דיוני סדרות לתחילת שבוע

נמרוד2016

New member
גם אני

עכשיו שנטפליקס הוא מרכז הצפייה שלי, וטוב שכך..
סדרת dc של נטפליקס? הללויה
 

LeRanch

New member
זו לא סדרה של נטפליקס, זו סדרה של CW

נטפליקס מחזיקה בזכויות השידור שלה מחוץ לארה״ב, כמו במקרה של הפלאש, סופרגירל ואגדות המחר.
 

רודףצאן

New member
מכירים סדרה בשם STICHERS?
עונה 2

אני עכשיו צופה בעונה השניה ומשחק שם עודד פהר, איך אהבתי את השחקן הזה. עדיין אוהב. חבל שהרגו אותו כל כך מהר.
 

LeAnnDylan

Well-known member
קרן האור היחידה בסדרה ההזויה הזו

איכשהו ישבתי לראות את כל הפרקים ועם כל פרק שהסתיים התלוננתי לעצמי שזו סדרה גרועה ושכל הדמויות מעצבנות שם
(טוב, אולי חוץ מקמיל)
אבל עודד מושלם
 

Don Nirtin

New member
The Chi 2X01


אני מחבב יותר ויותר את הסדרה הזו וחושב שהעלילות של אמט ושל ברנדון מעניינות.
&nbsp
העלילות של הילדים והבלש הלבן פחות.
&nbsp
ואהבתי את אמא של אמט שפשוט עשתה לו בית ספר לשם שינוי.
&nbsp
ו.... זהו בעיקרון.
 

Don Nirtin

New member
הטובות לקרב סיום עונה 1


אני שמח שהסדרה חוזרת במרץ כי אין לי כוח לחכות.

מאיה מעצבנת. לוקה חמודה. דיאן מלכה. הלוואי שמאיה תלך לכלא בעונה הבאה וניפטר מהשחקנית המעצבנת. לסבית או לא לסבית, אני לא מחבב אותה.
 

LeAnnDylan

Well-known member
מאיה מהממת!

לוקה מעצבנת! אהבתי אותה באישה הטובה, כאן היא קצת מעיקה.
 

didalf

Well-known member
שיימלס 8X10


היה פרק די מצחיק היום (כמובן בשלב זה אני מצפה משיימלס לגרום לי לבכות יותר מלצחוק אבל עדיין נהנתי).
&nbsp
אוי ליפ
אני חייבת לציין שאני אוהבת את זה שהסדרה הזאת מצליחה להפתיע אותי עדיין. לא בטוויסטים מטורפים אלא שדברים לוקחים כיוון שונה ממה שציפיתי. היה לי ברור שיונס ימות בכלא, אבל חשבתי שהוא יתאבד ושזה ישבור את ליפ. אבל היה מעניין לראות שמה שדווקא יותר פגע בו זה הנאומים של כל התלמידים של יונס שמספרים כמה הוא היה משמעותי בשבילם, וליפ מבין שהוא לא כזה מיוחד בשביל יונס כמו שהוא חשב. זה נגיד כיוון שלא חשבתי עליו בכלל. אהבתי את כל הקטעים העצובים שלו, בהתחלה כשהוא שומע שהוא מת (ובאיזה אדישות הפקידה אמרה את זה!!) ואז הנסיעה שלו ברכבת, הנסיון שלו לכתוב הספד, ובעיקר בסוף כשהוא התחיל לפרק את המוסך ובסוף נשבר ובכה
כמעט בכיתי גם. אבל לפחות הוא לא חזר לשתות, ממש חששתי. גם מסכנה הבת של יונס ששמעה איזה אבא טוב הוא היה לכולם חוץ ממנה. מעניין אם נראה אותה בהמשך ואם יקרה ביניהם משהו, אני מחבבת את סיירה אבל אני לא אתנגד אם יתפתח בינהם משהו יפה. קצת חבל לי שליפ לא דיבר עם אף אחד מהמשפחה על כל זה, עם איאן או פיונה.
&nbsp
אני שמחה שקוו ו-וי עוזרים לסבטלנה. היו להם כמה קטעים מצחיקים. וגם שמחתי לראות סופסוף את ורוניקה ופיונה מתקשרות, הן חיות בעולמות נפרדים העונה. הייתי רוצה שקוו ו-וי יהיו יותר קשורים לגאלגרים.
&nbsp
גאדדד קאסידי פסיכית. קארל כזה חמוד ותמים כשהוא חשב שהשיחה שלו איתה בלילה הייתה שווה משהו. שיפטר ממנה כבר
אבל היא די הצחיקה אותי היום האמת, כשהיא קנתה לכולם מתנות ושהיא התלהבה מאיאן ועוד כמה שטויות.
&nbsp
היה לי ממש ברור שהעובד בניין הזה יתבע את פיונה. ואז דווקא לאורך הפרק היה נראה שהם הולכים לדפוק אותה בצורה אחרת עם זה שהם מתנחלים לה בבית וכל זה, אבל בסוף הוא אכן תבע אותה. חארות. והיא הייתה כ"כ מקסימה אליהם

