דיוני סדרות לסוף שבוע

Red Hood

New member
Banshee 4X08

באנשי נגמרה. מבחינתי התגובה הזו של ג'וב מעבירה הכי טוב את ההרגשה שלי.

 


ממש עצוב לי :(
&nbsp
כל כך נהנתי מהעונה האחרונה...
אני בהלם שברטון רצח את בקי...תמיד שרגשתי שהוא מאוהב בפרקטור ודיי שונאה אותה בגלל זה.
&nbsp
הוד ואנה/קארי...כל כך קיוויתי שיחזרו להיות יחד אבל אני מניחה שאחרי כל מה שעברו זה דיי קשה. קוויתי שלפחות הוד יהיה עם ורוניקה אבל בהתחשב בעובדה שהיא נרקומנית אלכוהוליסטית אולי הקשר לא יצליח. קארי הצחיקה אותי דאמרה שזאת הפעם האחרונה..אני בספקאם מישהו האמין לזה :)
&nbsp
אני דיי מרחמת על פרוקטור שנשאר לבד...בלי העוזר הנאמן ובלי רבקה...
אני מניחה שיסו להרוג אותו אחרי כל מה שקרה...אני מניחה שסנטור מיטצום או מה שמו לא יעבור בשתיקה על מותו אלבינו...
&nbsp
גוב...כמה שאתה יפה!!!! המשפט שהוא אמר כשהוא נפרד מהוד ושוגר גרם לי ממש למחוק בקול!! הוא היה נראה מדהים!1
הופתעתי שהוא שילם לשוגר ואני חושבת שכולם הופתעו...
&nbsp
שוגר...כמה שאהבתי את הדמות שלו...
הזקן המולמד והחכם...אני בהחלט חושבת שהוד לא היה חי בלעדיו...צחקתישאמר לגוב שהוא לא יודע איך להשיג אותו ושאף אחד לא יודע...
&nbsp
היה לי עצוב שקורט הרגאת קלווין..הרגשתי כמה הוא מנסה להימנע מזה אבל קלווין פשוט פסיכופט! אני חושבת שקלווין אמר גם את מה שאמר כי הוא רצה שקורט יהרוג אותו. אני מניחה שקורט באמת יקח את חייו: יגדל את בנו ויהיה עם מגי...
&nbsp
אני ממש מקווה שיהיה סרט.
הסידרה הזאת נכנסת לרשימת הסדרות האהובות עלי: סופרנוס, שובר שורות ונרקוס. כמובן שיש עוד אבל אני חושבת שהסדרות הנל פשוט גאוניות!
&nbsp
&nbsp
לא כתבתי כלום על הפרק כי בשבועות האחרונים אף אחד לא היה מגיב...אני מניחה שהרוב רואים ביס...
 
הרשימה השחורה 323
פינאלה

חלק היה צפוי, חלק היה מפתיע, והכל היה כיפי


כבר אחרי פרק הלידה ניחשתי שקפלן מסתירה את ליז מריימונד.
ברגע שטום נכנס לדירה ההיא וחייך
היה ברור שהוא מסתכל על ליז


הופתעתי שהאבא עומד מאחר זה ולא האמא. היא כנראה באמת מתה.
למה חטפו גם את טום? חשבתי שהם רוצים רק את מאשה ואגנס.

ליז הסכימה להיפרד מהתינוקת שלה שרק נולדה כדי להרחיק אותה מרדינגטון


הטריק של טום עם התינוק
היה מגניב ומלחיץ


אני שמח שליז תהיה בעונה הבאה. טוב, זאת בעצם הסיבה היחידה שהייתי בטוח שהיא בחיים - יש עונה 4 ולא יוותרו על הדמות הזאת.
 

