דיוני סדרות לתחילת השבוע

didalf

Well-known member
מזל טוב באמת


כן.. באמת כדאי שאני לא אגיב לך
 
אני שמח באמת שיש עוד מישהו שרואה ורוניקה וה100

כי חייבים להתייחס לאופנה החדשה של יתומות בשם מאדי (והקשר שלהן לבחורה בלונדינית מבוגרת יותר)
 

snirf

Active member
דוקטור פוסטר-דרמה מעולה


השם עשוי לבלבל ולהעלות קונוטציה לסדרה רפואית כשבכל פרק מקרה חדש (לי אישית לא ברורה בחירת השם), אך זה לא כך.
מדובר בסדרת דרמה אודות אישה המגלה כי בעלה בוגד בה עם אישה צעירה ממנה (שמגלמת אותה ג'ודי קומר מ"להרוג את איב", אולי זה ידרבן צפייה). קלישאתי, נכון? אך מדובר בדרמה בעלת תסריט מעולה עם כיוונים מעניינים החל משלב ההחלטה של הדמות הראשית מה לעשות כשהיא מגלה.
עשויה נהדר וממכר, צריך לראות בשביל להבין.
"בלעתי" את 2 עונותיה בסופ"ש אחד וחבל לי שסיימתי אותה כ"כ מהר...הפרק האחרון בעונה הראשונה פשוט
, והעונה ה-2 לא נופלת מקודמתה אם כי היא נעשית סדרת מתח די קריפית.
חקרתי אודותיה קצת ומסתבר שהן הסדרה והן השחקנית הראשית (המוכרת מג'נטמן ג'ק) זכו בפרסים, ובצדק


מומלצת בחום
 

limors2

Active member
מצטרפת להמלצה

למרות שאני עצלנית שעוד לא הגיעה לעונה השניה. סדרת מתח מעולה, וסוראן ג'ונס ראוייה לכל פרס ולכל מועמדות וגם לכאלה שהיא עוד לא קיבלה
 

snirf

Active member


מת שתראי כבר את העונה ה-2 כדי שנדון עליה לפחות, עדכני ;)
 

didalf

Well-known member
ורוניקה מארס 4X04


כל כך הרבה בלאסט פרום דה פאסט!! אבל הם מצליחים לעשות את זה הגיוני, כולם מרגישים מתאימים לעלילה ולא סתם שדחפו אותם כדי לרצות מעריצים.

ליאו!! חמוד. אבל אממ חסר להם שיהיה לורוניקה קטע איתו אנחנו במערכת יחסים בוגרת כבר 5 שנים אל תהרסו אותה עם שטויות!!!! אבל זה טוב שיש לרוניקה עכשיו מישהו מבפנים שיספק לה מידע.
ד"א ליאו ולוגן לא אמורים להכיר אחד את השני? די בטוחה שהיו להם סצנות משותפות אי שם בעונה 1.
ואפשר שורוניקה ולוגן ינהלו כבר איזה שיחה בוגרת על הצעת הנישואים הזאת?! אבל הם היו חמודים על הספה
ומצחיק אותי הפרסומות הפנימיות להולו. (בפרק הקודם הם פתחו טלוויזיה והיה תפריט של סדרות מקוריות של הולו, עכשיו הם גם ראו סדרה של הולו). אה חח ולוגן גם הצחיק אותי "אני חושב שגם פיז פה"
די הוא כזה חמוד


את מי עוד פגשנו? מרסר שלקח לי זמן להזכר מי זה אבל זה החבר של לוגן בעונה 3 שאנס בנות וגילח להן את הראש (נכון?) ועוזר הוראה גם מעונה 3 שאני לא ממש זוכרת מה הסיפור שלו ובכלל חשבתי שזה השרת מעונה 2 כי זה אותו שחקן ולקח לי זמן להבין שהוא משמש פה בתור התפקיד השני שלו. ומקס גם מעונה 3 היה איזה חננה שהיה לו קטע עם מאק (?) (חבל שאת מאק לא מחזירים).
ו-ויני הבלש המתחרה האידיוט. כל השיחה על הנוקמים הרגה אותי
קצת רציתי לצעוק על ויני אל תשא את שם טוני סטארק לשווא!! ולוגן אחרי שעה - "ויז'ן!!" "אה עדיין חשבתי על אוונג'ר קירח"


אוי מאדי את ילדה חכמה מה את מספרת דברים לשליח הפיצה הפטפטן


ההוא שהראש שלו התפוצץ היה אימג' נוראי.

