דיוני סדרות לתחילת שבוע

Don Nirtin

New member
זה דקה וחצי שבהם אני מספיק לארגן אוכל לידי


לענות לעוד הודעת ווסטאפ, לשמוע קצת את המוזיקה הלא ממש מוזיקה של הפתיח.....
&nbsp
דקה וחצי יקרים מפז.
 

twisted nerve1

New member
הפתיח דווקא יפייפה בעיני.

כל האימג'ים הלא ממש ברורים האלה, אבל הם נראים אומנותיים כאלה. אחד הפתיחים היפים בעיני של כל הסדרות טלווויזיה ever. ואני גם מאוד אוהבת את הנעימה שמלווה אותו.
&nbsp
אבל כן, גם אני לרוב מעבירה כי כמה אפשר לראות אותו דבר כל פעם (ככה זה אבל עם רוב הפתיחים, גם אלו שאני אוהבת)
 

twisted nerve1

New member
עדכון לאשת חזיר מסויימת
- ראיתי עד 506.

רק שתדעי איפה אני :) לא כותבת בנתיים, כי גם ככה לא כייף לכתוב אם עוד לא ראית עדיין
 

twisted nerve1

New member
טוב, משהו קטן, עמוק באדמה 506


יש בו את אחת הסצנות האהובות עלי בכל הסדרה, וזו הסצנה שקלייר הוזה שהיא מופיעה ושרה על כמה שהיא שונאת ללבוש גרביונים.
(למי שראה את הסדרה מזמן, הקונוטציה היא שהיא עובדת באיזה מקום כזה רשמי ויש קוד לבוש והיא חייבת ללבוש גרביונים והיא שונאת את זה).
הסצנה הזאת כזאתת מושלמת. דבר ראשון יש משהו כ"כ משעשע באיך שהיא שרה באופן רציני כזה ואפי על כמה שהגרביונים לוחצים לה.
אבל מעבר לזה. אני חולה על הסצנה כי אני כ"כ מזדהה. ואני עוד לא עבדתי במקום שחייב קוד לבוש, אבל יש מספיק קודי לבוש חברתיים לנשים שאני אישית לא סובלת (מי שניסה ללכת פעם יום שלם על נעלי עקב, יודע שזה עינוי שצריך להיות שמור לחוטאים הכי גדולים בגיהנום). זו ממש סצנה פמיניסטית שמצליחה גם היות לא צפויה ומקורית (במקום הבולשיט הרגיל של דמות של אישה פתאום מתחילה לדבר על אי שוויון נניח). גם הזויה, גם מצחיקה, גם ייחודית. גם על נושא שלא מדובר הרבה. זה פשוט מושלם הרגע הזה

וקלייר אהובתי!!
אחד הרגעים האהובים עלי בכל הסדרה!

(תפוז לא נותן לי להוסיף את זה נורמאלי)
https://www.youtube.com/watch?v=sXbdXghwUmY
 

Reutk

Active member
אני כן אוהבת יותר את פיונה. אם זה מנחם אותך.

 

twisted nerve1

New member
זאת התלבטות לגבי הדמות הנשית..

כי אני אוהבת מאוד גם את פיונה. אבל אם אני חייבת לבחור, אז קלייר בכל זאת. כי לפיונה יש כמה מנהגים שאני פחות אוהבת, בניהם העובדה שהיא מאוד קלה לתימרון ע"י גברים שהיא אוהבת.
מה שאני מעריצה בקלייר זה למרות שהיא בהחלט יודעת לאהוב ולהרגיש מכל הלב, היא לא נותנת לאף אחד להפוך אותה לסמרטוט, והיא יודעת טוב מאוד לחתוך כשהיא רואה שגבר ממש דפוק, אפילו אם היא אוהבת אותו. זה משהו שאני מעריצה בה, כי במציאות אני הרבה יותר דומה לפיונה דווקא בקטעה הזה. אבל הייתי רוצה את היכולת הזאת של קלייר.
&nbsp
ולגבי גבר. זו גם בחירה ממש קשה. אני חושבת שבריאן קיני. אבל בהחלט יש לא מעט מתמודדים לתואר (וג'סי בניהם)
 

Reutk

Active member
אצלי זה דווקא ממש קל פשוט, בריאן קיני.