פורד הזה קצת קריפי, בקטע שהוא אמר לה כל מיני דברים שהוא יודע עליה כי הוא "שאל מסביב". אולי במקום לשאול מסביב ולהיות אדיש אליה פשוט תדבר איתה? וווירדוו. אבל נראה שהאדישות שלו דווקא מדליקה אותה.
אוי וממש אהבתי שפיונה אמרה שהיא חושבת שהיא לא רוצה ילדים, זה עדיין נחשב כזה טאבו בחורות שלא רוצות ילדים. אני מקווה שידבקו בזה והיא לא תשנה את דעתה פתאום.
&nbsp
אני שמחה שאיאן ופיונה כבר לא בריב ואפילו מדברים והיא עוזרת לו והכל בסדר.
פרנק כרגיל מוצא איפה לסחוט כסף
האמת שפרנק היה די שולי היום ובקטעים שלו הצחיק אותי. וכן תנו לו להמשיך לחנך את ליאם יופי גלאגרים.
גיי ג'יזס איאן עדיין נורא מוזר לי. אהבתי בעיקר את הקטעים שבהם הוא לא בטוח במה שהוא עושה ומוטרד/מבולבל מכל הבלגן סביבו. אהבתי שהוא לא נכנס לזה לגמרי וזה לא עלה לו לראש או משהו. (אולי קצת כשהוא הבריז לטרוור זה לא היה יפה) אוקי וחוץ מבסוף כשהוא נאם בכנסייה, שם הוא כנראה הפך רשמית לגיי ג'יזס. אני עדיין תוהה אם זה המאניה שלו. גם כל הזמן ממש בא לי שהוא יספר על ההתמודדות של מיקי אבל ההומפוביה של טרי לא הייתה מתירוצים דתיים אלא סתם כי הוא חרא אז אני מניחה שזה פחות מתאים.
והפרצופים של פיונה לאורך הנאום שלו היו אדירים
 

twisted nerve1

New member
תגובה


אה, כן, אני יכולה עכשיו לראות בימי שני כרגיל, אני מקווה שעד סוף העונה.
משהו מוזר על העלילה של סבטלנה, כי הסתכלתי בקטע הזה של מה היה בפרקים של לפני והיה שם קטע שכאילו היה בפרק שעבר שקוו ו-וי אומרים לה להם ינסו למצוא לה חתן עשיר וזקן. אבל לא זכור לי קטע כזה
הדבר היחיד שקרה בפרק שעבר זה הנאום שלה אליהם. כאילו יכלו לעשות את הקפיצה מזה לכך שהם עוזרים לה, אבל אם כך למה להראות סצנה שלא הייתה בפרקים הקודמים? אני טועה? סתם מעניין אותי אם פספסתי משהו.
&nbsp
ליפ
- גם אני חשבתי על איזה עצוב זה איך שהפקידה הודיעה לו שיואינס מת. זה היה ממש ממש עצוב. בעקרון אני דיי אוהבת את זה שהם מראים את הדברים השחורים בחיים, וכן זה פתאום ממש הזוי שהוא מת (אני דווקא חשבתי שיתגלה שהרגו אותו בכלא אבל זה לא משנה ממה הוא מת).