וויביל "זה נחמד שיש אפשרות בחירה"
. אני מקווה שירחיבו בנושא.

פףףף איזה גרועים המקסיקנים אפילו לא הרגו את ההיליבילי כמו שצריך.
 


טוב, לקית' יש אלצהיימר, כן? על הפרק הראשון כתבתי לכם שתהיה לו איזו מחלה נוראית, אבל חשבתי שיותר בכיוון של סרטן ושהוא ימות - אבל הקטע הזה שהוא אפילו לא זכר את השם של הלקוח מכוון חזק לכיוון של מוח ותפקוד יורד.
אני מניחה שזה מה שיפעיל את ורוניקה בקטע של להתחתן עם לוגן? יהיה טריגר להקמת משפחה אולי?
ממש עצוב.

השליח פיצה הזה פשוט לא ייאמן - יותר משחשוב לו להיות צודק, חשוב לו שאנשים אחרים יחשבו שהוא צודק. תכונה דוחה הייתי אומרת. ההתנהגות שלו מוכתבת על ידי הרצון שלו להרשים את העולם ולקבל קצת קרדיט - בגלל זה הוא גם מתעקש להיות זה שמנהל את הקבוצה ולא מתחלק "בכוח" ורץ לתקשורת על כל שטות. עבד כי ימלוך הייתי אומרת. נראה שהפצצה הזו היא בערך הדבר הכי טוב שקרה לו בחיים.

לקח לי שניה בסוף להבין שזה ההיליבי - עכשיו הוא ירצה להתנקם ואני קצת מודאגת שלוגן יהיה זה שייפגע במסורת ה"דברים רעים קורים לאנשים טובים" של נפטון.

לוגן פשוט התבגר פלאים, אה? כל הקטע עם ליאו היה מעולה ואיזה כיף לו שהוא כל כך בטוח בעצמו כדי להיות משועשע מכל הסיטואציה. אני חושבת שהיינו אמורים להבין בסוף הסצנה שורוניקה מאוד לא מרוצה שהוא לא מקנא, נכון? כי היא ישר נדלקה מהאפשרות ש"קלאסיק לוגן" מופיע ואז הוא היה כזה "טלוויזיה??" ואז עשו עליהם קלוז אפ מוזר להרבה זמן.
ובקשר למה שכתבתי בפק הקודם על לוגן ומערכות היחסים שלו עם העולם: אהבתי שגם בפרק הזה הוא נפתח בפני המעסיק שלו על החיים שלו וגם את האופן שבו הוא הציג את מערכת היחסים המורכבת שלו עם ורוניקה : "שני מתבודדים טבעיים עם כלב... בדירה קטנה..." - הוא מאוד מפוכח.
ורוניקה - תצטרפי אליו!!

כן, המשפט של וויביל על אפשרות הבחירה היה מעולה ואני אוהבת את זה שדמויות כמוהו מכניסות לורוניקה מדי פעם (וואלס גם עשה את זה לפעמים בעונות הראשונות) כי עד כמה שהיא מוחלשת מבחינת המעמד הסוציואקונומי שלה לעומת ה09' היא עדיין לבנה ובת של מישהו שהיה מפקד המשטרה - ויש מעמדות יותר מורכבים וזהויות יותר מתוסבכות ליפול בהן - לא שסיפור הרקע שלה לא נוראי, אבל עדיין. נחמד שמישהו כמו וויביל מעמיד אותה במקומה כי היא תמיד כל כך בטוחה וצדקנית.

הופתעתי שכל דמויות הרשע מעונות קודמות הסכימו לעזור לה. כלומר נכון שהיא עשתה איתם עסקאות וסחטה אותם אבל עדיין. הם היו מאוד חביבים אליה באופן יחסי והייתי מצפה שיהיו יותר נקמניים.
 

didalf

Well-known member


השליח פיצה - " יותר משחשוב לו להיות צודק, חשוב לו שאנשים אחרים יחשבו שהוא צודק" זה נכון. וזה באמת תכונה דוחה אבל אני לא יודעת אם זאת הכתיבה או השחקן או שניהם אבל הוא דווקא דמות משעשעת ולא מעצבנת. כלומר הוא מעצבן אבל בצורה מצחיקה.
&nbsp
"לוגן פשוט התבגר פלאים, אה?" - לגמרי. אבל לדעתי הוא כן קצת קינא, פשוט לוגן הבוגר יודע לא לעשות סיפור מכל דבר. וכן נראה שהפריע לה שהוא לא מקנא, "ורוניקה - תצטרפי אליו!! " - לגמרי!!
 