הוא גם הדמות הכי אהובה עלי אבר למרות שאני בהחלט מודעת למגרעות שלו. לפעמים שאני רואה את מקנולטי בסמויה ופרנק בשיימלס אני רואה בהם "איכויות" שמזכירות לי אותו.
בקשר לפיונה אני גם לפעמים לא אוהבת את המנהג הזה אצלה, ואצלי זה דווקא בגלל שאני לא מסוגלת בכלל להבין איך אפשר לתת למישהו לתמרן אותך ככה במיוחד שזה מנוגד לקשיחות שהיא מפגינה בהתחלה. אני צריכה לציין שבגרסה הבריטית היא הרבה הרבה יותר גרועה בקטע הזה ואני ממש לא אוהבת אותה שם (חוץ מזה שיש לה את המבטא הכי מעצבן ביקום). הן כאילו שתי נשים שבמקרה יש להן את אותם חיים אבל חוץ מזה אין שום קשר.
 

twisted nerve1

New member
בהחלט יש לו מגרעות

אבל זה לא דבר רע (כן זה נשמע כמו פרדוקס). אבל לא מעניינות אותי דמויות מושלמות. מה מעניין בזה? למי זה כייף לראות? המגרעות זה מה שעושה את האדם- אדם. לא רק זה כמובן. אני אוהבת שיהיה אכפת לו ממשהו, וצריך גם תכונות חיוביות, אבל בהחלט אני רוצה דמות עם מגרעות.
למקנולטי אני מבינה לראות דימיון. יש להם צד אסהולי שלפעמים יוצא סתם כי לא אכפת להם, או כדי לכסות על פגיעות מסויימת, אבל יחד עם זאת לב גדול, אנשים שחשובים להם, יחד עם תכונה שלא סקסית על כל האנשים, אבל עליהם כן- שחצנות מסויימת שמה שהם חושבים זה יותר טוב מכל האנשים מה נכון ברמה הכללית לכולם. הם מזכירים לי ברמה מסויימת גם את האוס בקטע הזה (וגם את שרלוק כמובן).
עם זאת, פרנק???
בחיי, את לא השווית עכשיו את פרנק לבריאן קיני. פרנק הוא דוחה ומגעיל. הוא אפילו לא דמות מבחינתי. הוא קריקטורה לחלוטין. משהו בו לא משתלב מבחינתי בסדרה. כאילו ההומור שנובע מהדמות שלו, שהיא כ"כ קיצונית בדוחות שלה, מתנגש עם הצד הדרמטי והיותר ריאליסטי של חיי משפחת גאלגר בגטו, שזו דרמה שנלקחת הרבה פעמים ע"י הסדרה ברצינות תהומית. למעשה חוסר האיזון הזה הוא מה שגורע מהסדרה לטעמי ומונע ממנה להיות (במדדים שלי), חשובה וטובה ברמה של שובר שורות למשל.
אין לי מושג איזה תכונות חיוביות אפשר למצוא בפרנק.
 

didalf

Well-known member


אני חושבת שזה לא חוקי אפילו להזכיר את בריאן קיני ופרנק באותו משפט!
 

Reutk

Active member
אני מסכימה שפרנק הוא סוג של קריקטורה

אבל חלק מהתכונות שלו מזכירות לי את של בריאן, לא הכל כמובן, כי באמת לא חסר לו. אבל כמה דברים שכן: שניהם לא בנוים להיות אנשי משפחה, שניהם צרכנים כבדים של אלכוהול וסמים, לשניהם לא אכפת לדבר בכנות בוטה גם אם זה יפגע באדם השני, שניהם חושבים הרבה מאוד פעמים קודם על תחת שלהם, ובכלל יכולים להיות מרוכזים בעצמם בצורה מוגזמת.