הא. לא חשבתי על זה שליפ התחרפן ככה כי הוא גילה שהיו ליואינס עוד ילדים כאלה שהוא עזר להם. אני חשבתי שפשוט הוא גילה איזה בן אדם טוב הוא היה שהוא עזר לכל כך הרבה אנשים. וכן היה ממש עצוב ההתפרקות שלו במוסך
וגם שהוא בא לדבר עם הבת שלו, האמת עבר לי בראש שאולי יהיה בניהם משהו, אבל חשבתי שזה סתם מוזר לחשוב ככה כי ס"כ הם נפגשו בנסיבות מאוד טרגיות וזה היה כ"כ עצוב איך שהוא ניחם אותה. אני לא יודעת אפילו אם אני כן רוצה או לא רוצה שהוא יהיה איתה, צריך לראות איך זה הולך.
&nbsp
טוב, הקטע עם איאן- אז מצד אחד זה עוד לא הגיע להתפרצות מאנית, מצד שני, זה מרגיש שמשהו שהולך שם מוגזם, ואין לי ממש מה להגיד על זה. מחכה לראות איך זה מתפתח.
&nbsp
אוי... קאסידי היא כ"כ עובר דה טופ והיא כ"כ אוכלת את קארל בלי מלח (גם לי היה ברור שהדיבור הזה שלו איתה לא יעזור). אוף. מקווה ששום דבר לא ידפק לו מזה. ושהוא ילך לבית ספר הזה. אוף קארל שלי... למה אתה כזה תמים?! מישהו צריך להכניס לו שכל למוח. ושתהיה לו כבר חברה נורמאלית

&nbsp
האמת שדיי חיבבתי את העלילה עם דבי. אולי כי אני אוהבת לראות בנות עושות עבודות של בנים (והיא תמיד נראית ממש מגניבה עם הציוד ריתוח הזה, בעיני). השאלה מה יהיה עכשיו, אני מניחה שהיא תצטרך טיפול רפואי בעקבות מה שקרה עם הרגל. ובגלל שזה עבודה לא חוקית אז מן הסתם אין ביטוח, ובטח יצטרכו לשלם על זה \: אוף... מקווה שזה לא יעשה לה בעיות.
&nbsp
טוב, אז הבנתי שעשיתי לעצמי נזק כי כשאני רואה בסוף כל פרק את ה"בפרקים הבאים" זה הורס לי. ובמקרה הזה אז כבר ידעתי שהמשפחה הזאת תגיד נגד פיונה תביעה. איזה חארות הם. אחרי איך שהיא עזרה להם וכל זה עוד להגיד נגדה תביעה!?

&nbsp
והקטע עם פורד שהוא אמר לה שהוא שאל לגביה, אז נכון זה קצת קריפי, אבל אולי אני דפוקה, מצאתי את זה קצת חמוד. בעיקר שהוא אמר דברים כ"כ טובים עליה ואיך שהיא נדיבה וכל זה. כאילו אני לא אוכל להבין גבר סטרייט שמכיר את פיונה ולא מתאהב בה. פשוט אי אפשר! ועכשיו כשהוא יודע בדיוק מי היא הגיוני שהוא יתאהב בה! אני עדיין לא כזה אוהבת אותו והייתי רוצה מישהו קצת יותר חמוד ומעניין בשבילה, אבל אני יותר אוהבת אותו משבוע שעבר, נראה איך זה יתפתח.
 