ספוילר

אני גם מחבבת אותו, או אולי לא מחבבת אותו אבל חושבת שהוא מוסיף מלא לעלילה. אני לא שונאת אותו בכל אופן.
וזה טבעי לקנא, אני חושבת שזה אנושי והגיוני, אבל השאלה מה אתה עושה עם הרגש וכמו שאמרת הוא כבר לא הרסני ומנסה לעשות בחירות ממקום מודע
 
יאיי, גם ראיתי


בעצם לפני כמה שעות ואז עשיתי שנצ ארוך, טוב שכתבתן הרבה וזה מזכיר לי.
&nbsp
לא נראה לי שמה שיש לקית' זה אלצהיימר. דבר ראשון זה נדיר לאנשים בגיל שלו (אני מניח סביבות 60) ודבר שני זה נראה לי שנרמז שזה קשור ל"תאונת דרכים" שלו מלפני 5 שנים (כששוטרים מושחתים ניסו להשתיק אותו ואת סאקס)
אבל בהחלט משהו לא בסדר.
&nbsp
שליח הפיצה בהחלט אידיוט שרק רוצה שיכירו בו ולא אכפת לו מעבר לזה.
עצוב באמת שמאדי סיפרה לו על מה שהיא שמעה במשרד של ורוניקה.
&nbsp
זה באמת מוזר שהמקסיקאים לא הצליחו להוציא להורג את ההילבילי הזה.
זה עדיף לפוליטיקאי שהוא ילך אליו לנקום מאשר שהוא יספר למישהו שאחיו הוצא להורג, ונאמר לו שזה בהוראת הפוליטיקאי.
אני קצת רוצה שהוא ילך על הפוליטיקאי כי כבר שני פרקים שלא ראינו את לוגאן בתפקיד אקשן ואני רוצה את זה.
&nbsp
מעניין אם לסוחט של הפוליטיקאי באמת יש קשר כלשהו או שהוא מחובר למישהו אחר.
&nbsp
לוגאן באמת בוגר מאוד וזה נהדר.
עיצבן אותי לגלות שורוניקה עדיין כועסת עליו על כך שהוא הציע נישואים ורואה בזה סוג של מהלך כוח.
&nbsp
אכן המשפט של וויביל היה מעולה.
גם אהבתי מאוד את זה שורוניקה הניחה שהוא לא יבין ש"פאגין" זה דמות מאוליבר טוויסט, אבל הוא דווקא ידע.
עצוב באמת שהיא חושבת שוויביל יכול להיות מאחורי הפיצוצים. (זה מזכיר לי שבעונה 2 היא בשלב מסויים חשדה בו בפיצוץ האוטובוס). היא אמורה להכיר אותו מספיק טוב שהוא לא סתם יהרוג אנשים.
&nbsp
היא די טיפשה שהיא ככה התמודדה עם כמות גדולה של עבריינים בעצמה בשטח שלהם.
אבל אולי היא עשתה את זה כי היא ידעה שוויביל בטח שם ויציל אותה.
&nbsp
היה מעולה שהחזירו 5 דמויות ישנות בפרק הזה.
זיהיתי מיד את עוזר ההוראה. אהבתי שהוא הצליח לעקוץ יפה את ורוניקה על כך שהיא עדיין בעבודה שהיא עשתה כשהיא הייתה בתיכון ועדיין באותם משרדים. אני מניח שהוא בעיקר שמח לעזור כי הוא תמיד היה בעצמו בקטע של פיענוח פשעים. אני לא אתפלא אם הוא ירצה לעזור לה יותר. אם כי יכול להיות שהוא קשור לאנשים שבפיצוץ ובעצם יטעה אותה.
&nbsp
את מרסר לקח לי רגע לזהות. האמת שזה ממש מפתיע שהוא עדיין בכלא. עד רמה של לא הגיוני. אני שמח שהוא בכלא, אבל אנסים בדרך כלל לא מקבלים כל כך הרבה שנים. והוא גם בחור לבן ומשכיל. אני לא בקיא בזה, אבל גם הוא בעצמו ציין שבהרבה מקרים מקבלים זמן מועט. (מעניין אם גם השותף שלו עדיין בכלא.)
&nbsp
ויני כזה נוראי שאני כמעט יכול להאמין שהוא זה שסוחט את הפוליטיקאי.
בעצם ויני בסרט צילם אנשים מהטאבלט שלהם וזה בערך מה שקרה לפוליטיקאי (או לפחות מה שהוא טוען).
מה שאני לא מבין זה למה ורוניקה וקית' לא מספרים למשפחה שויני הוא נוכל. הם יודעים את זה לגביו. זה לא סתם שהוא פחות טוב בעבודה מהם, הוא יכול למצוא את הטבעת ואז למכור אותה כדי להרוויח יותר. או אם הוא יגלה עליהם לכלוך הוא בשמחה ימכור את זה.
&nbsp
מקס מרגיש קצת לא קשור. גם חלק מהקטע לגביו זה שהוא היה מאוד חכם, אז למה הוא בסך הכל מפעיל חנות למריחואנה? ואם קית' הלך לדבר עם עסקים לאורך הטיילת איך הוא לא הגיע לעסק שלו?
&nbsp
היה כל כך כיף לראות את ליאו שוב. ומגניב שהוא עשה את הקטע עם הפיצה (שלא הייתי זוכר אם לא הייתי רואה את הסרט בסופש). קצת עצוב לי שהוא בFBI, כי זה מזכיר לי שבעולם אחר ורוניקה התחילה לעבוד בFBI (הפיילוט הקצר שלא זכה להמשך)
אם לא היה את לוגאן הייתי בשמחה רואה אותו חוזר להיות עם ורוניקה.
&nbsp
בשלב הזה אני אהיה כמעט בשוק אם קלייד וביג דיק באמת קשורים לפיצוצים.
אולי זה בעצם קשור לאנסים פוטנציאלים. כי הפצצה על הצוואר של הבחור שניסה לאנוס בחורות נראתה מאוד אישית. וגם בפיצוץ הראשון היה את הבחור שהתעסק עם בחורה מעולפת. הגיוני שיחקרו מי בעצם מת בפיצוץ השני.
&nbsp
 
