות הן עושות את זה כל הזמן השובבות, ואני רק דואגת שלא יתפסו אותן:-D

אבל מסרב לחלק חשוב מסיום ברית הנישואין עד שהיא מוציאה את זה ממנו בכוח.

האם באמת העונה הזאת פחות טובה מזה?
כן לגבר הראשי יש כריזמה של מלפפון והוא לא סקסי, פנלופי מעצבנת צבועה ומתמסכנת, ואין כימיה ביניהם. כל הפואנטה של הסדרה בעיניי זה אם היא מדליקה את נורות השיפים שלי. והעונה היא לא.
גם בין סיימון ודפני לא הייתה יותר מידי כימיה בעיניי אבל האמת היא שדווקא החלק השני של העלילה עם התמימות שלה וההמנעות שלו היה לפחות מקורי.

אבל כולכם כאלה בזבוז שדילגתם דווקא על עונה 2 היחידה שבה היה זוג שווה|מאוהב|
 
למעלה