גראז' סייל

arshani

New member
גראז' סייל

*הפשפש שבגראז'* מכירת יד שניה חד פעמית לכבוד מעבר דירה יום שישי ה-8 למאי 10-18:00 רח' המעפילים 4 (בית פנימי), רמת השרון טלפון לפרטים: 0528325396 *The flea in the garage!* A onetime garage sale before moving Friday 8th of may 10-18:00 Ha 'Maapilim 4 (inner house), Ramat Ha'Sharon בין השאר במכירה: מוצרי חשמל ואלקטרוניקה מקרר, מדיח, מסכי מחשב LCD, רמקולים, מדפסות כלים לבית ולמטבח עשרות קערות, כדים, קנקנים וכוסות מכונת אספרסו, מכשיר טיגון עמוק רהיטים כיסאות ושולחנות, כונניות,מיטת נוער ספרים אנציקלופדיה, כסותו, מילון, ספרי בישול, ורבי מכר ציוד לקמפיג ולחוף תמונות וציורים בדים לתפירה עתיקות בגדים, תיקים ואקססוריז ועוד.. לכל חובבי המציאות נתראה בשישי...
 

maiodo

New member
איך הלך?

גם אני חשבתי לעשות משהו כזה אבל לא הייתי סגורה הלך בסדר?
 

arshani

New member
האמת שמעולה

נפטרתי מהמון דברים ועשיתי גם רווח נחמד. ממליצה בחום! אבל לא הלך ברגל. גם אני פחדתי שלא יבואו אז פרסמתי בערך בכל מקום אפשרי. מודעות בפורומים, ברחוב, פליירים, פייסבוק, יד שתים ואי מיילים לכל מי שאי פעם מכרתי לו יד שניה. כדאי באמת להיות מוכן להשקיע קצת זמן בטע של הפרסום ובלהעלות תמונות לאינטרנט (זה היה הכלי העיקרי שלי, למרות שבאו גם הרבה סקרנים מהשכונה). לא צריך להסס- אנשים נדלקים מהרעיון וזה לא עולה לך כלום (אלא אם כן זמן זה כסף, אבל בסופו של דבר גם מרויחים מזה :)).. בהצלחה, תודיעי אם את עושה!
 

evilihi

New member
תגובה ממישהו שהיה

רצוי היה לבדוק מחירים גם על מה שלא היה עליו מחיר. לומר "אין לי מושג" לא ממש עוזר
 

arshani

New member
מתנצלת על זה :)

היה קשה לשים מחיר על כל פריט כי היו הרבה, לזכותי יאמר שהשתדלתי לברר מיד. אני מניחה שהגעת בבוקר כשהיו הרבה אנשים, שאז זה היה יותר בעייתי כי הייתי לבד וכמו שאמרתי היו כמה הפתעות כולל ההיענות של האנשים. בכל מקרה תודה שהגעת ואם קנית, תתחדשי!
 

evilihi

New member
האמת כשהגעתי הייתי לבד

ואכן קניתי כמה פריטים, חלקם כמתנה (שהתקבלה בשמחה גדולה) והשאר בשבילי. מרוצה מהם מאוד
תודה תודה!
 
למעלה