גנץ וכחול לבן לא צריכים להשתתף בתחרות וצריכים לתת לנתניהו

סטילהוק

New member
את השקרים שלך תמכור לעצמך ליכודניק, כל הדברים שכתבת שקריים

מעולם לא הייתי ולא אהיה בעד הקמת מדינה איסלמית בתוך יהודה ושומרון. אם כבר מי שכן היה ואתה תמכת בו גם אז זה נתניהו ושרון לפניו, שגם שפוט שלו היית עד שהוא בגד בך והקים את קדימה. שפיטות זה כנראה אצלך בדם ליכודניק. וזה עובדות שאין להם שום קשר לאנטישמיות. אבל כשאין באמת תשובות יורדים הכי נמוך, זה דפוס התנהגות ידוע אצלכם הליכודניקים כשאין לכם תשובות אמיתיות, וגם את זה למדתם מנתניהו. "כשאין לך תשובה עבור להתקפה והעבר את הכדור למגרש של היריב". אני יכול ללמד אותך בדיוק מי זה נתניהו, אין משהו שאני לא יודע לגביו, ולגבי התנהלותו, שקריו ושחיתותו. יותר מזה ליכודניק, מרוב כמה שאני כבר מכיר את נתניהו אני יכול לחזות מה הוא יעשה עוד לפני שהוא בעצמו יחליט מה יעשה.

וכל הדברים שאתה כותב היום על ליברמן גם הם ליכודניק נגועים בצביעות הכל כך אופיינית לכם הליכודניקים. כי כשליברמן היה שר הביחון אחרי שנתניהו פיטר את יעלון בגלל שהתנגד לעסקת הצוללות המושחתת שלו, ליברמן רצה לחסל את אבו עלטא, ומי שהתנגד לו היה נתניהו ששנה אח"כ שיתק חצי מדינה בשביל לחסל את אותו אבו עלטא, ולמה? בגלל ששנה אחרי זה חיסולו באותה עת שירת אותו אישית, בגלל האולטימטום שתן לו ליברמן, ולא בגלל שאבו עלטא היווה איום או פצצה מתקתקת כמו שנתניהו מספר, כי אין אף אחד שאין לו תחליף וגם אותו יחליפו בדיוק כמו שהחליפו כל אחד אחר אצלהם, ובטח לא כל עוד שאין הכרעה צבאית שתמנע אחת ולתמיד שיגורי טילים על מדינת ישראל. ואם אבו עלטא היה איום אז הוא היה איום גם לפני שנה כשליברמן רצה לחסלו ונתניהו התנגד, כי אז חיסולו של אבו עלטא לא שירת אותו אישית, אז נתניהו העדיף לתת לו שנה שלמה לירות טילים ולהוציא פיגועים נגד מדינת ישראל ואזרחיה מאשר לחסלו כבר אז לפני שנה. וכנ"ל לגבי הניא, שהיום כבר ידוע שמי שהתנגד לתת לליברמן לממש אז את האולטימטום של 48 השעות היה נתניהו שעצר אותו, ולמה? בגלל שהחמאס המשתפים של נתניהו מאז ומתמיד, הוא זה שהקים ושיקם את החמאס מהקרשים, ואתמול בתוכנית "חיסול ממוקד" גם הראו איך בגלל חוסר ההחלטויות וחוסר האחריות של נתניהו שוחרר השייח יאסין והחמאס נהפך לארגון הטרור הרצחני ביותר שידענו אי פעם.

תגיד לי ליכודניק, מתי פעם אחת לאורך כל חייו נתניהו לקח אחריות על מעשיו? ואני לא מדבר על ההצלחות, אני מדבר על הכשלונות, המחדלים והבעיות שהוא הביא על מדינת וממשיך להביא עליה. אפילו פעם אחת לא. וזה רק מראה בדיוק מי זה נתניהו.
 
הליכוד בחר/שמר על שרון, ראה מה יצא למדינה ולליכוד...

אין שום גזענות כלפי חרדים וחובשי כיפה.
יש בהחלט ניכור/שינאה מוצדקת כלפי טפילים/משתמטים/סחטנים, ללא קשר לדתם/גזעם/מינם.

הליכוד צריך להפנים שתמיכה בנתניהו היום גרועה לליכוד, גרועה לימין, גרועה למדינה.
 
למעלה