ספוילר

הזכרת לי שבשלב מסוים חשדתי בבעלת הבר השחורה שכרגיל אני לא זוכרת איך קוראים לאף אחד, רק בגלל שיש לה כזו אג'נדה נגד פרדטורס ואלימות מינית.
אז היא אופציה בהמשך למה שכתבת על הפרק הזה ולפני כמה פרקים שהחשוד האמיתי אמור להיות סמוי.
&nbsp
ובנוגע למרסר - הוא ניסה לרצוח את ורוניקה, לא? אז אולי על זה הוא יושב הרבה זמן ולא כל האונסים עצמם.
 

limors2

Active member
בית הנייר, חלק (עונה)3- דעה כללית נטולת ספוילרים

הסתייגתי והיססתי והתבאסתי שהחליטו לעשות עונה נוספת רק בגלל שהסדרה הצליחה, אבל היה מעולה וממש נהניתי. אם היה לי זמן (aka לא הייתה לי עבודה/הייתי מתחילה מוקדם יותר) הייתי מצליחה ממש בקלות לשבת ולראות הכל ברצף. אם מישהו עוד לא צפה בה בכלל- מומלץ בחום. בידור קליל ומותח עם טוויסטים גאוניים והייפ שלחלוטין מוצדק.
 

limors2

Active member
ועם ספוילרים(גדולים!)לעונה כולה וספציפית לפרק האחרון


וואו. אז כנראה תהיה עוד עונה, הא?

&nbsp
היה מטורף.
כשראיתי את הטריילר התבאסתי כי הסקתי ממנו שתפסו אותם די מהר אחרי הבריחה וקיוויתי שזה יהיה אחרי תקופה קצת יותר ממושכת, וממש שמחתי לגלות שטעיתי בהנחה שלי. הדרך שבה תפסו את ריו הייתה משכנעת ואמינה, ולמרות שאחרי הטריילר תהיתי איך כולם יסכימו לעזוב את החיים הנוחים שלהם כדי להסתכן שוב ולזרוק הכל לפח הם הצליחו לתרץ גם את זה בצורה אמינה. הדבר הלא אמין היחיד בסיפור הזה היה שריו נשאר שרירי וחתיך אחרי כמעט 3 חודשים(?) של עינויים, אבל ניחא.
&nbsp
אותו שטיק של תוכנית פריצה מתוחכמת והפתעות מבריקות, אבל זה המשיך לעבוד ולא הרגיש ממוחזר. התוספת של מורליו לצוות גם הרגישה טבעית, ואפילו הפריצה של ארטורו לבנק