Y. Welis

New member
היתה הפתעה. חשבתי שבעונה הבאה אבל -

עדיין הישג יפה לסידרה הזו, מהטובות שישנן.
&nbsp
אם כי המניעים של קפלן לא ברורים ולא משכנעים.
&nbsp
ומה עם האמא? מעריך שתהיה (דווקא האבא נחשב כמת). עוד קריצה לסיפור של 'אליאס' (שם האמא היתה משמעותית - גם שחקנית מצויינת).
 
גות'האם פרק 2X21


או, הרבה דברים טובים הפרק.
אבל קודם כל אני אוציא את המחאות שלי.
הגדולה שבהם היא שסטריינג' הסכים להעזר בניגמה כי הוא מכיר את גורדון. אז למה בסוף ניגמה משמש בחקירה של ברוס ופוקס? אין לזה שום סיבה הגיונית. כל אדם יכל לעשות את זה, ואם כבר אז טיפשי מסטריינג' לסמוך על ניגמה בכזה דבר (אני יכול לדמיין שברוס יציע לניגמה משהו כדי שישחרר אותם פרק הבא).
עכשיו כביכול הגיוני שניגמה לא יוכל לשחרר את ברוס ופוקס כי מישהו משגיח עליהם. אבל זה גם הגיוני שמישהו משגיח כדי לבדוק שפיירפלי באמת הרגה את סלינה ולא פועלת יחד איתה כדי לברוח. כמו שהגיוני שמישהו משגיח על פיש מוני כדי לבדוק שהשומר שלה לא פותח את הדלת של התא שלה... אבל הדברים האלו משום מה לא קורים.
&nbsp
אבל עד כאן לתלונות והחוסר סיספונד שלי.
&nbsp
&nbsp
פיש מוני חזרה!!!
אני אולי בין הבודדים שממש אהב אותה תמיד בעונה 1 (למרות העלילה המעצבנת בסוף על האי). ועכשיו שיש לה כוחות על זה בכלל מגניב. אני מאוד מקווה שהיא באמת תברח ותצא נגד פינגווין עונה הבאה. (ומסכן בוץ', מה יקרה לו כשהוא שוב יפגוש אותה)
&nbsp
Court of Owls הוא קונספט קומיקס שרק שמעתי עליו ואין לי ממש מושג מה הוא אומר. אבל לאור העובדה שהאישה עם מסכת ינשוף אמרה שהם יכנסו את הCourt אז די ברור שמדובר על זה. כך או כך, זה מעניין שיש כוח מעל סטריינג' שכנראה הוא לא חברת וויין והם רוצים את הכוח להחזיר לחיים.
&nbsp
כמובן שצפוי שפיירפלי לא הרגה את סלינה. ותכלס לא קרה הרבה שם בפרק. אבל שמחתי שהיא לא פשוט נזכרה במי שהיא באמת אלא סלינה הצליחה לשכנע אותה שהיא משרתת שלה. זה יותר מעניין ומראה חשיבה מהירה מצד סלינה.
&nbsp
בולוק מצחיק בתור הקפטן שהוא ממש לא רוצה להיות.
&nbsp
מצפה לפרק סיום העונה.
 


הדמות של בריג'יט/פיירפליי מרגיזה אותי בגלל המשחק המוגזם.

סלינה באמת חכמה וזה הציל אותה. גם ניגמה חכם וזה הציל אותו, אבל כמו שאמרת, לא ברור מה הוא תרם לסטריינג'.

הארווי הצחיק אותי כשהוא אמר שהוא בתפקיד עד השניה שמישהו אחר ירצה להחליף אותו


אני מקווה שהסיפור עם ההחזרות לחיים והאישה במסכת הינשוף יהיה מעניין.
 