חשבתי לרגע שאני מטורף


כשבקטע של "הפרקים הקודמים" הופיע העניין הזה שורוניקה וקווין הולכים לעזור לסבטלנה למצוא מישהו. עוד לא בדקתי אבל מעניין מה הקטע שלהם ואם הם הבינו באיחור שהם שכחו להראות את הקטעים האלו.
לא עד ממש מעניינת אותי העלילה הזאת, אבל אני שמח שהם נוחתים על מקום שבו הם יכולים להיות נחמדים אל סבטלנה ולעזור לה, אבל בלי שהיא שולטת בהם ובלי שהם שוכבים איתה שוב.
&nbsp
לגבי ליפ, אני הבנתי כמו עדי שהיה לו קשה לשמוע שהקשר שהיה לו עם יואינס לא היה כל כך ייחודי כמו שהוא חשב. אבל כן חבל לי שהוא לא עלה לדבר. בין היתר כי עם כל כמה שהוא עזר לכל כך הרבה אנשים אך אחד מהם לא היה שם בתקופה האחרונה כשהוא היה זקוק כל כך לעזרה.
כל כך פחדתי שהוא ישתה אחרי זה. הוא באמת במצב נוראי. שני האנשים שעזרו לו להתנקות חזרו חזק לשתיה ועכשיו אחד מהם מת בכלא.
הייתי רוצה לומר שלי לא עלה בראש שיהיה משהו רומנטי בין ליפ והבת של יואינס. אבל גם אני חשבתי די מהר בכיוון הזה. אבל אני ממש מקווה שלא. זה מגוחך שכל קשר עם אישה "חייב" להפוך למשהו רומנטי.
** מידת חוסר הרגישות של הפקידה בכלא שאומרת לליפ שיואינס הוא בסטטוס "נפטר" היא נראה לי מעל מה שהגיוני. אפילו במקום כזה קשה לי להאמין שאין לעובדים מספיק שכל כדי להיות קצת רגישים.
&nbsp
פחות אהבתי את קטעי איאן בפרק הזה.
אני חושב שהכי צרם לי זה שבעצם איאן מדבר אל בני נוער על הקושי של לצאת מהארון בפני משפחה שלא מקבלת אותך, לעמוד מולם בכוח ולסרב ל"טיפול המרה", ולהאמין שאלוהים אוהב אותך. אבל איאן אף פעם לא התמודד עם כל זה. הוא עבר הרבה שיט, אבל לא חוסר קבלה של מישהו מהמשפחה שלו, לא ניסיון לגרום לו להמרה.
אז מה שהוא אומר זה חשוב ומשמעותי, אבל זה מרגיש לי לא אותנטי. אם כי זה לא שהוא טועם שהוא עבר את זה.
שמחתי שראינו לשניה את מקום העבודה שלו.
&nbsp
אני אוהב את זה שלטרוור כבר יש קשר אישי עם המשפחה ככה שפיונה יכולה לפנות אליו בעצמה.
&nbsp
קאסידי לחלוטין מטורפת. אבל כמו שאמרנו שבוע שעבר, זה לא נורא אם הם נשואים, אם זה אומר שהוא הולך לבית ספר.
ה"ניסיון התאבדות" שלה היה תעלול הרבה פות קיצוני ממה שאני פחדתי שהיא תעשה אחרי שיחת הלילה שלהם. אני כבר דמיינתי את קארל מתעורר עם סכין נעוצה לו ברגל או משהו.
&nbsp
מסכנה דבי. אני באמת מרחם עליה. אם רק היא לא הייתה מקריבה את העבודה שלה בחניון על שטות...
&nbsp
לגבי פיונה, כן גם אני ראיתי את התביעה באה ב"בפרקים הבאים" האמת שלרוב אין לי כוח לעצור את עצמי מלראות את זה. ואני לרוב גם די שוכח את מה שנראה שם עד שבוע הבא. אבל את זה באמת זכרתי.
&nbsp
פורד באמת מעצבן, כבר אמרתי פרק שעבר. אבל לפחות סוף סוף מתברר שהוא קצת מפוחד מפיונה. נראה לי שהוא כל הזמן התנשא עליה בפני שהוא ידע איזה חיים מטורפים היו לה והוא ניסה להתחרות.
המבחן האמיתי לפורד יהיה איך הוא יהיה כלפיה בהמשך ובמיוחד בזמנים קשים (שבטח באים)
 

didalf

Well-known member
הווו יופי (+תגובה לשניכם)


ברוכה השבה לימי שני

&nbsp
טוב אני מדלגת על הפרקים הקודמים (אבל לא על הקטע שדמות נוזפת בנו שלא ראינו, אני מתה על הקטעים האלה) אז לא ראיתי את הקטע שאתם מדברים עליו. כנראה סצנה שנחתכה בעריכה ומישהו מבולבל שם. וגם את הפרקים הבאים אני לא רואה
אבל מה הם שמים את הסצנה הסופית של הפרק בטיזר לפרק הבא? טיפשים.
&nbsp
"זה מגוחך שכל קשר עם אישה "חייב" להפוך למשהו רומנטי." - זה נכון, אבל זה תמיד עובר לי בראש. כמו שכל גבר שפיונה מדברת איתו אני תוהה אם זה יתפתח למשהו רומנטי

וזה נכון גם שהגיוני שפקידה בכלא תדבר ככה באדישות על אסיר שנפטר אבל עדיין זה היה עצוב.
&nbsp
ניק מה שאמרת לגבי זה שצורם לך שאיאן בעצמו לא עבר את הדברים האלה - אני גם חשבתי את זה. ובגלל זה חשבתי שהכי קרוב לזה זה מה שמיקי עבר ובגלל זה תהיתי אם איאן ידבר על זה. אפשר להגיד הרבה דברים רעים על פרנק ומוניקה, אבל לפחות בקטע הזה הם באמת באמת קיבלו אותו בלי בעיות, בצורה שהרבה אנשים שמחשיבים את עצמם ליברלים לא מסוגלים. (אני חושבת, לא באמת יצא לי להכיר אישית לא כאלה ולא כאלה). מעניין ששלושתנו לא כ"כ מתלהבים מהעלילה הזאת.
&nbsp
"אני כבר דמיינתי את קארל מתעורר עם סכין נעוצה לו ברגל או משהו." - כנל

