דיוני סדרות לאמצע שבוע

twisted nerve1

New member


גם לי היה נורא הגיוני שהוא יתן לפרמדיקים את הכדורים האמיתיים אם בכלל הוא נותן להם משהו (אין שום הגיון שיתן את המזוייפים כי הם בקלות ינתחו ויעלו על זה שיש שם איזה רעל, אז אם לא היה לו את האמיתיים הוא פשוט לא היה אומר כלום).
אבל מצד שני, זם גם מוזר, למה שיהיה לו את הכדורים האמיתיים עליו? למה שהוא יסתובב איתם כל הזמן? הרי לא היה לו שום מושג שהוא יגיע לסיטואציה שבה שהוא יצטרך לתת את הקופסה. הוא הלך לשם לירות בהקטור. מוזר.
איך שגאס הסתכל עליו אני הרגשתי שהוא מאוד חושד בו על סף ה"מבין שהוא בעצם אחראי מה שקרה להקטור". אבל מעניין אותי מה הוא יעשה בנוגע לזה, אם בכלל. עולות לי כמה אפשרויות- או שהוא ירצה לצרף את נאצ'ו לשורותיו, או שהוא יראה בו אדם בזוי שמנסה לחסל את הבוס שלו (גם אם גאס שונא את הקטור), או שאולי יהיה לו איזה רצון להרוג אותו כי הוא לא רוצה שהוא יהרוג את הקטור כי הוא פשוט לא רוצה שהקטור ימות (כמו שהוא עצר את מייק מלירות בהקטור).
 


אני מניחה שהוא חיכה לסיטואציה בה הוא והקטור יהיו לבד ולכן יכל להסתובב עם קופסה עליו...
לא ראיתי פשוט שהוא החליף בין כדורים או משהו...
&nbsp
לדעתי גאס חושד ולקח כדור או שהבחור ההוא סיפר לו איכשהו...
 

didalf

Well-known member
לא


ראיתי שהוא אוסף את הכדורים שנפלו, ואח"כ הביא לפרדמיקים את הכדורים, אז הנחתי שמתישהו הוא החליף.
 

twisted nerve1

New member
רק הערה קטנה


אולי תגובה מפורטת תגיע יותר בהמשך.
אני אוהבת את הרפרנסים הויזואלים שהם זורקים כל הזמן. ניק כבר ציין את המנורה הזאת של צ'אק בפלשבק. ואגב גם הספר שהוא הקריא לו- מייבל משהו, זה ספר שהוזכר העונה, אני לא זוכרת באיזה פרק, בטח באחד הדיונים שאני אקרא יתייחסו לזה, כרגע סיימתי את הפרק.
אבל מה שהכי בלט לי זה הפעמון שהקטור עמד לידו כל הזמן כשהוא היה בחנות של אבא של נאצ'ו (ראו תמונה מצורפת). כל הזמן צילמו אותו כשהפעמון בפריים וזה ממש היה מעין רמז מטרים שהתקף שיהפוך אותו לנכה יהיה הפרק.

 

didalf

Well-known member
יאא מגניב


לא שמתי לב בכלל לפעמון.

והספר מייבל הוזכר בפרק הראשון של העונה.
מתייחסים לזה בוואלה (בכלל כתבה מעניינת):
http://e.walla.co.il/item/3075330
 
תודה על הקישור


אני דווקא חושבת שזה מסמל את הנפילה של גימי וצאק....אולי באמת צאק לא ישרוד את השריפה וזה מה שישבור את גימי ויהפוך אותו סופית לסול....
 
המאמר בוואלה באמת מאוד טוב


שמחתי לראות שגם הכותב שם התרשם כמוני מההברקה בליהוק של הנער ששיחק את צ'אק הצעיר.
&nbsp
מאוד אהבתי את המשפט הזה שם: "בדרך זו או אחרת הוא עתיד להפוך לאיש ששמו מתנוסס בשם הסדרה, אבל בפיקחות יוצרי הסדרה וינס גיליגן ופיטר גולד מסיגים את ג'ימי מספר צעדים טובים אחורה."
&nbsp
זה באמת מעניין העניין הזה עם הספר. לא הייתי זוכר את זה בעצמי.
&nbsp
בעקבות הקריאה בזה גם הבנתי את התחושה שהייתה לי כשג'ימי נכנס לבית של צ'אק ורואה שהכל מחובר לחשמל נורמלי. זה היה הקבלה לסוף עונה שעברה שהוא נכנס ומגלה שצ'אק מדביק חומר מבודד לקירות.
&nbsp
בכלל השימוש במצב הבית של צ'אק בסדרה הוא מעולה. ראינו אותו בכל מיני שלבים שונים: המצב שבו הוא היה בתחילת עונה 1 ורוב הזמן; המצב שבו הוא היה כשצ'אק היה נשוי והכל היה נורמלי; המצב המזויף שג'ימי וצ'אק הכינו את הבית כשאשתו לשעבר של צ'אק באה לביקור; המצב כשצ'אק זייף שהמצב שלו מחמיר בסוף עונה 2; המצב בתחילת הפרק הזה כשהכל כאילו חזר לשגרה; וכמובן המצב בסוף הפרק הזה לאחר שצ'אק מהר מאוד הרס את הכל.
&nbsp
&nbsp
*העניין עם הפעמון גם מעולה. גם אני לא הייתי שם לב לזה בעצמי.
 