snirf

Active member
צופי נאשוויל


נשארו עוד 2 פרקים לסדרה

לטעמי כל סיום יהיה פשוט מאולץ...כי ניכר שיש הרבה קווי עלילה/דמויות שנמצאות באמצע של תהליך: העלילה של ריינה-דיקן-הבת שלהם, העלילה של וויל והקבלה בקהילת הקאנטרי, ג'ולייט-אייברי, לא יכולים בשנייה אחת פשוט להיות יחד...
מי עוד שכחתי? כל עלילה כזאת יכולה להיסגר רק בצורה מאולצת ומלאכותית
העלילה היחידה אולי שאיכשהו נמצאת "לקראת סיום" היא של גאנר וסקרלט (שאגב אני לא מסמפת אותה)
&nbsp
עצוב שלא יהיו יותר שירים של הסדרה
הלוואי שאיכשהו רשת אחת תציל את הסדרה
 

didalf

Well-known member
עמוק באדמה עד 4X02


טוב נייט הרג אותי בסוף הפרק הראשון
היה לי ברור מהרגע שהוא נהיה רגוע לגבי זה והלך למשרפה לבד שהוא הולך לקבור את הגופה כמו שהיא רצתה ולהביא להם סתם אפר. אבל הקטע שהוא עשה את זה היה כ"כ שובר לב

לגבי נייט וברנדה בהתחלה אממ לאדעת. זה לא בדיוק איך שרציתי שהם יחזרו. וטוב הם באמת לא חזרו ועכשיו היא עם השכן הזה שתכלס הפלרטוטים שלהם חמודים ביחד אז נראה אם זה יתקדם לכיוון נחמד. אבל מתישהו חייב להיות לה שוב קטע עם נייט כי אחרת העלילה שלה מנותקת לחלוטין מהדמויות האחרות וזה לא כיף.
&nbsp
נחמד לראות שלקלייר יש חברות סופסוף. שאגב שתיהן נראו לי נורא מוכרות. וגם נחמד לראות אותה חוזרת לעסוק בצילום. והיא הצחיקה אותי איך פתאום היא קופצת עם המצלמה שלה על כל דבר. כשכל הצנרת שלהם התפוצצה (איכסס!) והיא ירדה מהר למטה עם המצלמה. ובסוף כשג'ורג' קיבל "מתנה" - "אל תזרקו את זה לפני שאני מצלמת"
.
&nbsp
טוב אז דיוויד וקית' כן חזרו. שיהיה. בינתיים דווקא הם היו חמודים. לגמרי היה ברור שהולך לקרות משהו בינו לבין האיש של הצנרת אבל מצד שני זה לא היה נראה לי מתאים לדיוויד ולא הייתי בטוחה, אז מסתבר שכן. אבל ממש הופתעתי מזה שהוא סיפר לקית', ועוד יותר מאיך שקית' היה סבבה עם זה. אם כל הזוגות היו יכולים לעבוד ככה זה היה טוב.
ודי התבאסתי לראות שקית' זורם עם האלה בעבודה שלו בבהייה בכוסיות אבל זה היה ברור שזה יקרה. השאלה עד לאן זה ידרדר והאם הוא יסתבך בשקרים בגלל זה.
 

twisted nerve1

New member
תגובות....


