גמר חתימה טובה ושאלה בעקבות המעבורת שהחלה...
בין חיפה לעכו 220 מקומות ישיבה, חמש נסיעות לכל כיוון, 30 ש"ח נסיעה, 55 הלוך חזור, האם לדעתכם היא יכולה להחשב מעבר לאטרקציה תיירותית גם לתחבורה, הפיילוט שהחל ובכוונתו להתרחב לקסריה מוגדר כתיירותי ומקומי.
אני כבר מס' שנים מדבר על הקמת מעבורת בין נמל יפו לנמל תל אביב כקו תיירותי ותחבורתי, בעולם מעבורת כזו לרוב בחינם, אני חושב שמעבורת כזו מהדגם שמועה באמסטרדם שמצאים גם להעלאת אופניים בעלות של נסיעת אוטובוס וכחלק מהסדר הנסיעה המושתפת כפי שקיימת ברו קו יכולה לעבוד טוב.
https://www.youtube.com/watch?v=zohRv3sDCYU
בין חיפה לעכו 220 מקומות ישיבה, חמש נסיעות לכל כיוון, 30 ש"ח נסיעה, 55 הלוך חזור, האם לדעתכם היא יכולה להחשב מעבר לאטרקציה תיירותית גם לתחבורה, הפיילוט שהחל ובכוונתו להתרחב לקסריה מוגדר כתיירותי ומקומי.
אני כבר מס' שנים מדבר על הקמת מעבורת בין נמל יפו לנמל תל אביב כקו תיירותי ותחבורתי, בעולם מעבורת כזו לרוב בחינם, אני חושב שמעבורת כזו מהדגם שמועה באמסטרדם שמצאים גם להעלאת אופניים בעלות של נסיעת אוטובוס וכחלק מהסדר הנסיעה המושתפת כפי שקיימת ברו קו יכולה לעבוד טוב.
https://www.youtube.com/watch?v=zohRv3sDCYU