&nbsp
כן האמת גם אני יחסית חיבבתי את העלילה עם דבי, היא לא מאד עניינה אותי אבל גם לא עצבנה אותי שאצל דבי זה התקדמות. וכן זה מגניב שהיא בחרה עבודה שנחשבת גברית.
&nbsp
"והקטע עם פורד שהוא אמר לה שהוא שאל לגביה, אז נכון זה קצת קריפי, אבל אולי אני דפוקה, מצאתי את זה קצת חמוד." - כן גם פיונה מצאה את זה חמוד מסתבר. אני מצאתי את זה מוזר. "כאילו אני לא אוכל להבין גבר סטרייט שמכיר את פיונה ולא מתאהב בה" - לגמרי
אבל הרעיון של ניק מעניין שהתנשאות שלו נבעה מנסיון להראות מעניין יותר כי החיים שלה מטורפים. אם כן אולי אני אקבל אותו קצת יותר אם הוא יפסיק עם המשחקים מעכשיו. בא לי שיהיה לה בנזוג שאני אוהב.
 

twisted nerve1

New member
גם תגובה לשניכם


נראה לי שמישהו פישל בקטע הזה עם סבטלנה. כנראה הם צילמו את הסצנות האלה, ואז הורידו אותם, אבל כן השאירו אותם ב"קטעים של לפני". אני תמיד רואה את הקטעים של לפני (לא רק את הדמות שנוזפת בנו, אם כי אני אוהבת גם את זה), כי לרוב זה כזה מכוון אותנו יותר על מה הפרק ידבר. ולפעמים מביאים בקטעים האלה דברים מכמה עונות קודמות ופתאום מבינים שהם יחזרו לאיזה עלילה ישנה. זה אישית לא מפריע לי. אבל באמת עצבן אותי שבטיזר לפרק הזה הם גילו שיתבעו את פיונה! כן כאילו, זה ממש היה כאילו סוף הפרק. והייתי ממש רוצה לא לדעת את זה! (לפעמים טיזרים הם סבבה ואני לא מרגישה שהם הורסים, לפעמים כן). טוב באמת שלא גילו כלום על העלילה של יואינס בטיזר
. אז באמת החלטתי להתאפק ולסגור את הפרק ישר כשהו נגמר ולא לראות את הטיזר לפרק הבא הפעם. הם מעצבנים אותי
וגם למה לשים את זה מיד אחרי הפרק? אוף. זה יותר קשה להתנגד ככה אבל אני אהיה חזקה!
&nbsp
"ה"ניסיון התאבדות" שלה היה תעלול הרבה פות קיצוני ממה שאני פחדתי שהיא תעשה אחרי שיחת הלילה שלהם. אני כבר דמיינתי את קארל מתעורר עם סכין נעוצה לו ברגל או משהו." - אני לא יודעת למה המשפט הזה כ"כ הצחיק אותי, כי תכלס זה נכון. אבל זה עצוב שאנחנו מתייחסים לשיגעון שלה בכזה שיוון נפש. אני כבר מתחילה לפחד שיקרה משהו רע לקארל בגללה (ואומג שהיא חתכה אותו כדי שיהיה לה את הדם שלו?!
)
זה מרגיש לי כאילו קארל הוא ההפך מליפ- ליפ מתאהב בבחורה ככל שהיא פחות רוצה אותו, ודווקא שבחורה נהיית אובססיבית אליו זה מוריד לו. וקארל דווקא יותר נדלק ככל שבחורה יותר רוצה אותו ויותר אובססיבית אליו. שזה חבל כי הוא לא מבדיל מתי זה כבר לא בריא.
האמת שיש משהו בקאסידי שמזכיר את השיגעון של מוניקה (ויש לה לחלוטין אישיות גבולית, בקטע שהיא צריכה עזרה פסיכיאטרית). חבל שקארל ירש מאבא שלו את המשיכה לנשים מטורללות.
&nbsp
שכחתי לכתוב בהודעה הקודמת שלי- אבל אני ממש גם שמחה שפיונה אמרה שאולי היא לא רוצה ילדים. וכמובן התגובה המפגרת של פורד- אבל איך זה יכול להיות, את אישה