וואי. מלא דברים קרו. בפרק הראשון היה מוזר שאם אני לא טועה, המוות של ההתחלה (המסוממים האלה שאחד מהם קפץ מהגג) לא התקשר בכלל לדמויות של הסדרה -כלומר לא ראינו את האנשים מביאים את הגופה שלו להלוויה. ועכשיו הסתכלתי שוב אז אני רואה שהשנים של המוות של הדמות הם 1951-1972. כלומר זה מוות ישן. אבל אם כך למה הביאו אותו? הוא קשור באיזו צורה לעלילה? לא יודעת, לא כזה חשוב. סתם מוזר.
אויי... שניה לפני שבאתי לשלוח את ההודעה נפל לי האסימון. העפר שהשתמשו בו בסוף כביכול במקום האפר של ליסה לתת להורים שלה, היה העפר של הבחור הזה. פתאום הבנתי שזה בטח זה והלכתי לפרק לבדוק וזה באמת אותו השם. איזה קטע. נחמד.
&nbsp
המוות בפרק השני היה מצחיק עם האישה שרצה החוצה כי היא ראתה את הבובות המתנפחות מתעופפות בשמים וחשבה שהם מלאכים.
&nbsp
האמת אני בעצמי לא זכרתי את הקטע שנייט עשה עם הגופה של ליסה וזה דווקא הפתיע אותי בסוף שהוא עבד על המשפחה עם העפר.
וכן, אני לא יודעת מה לחשוב על הקטע שהיה לנייט עם ברנדה (לא ממש הבנתי, כאילו הם ניסו לשכב והוא לא הצליח שיעמוד לו?). העיקר ברנדה מתנזרת
.
אבל אני ממש רוצה שברנדה תהיה עם השכן הזה דווקא. אני מבינה מה את אומרת. שזה לא הגיוני להשאיר אותה בעלילה אם היא לא תהיה קשורה בסופו של דבר לנייט. אבל אני יותר מעדיפה אותה עם השכן. הוא היה כזה חמוד גם שהוא חיכה לה את כל הימים. ואז כשהוא אמר שלדמיין עליה זה יותר טוב מלשכב עם אחרות
והם כאלה חמודים ביחד!! וזה מרגיש כאילו הוא קצת מאוהב בה והוא כזה חמוד
(הוא גם אמר "לעשות אהבה" במקום לשכב, וזה קצת חמוד).
קית' ודייויד חמודים ממש ביחד עכשיו. נראה שקית' ממש משתדל. אז אני בעדם. והעיקר את זוכרת שלקית' היה את כל הקטע שהוא לא היה מוכן להיות בארון בשום מצב בעונה הראשונה? אז מה פתאום הוא מעמיד פנים? טוב שויין. לא כזה חשוב לי.
הקטע שדייויד מספר לו על המציצה. אז זכרתי משהו כזה וזכרתי שלא היה לקית' כזה אכפת. אז בצפייה הזאת זה לא הפתיע אותי. אבל בצפייה הראשונה אני חושבת שכן הפתיעה התגובה שלו, גם חשבתי שיכעס דווקא.
אני חושבת, וזה פשוט מה שהטלוויזיה לימדה אותי, שאצל הומואים מונוגמיה זה בגדר המלצה
. הם פשוט לא לוקחים קשה סטוצים קטנים כאלה
(הומואים יקרים של הפורום, אם מה שאמרתי עכשיו זה הומופובי, תאשימו את הטלוויזיה. היא לימדה אותי
).
&nbsp
הופעות אורח נחמדות שהיו בפרק הזה (וגם ככה אני יכולה לעקוב אם ניק קורא את זה, כי אני עומדת לתת איזכור לבאפי). אז ראשית הבחור שעשה את המונולוג על הדגדגן זה טום לנק ששיחק את אנדרו בבאפי (ואגב באפי, בהמשך העונה דמות מרכזית שהייתה בבאפי תהיה בהמשך העונה לתפקיד יחסית גדול (לכמה פרקים). ניק אם אתה קורא, נראה אם אתה יודע על מי אני מדברת).
הבנות שקלייר התחברה איתם. אז הבלונדינית היא מינה סוברי שהייתה בתפקיד גדול בסרט אמריקן ביוטי אם יצא לך לראות. מה שמעניין שאלן בול, שהוא יוצר הסדרה הזאת, גם כתב את התסריט של אמריקן ביוטי.
הבחורה השניה גם נראיתה לי נורא מוכרת, אבל איתה אני לא יכלתי לשים את האצבע מאיפה. אז בדקתי ב-IMDB וניסיתי למצוא מה ראיתי שהיא שיחקה בו, אז יש כמה סדרות שאני רואה שהיא מופיעה בהם שראיתי, אבל עדיין זה לא שאני זוכרת דמות מסויימת שהיא גילמה. אולי היא פשוט אחת כזאת שמופיעה בהרבה דברים.
&nbsp
רציתי לציין שאני לא מבינה מה עובר על ריקו
. נניח שהייתה לו את המעידה הזאת עם המציצה מהחשפנית, למה לכל השדים והרוחות הוא ממשיך להיות איתה בקשר? מה לעזאזל? הוא אפילו לא שוכב איתה. מה הוא מנסה לעשות אני לא מבינה?
ואני דווקא מתה על ריקו למרות ההומופוביה (אם כי הוא השתפר בזה) ולמרות הבגידה והכל (יש לו בייבי פייס כאלה, ויש לו כזה חיוך עם גומות והוא נראה כזה ילדון צעיר שקשה לי לא לאהוב אותו). אז אני אוהבת אותו לא משנה מה. אבל הוא מאכזב אותי!