זה פשוט דברים שמזכירים לי אתן לא צריכות להסביר לי למה זה לא אותו דבר, כי בריאן הוא דמות עם יותר עומק ונפח ויש לו גם צדדים אחרים וגם להתנהגות החראית שלו לפעמים יכולה להיות סיבה טובה בניגוד לאצל פרנק. אני יודעת את זה לא הייתי אוהבת אותו אם זה לא היה ככה. אבל לפעמים פרנק אומר משפטים שאני יכולה להגיד לעצמי 'וואלה, בריאן כן היה אומר משהו כזה.' כדי שתהיו רגועות אני אוסיף שפרנק בעצם הרבה יותר מזכיר את אבא של בריאן שחלק מהתכונות הגרועות שלו בריאן ירש (הוא שהוא חושב שהוא ירש).
 

didalf

Well-known member
ועכשיו ראיתי עד 5X04


אוח כולם מתסכלים אותי.
&nbsp
קלייר ממש אבודה ועצוב לי לראות אותה ככה. היא זרקה לחלוטין את הלימודים שלה ואין לי מושג מה היא עושה עכשיו, כי זה נראה שכלום, ואז מתבכיינת כמו ילדה מפונקת שלקחו לה את הקרן נאמנות. שתלך לעבוד אם היא לא לומדת. ומילא זה, אבל היא די הגיעה לשפל כשהיא שכבה עם הגרוש המגעיל והזקן הזה.
ומהצד השני יש את בילי ש-וואו כמה זמן לקח לה לשים לב שהוא ירד מהתרופות. והמאניה שלו הייתה ממש ביי דה בוק - בהתחלה הוא היה כיפי ומשוגע, ואז הציע רעיונות מטורפים כמו לנסוע לספרד, ואז התקף קניות מוגזם, ואז המאניה שלו נהייתה קצת מפחידה יותר עם חוסר היכולת לשים חולצה וההתנהגות שלו במסיבה של נייט, ולמחרת הדכאון והעובדה שהוא כמעט אנס את קלייר. זאת באמת מחלה נוראית. ואיך לעזאזל ברנדה לא שמה לב במסיבה להתנהגות שלו? ואיך נצליח לשכנע אותו לחזור לתרופות? או יותר נכון - איזה מעשה ממש דפוק הוא יעשה לפני זה?
&nbsp
נייט וברנדה ממש מתסכלים אותי. מה נהיה מהם. היא נהייתה ליסה והוא נהיה - כמו שאחותי הגדירה - נייט. אבל נייט של ליסה. חשבתי שאיתה זה יעבוד בגלל החיבור המיוחד שהיה להם אבל הם פשוט נהיו זוג משועמם שאפילו לא מסוגלים לדבר אחד עם השניה, ואם כבר כן זה נגמר בריב. איפה הציניות והעקיצות המתוקות שהיו להם פעם?
בפרק השלישי ממש הזדהתי עם נייט כשהוא חלם שהוא צועק עליה "מה נהיה ממך" כזה. ממש קיוותי שהוא יגיד לה את זה באמת (בניסוח קצת יותר טוב) ושהם יצליחו לחזור למי שהם היו. אבל בפרק לאחר מכן הוא כבר התנהג די מעצבן עם האדישות שלו אליה, להריון, וזה שהוא סיפר לכולם אפילו שהיא ביקשה ממנו שלא, ובצדק. וגם ברנדה מתסכלת אותי בזה שהיא נהייתה כזאת משעממת ומדוכאת. נכון שממש בהתחלה היא עצבנה אותי עם השגעונות שלה, אבל גם הייתה לה תקופה טובה איפשהו באמצע כשהיא לא הייתה ממש פסיכית ומעצבנת אבל כן היה לה את המגניבות שלה. ומה העורב מסמל לנו? החורף בא? הסוף של כולם קרב? או את המוות של הזוגיות שלהם?
&nbsp
כל הזמן מצחיק אותי איך מאז שריקו נהיה שותף הוא רק נדפק עוד יותר בעבודה. דיוויד בכלל לא שם ועכשיו הם שלחו אותו לנכס מנהלי לוויות הזה. ואני מקווה שהוא ו-ונסה יחזור סופית עכשיו!
&nbsp
לקח לי מלא זמן לקלוט שהילד בפתיח של פרק שלוש זה ג'ורג'. לא קישרתי בכלל אפילו שהיא כל הזמן אמרה את השם שלו. רק כשהראו את ג'ורג' של היום אחרי השקופית עם השם נפל לי האסימון
חייבת לציין שזה שפך עליו קצת אור חדש, מסכן. וגם ממש היה עצוב לי לשמוע על הבת שלו שהבן שלה מת בגיל שנתיים
רות' די מגזימה עם היחס שלה אליו, הוא דווקא משתדל להיות בסדר איתה ולהראות לה אהבה.
&nbsp
איזה שטות זה שבגלל המעצר הטיפשי של דיוויד מ2001 הם לא יוכלו לאמץ. נובאמת. על זה לפסול זוג כזה חמוד? זה כזה מגוחך איזה הגבלות מוגזמות יש על אימוצים כשכל אידיוט יכול לעשות ילדים ואז להזניח אותם. והפונדקאית הזה מלחיצה קצת. היא נלהבת מידי. וכל הדיבורים של הילדים המוזרים של רוג'ר ממש הצחיקו אותי
אני מקווה שהם בכל זאת ילכו על האימוץ.
 

