גרעינים תורניים.. עזרה =]

גרעינים תורניים.. עזרה =]

קצת (הרבה) לפני תחילת סיירות חשבתי לבדוק גרעינים תורניים... אממ.. אני יותר מאשמח לקבל פרטים על גרעינים מומלצים, במיוחד אלה: [כן, הרבה..P:] עמישב-מעלה אליהו, ת"א עמיחי-תל אביב בית שמש כפר יונה אריאל יוקנעם מעלה אפריים ראשון לציון יהוד חולון אני רוצה בעיקר גרעינים שהבנו"ש ממש מעורבות עם הקהילה, ושבתות גרעין לעיתים קרובות יחסית.. תודה רבה!!
 
אפשר להמליץ על עוד גרעין? ../images/Emo13.gif

גרעין רמלה! עובדים בבוקר בתקנים מגוונים [יסודי, תיכונים, חנ"מ, עמידר, שח"ם..], אחה"צ מועדונית ופרוייקט אישי. יש המון מקום לפיתוח אישי, הרכזת המדהימה [!] עם ראש פתוח מאוד ושמחה לקבל כל רעיון חדש ליישום. התושבים ברמלה מדהימים אחד אחד, בסמינריון היישובי [שהיה שבוע לפני תחילת השירות] כל אדם שני עצר אותנו ברחוב ושאל אותנו אם אנחנו בנות שירות וכשאמרנו לו שכן הוא ממש התלהב.. אז נכון שזאת עיר מעורבת, אבל היא לא ברמה של לוד, נצרת, יפו וכו'. האזורים הפחות בטוחים נמצאים במקומות שבמסגרת השירות את בכלל לא נתקלת בהם. יש פעילויות שיא חד פעמיות פעם בחודש וחצי, ושבתות גרעין כל שבת שנייה. במה עוד אפשר להרחיב?
[וכן, זה חשוב! בשנה שעברה היו פה 8 בנות בתחילת שנה ועכשיו אנחנו 21 בלי עין הרע, אז צריך להמשיך את המגמה הזאת!]
 
היי..

קודם כל, תודה רבה רבה!! אממ.. בקשר לקהילה- יש שם משפחות דתיות? איך הקשרים איתם? מה עושים שם ביום-יום פחות או יותר?[חוץ מהתקן בוקר..] ושוב, תודה!
 
אז ככה

יש פה גרעין תורני של 40 משפחות [בע"ה שיגדל!]. הנשים של הגרעין ממש מחוברות לבנות השירות, וכל המשפחות מארחות בנות בשמחה בארוחות שבת, אין משפחה שנתקשר אליה ותגיד שהיא לא מעוניינת לארח, אא"כ יש סיבות שלא בשליטתן. נפגשים ברחוב והמשפחות מאוד לבביות [אתמול למשל ראיתי מישהי שהיה לי ברור שהיא מהגרעין אבל אני פשוט לא ראיתי אותה מעולם והיא עשתה לי שלום מהאוטו..
]. חוץ מהתקן בוקר? כפי שאמרתי, יש לנו מועדונית עמידר 3 פעמים בשבוע, יום אחד מוקדש לפעילויות שיא, אך מכיוון שהן מתקיימות אחת לכמה זמן היום הזה מוקדש בעיקר בשביל שתוכלי לנשום ולפעמים בשביל ישיבות כאלה ואחרות. יום חמישי הוא היום של הפרוייקט האישי שלך, שזה יכול להיות חלק מפרוייקטים קיימים, כמו עוז ומעונות לנוער בסיכון, או שזה משהו שאת יוזמת מעצמך וזה ממש סבבה.
עבודה ממש מספקת, והיתרון העצום הוא באמת אחה"צ, כי בהמון מקומות אין מה לעשות בזמן הזה..
 
למעלה