&nbsp
אגב, שמת לב שדייויד היה ממש flamboyant כזה כשהוא מדבר עם קית'? זה חמוד בעיני.
עוד דבר שרציתי לציין, ארתור הזה כ"כ מצחיק אותי
אוף הוא כזה דוייט שזה הורג. כל הקטע שהוא הסתכל על ג'ורג' כשהוא אכל לו את היוגורט, ואז שהוא ניסה להרשים את רות' עם העובדה הזאת על הפורמייקה
ואז שהוא בדק אחר כך מה שג'ורג' אמר לו?
אוי הוא הורס אותי. כזה דורק מוזר ומצחיק.
&nbsp
אגב ממש שמחתי שקלייר נפגשה עם ראסל בפרק הראשון. אוף אני עדיין רוצה שהם יחזרו
 

didalf

Well-known member
אין לי כותרות


ונמאס לי לרשום "תגובה" כל פעם

&nbsp
כן אני גם לא הבנתי כל הפרק מה הקשר של המוות הראשון שבכלל התרחש ב72 אבל כן שמתי לב שנייט השתמש באפר שלו ואז הבנתי.
&nbsp
וואי כן המוות בפרק השני ממש הצחיק אותי

&nbsp
אני דווקא הבנתי שנייט וברנדה כן שכבו. אבל אולי לא הבנתי נכון, זאת הייתה סצנה נורא חשוכה.
וכן בינתיים ברנדה והשכן חמודים. אבל איך קוראים לו?

&nbsp
"הומואים יקרים של הפורום, אם מה שאמרתי עכשיו זה הומופובי, תאשימו את הטלוויזיה. היא לימדה אותי" -
כנ"ל. ואנחנו אומרות את זה כמשהו טוב

&nbsp
לא ראיתי אמריקן ביוטי, בעצם חלק ממנו. וראיתי בIMDB שהיא שיחקה גם באמריקן פאי שראיתי חלקית. והשניה פשוט מהאלה שקופצות מסדרה לסדרה בכל מיני סדרות שראיתי.
ודברים על באפי לא אומרים לי כלום.
&nbsp
וואי אני גם לא מבינה את ריקו
נראה לי שהוא פשוט מאוהב בחשפנית אבל בקטע מוזר כזה שהוא רוצה פשוט לתמוך בה ולא לשכב איתה. (כאילו זה לא שהיא לא מדליקה אותו כי ראו איך הוא מסתכל עליה כשהיא החליפה בגדים), אבל הוא לא רוצה לבגוד באשתו שוב. אבל האם מה שהוא עושה עכשיו לא נחשב בגידה? זה לגמרי מוזר.
&nbsp
"אגב, שמת לב שדייויד היה ממש flamboyant כזה כשהוא מדבר עם קית'? זה חמוד בעיני. - כןןןן גם בעיני.
&nbsp
יאוו ארתור וג'ורג' הרגו אותי במלחמת המילים המרתקת שלהם על פורמייקה להרשים את הבחורה
הוא כזה ווירדוו.
&nbsp
לא היה לי מה להגיד לגבי קלייר וראסל האמת
 
למעלה