twisted nerve1

New member
טוב. אני לא רוצה להגיב על הכל


כי ראיתי קצת יותר ממך.
נייט וברנדה באמת מבאסים. היא לא ברמה של ליסה עדיין כאילו, לא להוריד אותה לשפל הזה בבקשה
אבל כן, יש בה משהו יותר מבויית ומשעמם. ובאמת יש הרגשה שהזוגיות שלה ושל נייט לא ממש עובדת. זה ממש מבאס. היה עדיף ההרגשה הזאת של איך שזה נגמר עם העצבים והאמוציות, אבל עדיין עם זה שהיה להם רגש אחד לשניה, מאשר האדישות הזאת.
זה ממש מבאס לי. כאילו היא ממש מנסה לא לחזור לאיך שהיא הייתה אז היא חזק בקטע של ההתבייתות. והוא, אני מרגישה שיש לו תסביך שהוא אוהב רק מי שרעה אליו, או מי שלא רוצה אותו. אבל גם לא יודעת אם זה כזה פשוט. (וזה גם דיי עצוב איך הוא מתייחס לתינוק השני כמשהו רק "בשבילה". אם הוא לא רוצה לעשות איתה ילד הוא צריך לא לעשות)
לגבי קלייר, את דיי צודקת, אבל אני דווקא אוהבת לראות אותה בשלב המרד גיל הנעורים שלה. אני גם לא רואה את זה ככזה תחתית, היא כולה לקחה סמסטר מהלימודים וזה שהיא שכבה עם הגרוש. נו בסדר. לא רגע השיא שלה. אבל לא כזה נורא. ואני אוהבת לראות אותה לא הכי מושלמת.
אני כנראה ממש דפוקה. כי אני יודעת במוח שאיך שבילי התנהג בסוף הפרק היה ממש קריפי, אבל איכשהו זה ממש נגע לי ללב כשהוא בכה כזה וביקש ממנה לשכב איתו
החברים של קלייר תמיד בשלב מסויים הופכים להיות כאלה פתטיים וקריפים. ואיכשהו זה דווקא הופך אותם ליותר מעניינים בעיני מאנשים נורמאלים.
 

didalf

Well-known member
כן אבל


זה בהחלט ממש מעצבן איך נייט מתייחס לתינוק השני כאילו הוא עושה לה טובה. אבל, גם את מיה בעצם הוא לא רצה ואפילו ויתר על האבהות, ואחרי שהיא נולדה הוא התאהב בה לחלוטין. אז אולי זה יקרה גם עם הילד השני.
&nbsp
&nbsp
 
שאלת
לעונה 5

תגידי לאיש הזקן שהיה עם קלייר קוראים טוד? כי אני יודעת שכריס מסינה צריך להופיע בפרקים אלו והוא ממש לא זקן ..למרות שאמרתי לרעות שהוא ישחק את חבר של קלייר היא אמרה שהוא זקן
בכל אופן לדמות שלו ו קוראים טוד אז זה הוא הגרוש?
 
למעלה