אבל פיונה היא לא אישה רגילה. ולומר את האמת אני באמת רוצה שהיא לא תרצה ילדים. בילינו מספיק עונות כשהעלילות סביבה עסקו בעיקר בגידול האחים שלה או במאהבים שלה, ורק בשני העונות האחרונות סופסוף נתנו לה עלילה הרבה יותר משמעותית- ואני מקווה שהיא תמשיך ככה וילדים רק יהרסו את זה בעיני.
 

didalf

Well-known member
זה בדיוק למה אני לא רואה את הלפני


לפעמים נגיד הם מראים דמות שעזבה מזמן או מזכירים משהו ישן ואז זה גם ספוילר לפרק כי אני יודעת שיתעסקו בזה או שדמות מסויימת תחזור.
&nbsp
באמת יש משהו בקארל שהפוך מליפ. ואני חושבת שכל הגלאגרים ירשו בצורה כזאת או אחרת מפרק את המשיכה למטורללים או סתם לאנשים שלא מתאימים לזוגיות בריאה

&nbsp
באמת קצת תהיתי איך לא אמרת כלום על זה שפיונה אמרה שהיא לא רוצה ילדים. הנחתי שתאהבי את זה כמוני. אבל דווקא התגובה של פורד לא הפריע לי, לי זה נשמע שהוא אומר את זה בטון אירוני כזה, כאילו מבקר את החברה שזה הציפייה שלה מנשים, ולא שהוא שופט את פיונה על זה. אז דווקא כן אהבתי את התגובה הזאת שלו.
 
גם אני הבנתי את התגובה כאירונית


אני מתכוון לתגובה של פורד כשהוא אמר "אבל איך זה יכול להיות, את אישה". זה לחלוטין הרגיש ככה בדרך שהוא אמר את זה.
אם כבר אז היה נראה לי שזה אולי מוזר שהיא אמרה לו את זה בתור "דבר שהוא לא ינחש לגביה" כאילו היא חשבה שהוא יראה את זה כדבר יוצא דופן במיוחד, אבל נראה לי ברור איכשהו שבשביל מישהו כמוהו זה לא יהיה מוזר.
&nbsp
*עכשיו פתאום חשבתי על כך שזה יהיה מצחיק אם נגלה שפורד בכלל חי כל חייו בשיקאגו ולא יצא מהעיר, הוא פשוט למד הרבה שפות ועל אדריכלות כדי להרשים אנשים.
&nbsp
&nbsp
לא חשבתי על זה, אבל נראה לי שאתן צודקות לגבי זה שליפ וקארל הם הפוכים בעניין המשיכה לבנות שאובססיביות אליהן.
אבל נראה לי ברור שהגישה של קארל היא הבריאה יותר. אומנם מערכת היחסים הזאת ממש מטורפת, אבל עדיף על ליפ שנעשה אובסיסיבי כלפי נשים שלא מעוניינות בו.
 
אקס פקטור- ההדחה השנייה

אז תמנע ואורי וטירל שרים סולו,
וההכרעה בידי השופטים.
סאב ושירי תומכים כל אחד באומן שלו כמובן.
משה בוחר להשאיר את תמנע.
עדן (הפתיעו שנתנו לה להצביע) בוחרת להשאיר את אורי וטירל.
עברי בוחר להשאיר את תמנע- מה שאומר שאורי וטירל הם המודחים הבאים!
שוקינג!!! הלם!!!
אני חושב שאם הם היו ממשיכים עם ביצועים טובים כמו בשלבים הקודמים,
הם יכלו להגיע ממש רחוק, וחבל כי אהבתי אותם...
 

snier 1991

New member
זה גם טיפשי

כי היא תודח שבוע הבא ולהם היה סיכוי להישאר, אני מניח שעברי עשה זאת כדי לקדם את שלו
 
מתוכנית לתוכנית

מדיחים לי הפייבורטים שלי. בסוף לא יהיה לי במי לצפות.
והביאו את עדן כדי שלא יהיה מצב של תיקו ביו השופטים
וגם היום פרק. מה נגמרו התוכניות לרשת? שהם חזק רק בתוכנית אחת?
 
למעלה