קצת פחות התרשמתי מזה שהחליפו את ברלין בדמות אחרת שממש דומה לברלין, אבל ניחא. המפקחת החדשה והנבלה פיצתה על המיחזור הזה.
&nbsp
הפרק האחרון-
הסחת הדעת של "תוכנית הבריחה" עם החמוס הייתה כ"כ מעולה שהיא גרמה לי לפרצי צחוק במשך כמה דקות טובות, חבל שהיא לא עבדה גם על המפקחת
אבל המפקחת הצליחה לעבוד גם עלי, הייתי בטוחה שכן הרגו את מוריליו. אני מניחה שנראה אותה בעונה הבאה, בתור קלף מיקוח/טוויסט ברגע אסטרטגי.
וניירובי
אני ממש מקווה שהיא לא תמות, אני מתה עליה.
&nbsp
אז בעונה הבאה יהיה לנו שינוי? הפרופסור צריך להתמודד עם תכנון ספונטני אחרי שכל העבודה שלו הלכה לעזאזל? יהיה מעניין.
 

LeRanch

New member
צולמו 16 פרקים שהופרדו ל-2 מקבצים


רק שנטפליקס משום מה שכחה לפרסם את זה
 
מה באמת הקטע הפלצני של נטפליקס בלקרוא לזה Part במקום Season

זה סתם מוזר ומבלבל
 

limors2

Active member
אני מניחה שזה בגלל שהם מוזרים ששיפצרו מחדש את הסדרה.

בגדול זו סדרה אחת עם עונה אחת ארוכה, הם החליטו לחלק אותה ל2 עונות.
 

didalf

Well-known member
ורוניקה מארס 4X05


כן אני אמשיך לדבר עם עצמי פה לבד בחושך |פולניה|
אוף זאת עונה ממש מהנה עוד לא סיימתי אבל אני נוטה להכריז עליה כטובה יותר מעונה 3.היא גם מעניינת, גם שנונה וכיפית כמו שורוניקה מארס צריכה להיות, וגם ורוניקה ולוגן עדיין ביחד.
&nbsp
עד עכשיו לא הבנתי שורוניקה לא יודעת שלקית יש בעיה. מה יש לו? אלצהיימר?
הכמעט מריבה שלה עם לוגן כמעט עצבנה אותי אבל בסוף אהבתי איך שזה התפתח שהיא בעצם כעסה עליו שהוא לא עדיין לא מבין כמה הוא חשוב לה והוא התנצל וחיבק אותה.
&nbsp
כבר כשהילד שהטריד בבר התפוצץ חשדתי בניקול. אני לא בטוחה אם היא אחראית לפיצוצים אבל היא אשמה במשהו. מסכנה ורוניקה היא אף פעם לא מוצאת חברים אמיתיים. וחבל כי הן היו חמודות. אהבתי איך שהן הטרילו את הבחורה בהריון במסיבה של וואלס.
&nbsp
בלעע איזה קריפי שילינגר הוא שם לאיש הפיצה ברווז מת
אבל לפחות הוא עצר את התמזמזות הלא קשורה שהייתה שם

&nbsp
לא בטוחה מה יותר אהבתי בקטע של מאדי סוחטת עזרה מחנון מחשבים - איך שהיא הוציאה ממנו מה שהיא רוצה ורוניקה סטייל או את וואלס מאזין ונקרע מצחוק ויודע את מי היא מזכירה לו

&nbsp
האא הנה ניק הזכירו את ביבר!! כאילו את החברה שלו. עדיין לא משהו שקשור בדיק מתנהג כמו בן אנוש לרגע ועצוב על אח שלו.
&nbsp
עדיין עצוב על וויביל. גם שהוא משתף פעולה עם קלייד וגם השיחה שלו עם ורוניקה, וזה שורוניקה עכשיו כועסת עליו. חשבתי שהוא יעזור לה דווקא. לדעתי הוא עוד יעזור. בא לי גם שהוא יפגוש את לוגן היה להם איזה קשר נחמד בעבר. עכשיו כשאני חושבת על זה אחד מהם היה מאוהב באחותו של השני והיה לו קעקוע? אבל מי? כי ללוגן אין אחות קטנה. ללוגן היה קטע עם אחות של וויביל? אני סתם הוזה דברים?
 
למעלה