twisted nerve1

New member


הפעמון כ"כ בלט לי בסצנה, שכל שניה חיכיתי שהוא יעשה כזה דינג על הפעמון סתם.. כי זה הרגיש לי מתבקש
חשבתי שיותר אנשים היו שמים לב- זה ממש משך את תשומת ליבי.
לגבי צ'אק- אני מסכימה עם הילד- למעשה הקול שלו היה כ"כ דומה לצ'אק שפשוט חשבתי שזה לא הילד מדבר איכשהו. שזה כאילו פלשבק אבל זה משהו שצ'אק אומר במציאות בהוו ומראים את הפלשבק. למרות שלא מתאים לסדרה לעשות דבר כזה, הקול שלו לא רק היה כ"כ נשמע כמו צ'אק, אלא כמו של מבוגר בכלל שעד שלא התקרבו התקשתי להאמין שזה ילד מדבר.
קראתי את הכתבה, היא באמת טובה. הקשבתי גם לפודקאסט של ניר גורלי שעידו ישעיהו (זה שכתב בוואלה) התארח בו. אני לא זוכרת אם בכתבה או בפודקאסט הם גם העלו את העניין שהמצב של צ'אק התחיל אחרי שהוא רימה את ג'ימי בפעם הראשונה, אני בכלל לא חשבתי על זה, אבל היה ברור הפרק שהמצב החמיר אחרי הפגישה עם ג'ימי, וברור לי שהוא שיקר כשהוא אמר שג'ימי לא חשוב לו. הוא כ"כ מעצבן אותי שפשוט לא הצלחתי לרחם עליו. הוא ממש מתנהג כמו ילד קטן עם איך שהוא לא מוכן אפילו לדבר באופן אמפתי עם אח שלו... נכון היה משהו כזה עצוב באיך שהוא השתגע, אבל מבחינתי זה הכל עליו. יש גבול לכמה פעמים ג'ימי יכול להושיט לו יד לשלום (והוא ניסה להושיט לו הרבה פעמים, גם אחרי שהוא עשה המון דברים ממש מגעילים לו).
 


אני בעצמי לא מתה על צאק אזה ממש לא תירוץ אבל...צאק הוא בן אדם חולה מאוד וממורמר...בד"כ, כשאנשים סובלים, הם לא נחמדים כל כך...
&nbsp
אני בעצמי ביצ'ית כשרע לי....ככה נראים חיי היום יום של צאק במשך שנים...
 


הקטע עם הספר ממש מעניין..וגם הפעמון...
&nbsp
הקטע עם דאק באמת הקבלה לפרק הקודם...איזה כייף שאתם מזכירים לי נשכחות ושמות חחחחחח
 

Lhuna1

New member
עוד שנה עכשיו


מתנצלת מראש אם אחזור קצת על דברים שכבר נכתבו...
&nbsp
צ'אק

לי זה ברור לגמרי שכל הרגרסיה שלו בפרק מקורה במשפט שאמר לג'ימי "מעולם לא היה לי אכפת ממך כל כך".
האמירה הזאת היתה הדרך שלו להתמודד עם ניסיון ההתנצלות של ג'ימי.
כמו שצ'אק אמר כי הוא יודע מניסיון - ההתנצלות הזאת היתה זה רק שלב חוזר במעגל הקבוע שלו - מעשים רעים, תוצאות, חרטה, ניסיון לתקן את דרכיו, כישלון וחוזר חלילה.
כשמישהו קרוב אליך כל הזמן פוגע ואז מתנצל ואז חוזר לפגוע - אתה בסופו של דבר מבין שעדיף לך להתנתק ממנו רגשית, במקום לקבל אותו בחזרה ולהתאכזב שוב.
אז הוא מנסה לשכנע את עצמו בעיקר שלא אכפת לו מג'ימי.
אבל ברור שזה לא נכון.
ומאותו רגע הרגרסיה מתחילה - כי משהו מציק לו. והפסיכוזה שלו מקשרת את זה לחשמל... אז הוא מכבה הכל. אבל משהו עדיין ממשיך להציק - מונה החשמל ממשיך להסתובב.. .הוא מפרק את כל הבית בשביל למצוא את הבעיה וכמובן שלא מוצא כי מה שבאמת מציק לו זה בנשמה. זה הפגיעה הקשה שהוא יודע שפגע עכשיו באח שלו.
הסצינה הזאת היתה נורא ארוכה ונורא עצובה.
והסוף
כמו ניק אני די מאמינה שזה הסוף שלו.
&nbsp
&nbsp
 


העניין הוא שצאק בעצמו רחוק מלהיות תמים...הוא בעצמו דפק את גימי לא מעט...
הוא לא יכול להבוא אליו בתלונות אחרי איך שהוא התנהג...
&nbsp
לדעתי, האימרה שלו נועדה לפגוע...והוא אדם מאוד אנוכי ויכול להיות שהוא באמת התכוון לזה...
 

didalf

Well-known member
תמיד יש הפרש של שנה בערך בין עונות


ובכלל לא הייתה הודעה רשמית על חידוש לעונה רביעית
חסר להם שלא
 
למעלה