גם אני

טוליפן

New member
גם אני

הדופק פסק בשבוע 8. עוברת תקופה קשה של בעיות בריאות אצל בני המשפחה. עייפה ומותשת. איך ממשיכים?
 
לאט לאט

אני מצטערת לשמוע על התקופה עמוסת הקשיים, נשמע לא פשוט בכלל. איך ממשיכים - קודם כל מבינים שזו תקופה קצת שונה, עם אנרגיות אחרות, ולא משווים למה שהיה לפני כן. במקביל כדאי לך להשקיע בעצמך - טיפול - פינה בעולם שהיא רק שלך ועבורך - נשמע לי מתאים מאד לתקופה כזו. כי לא רק שאת בתוך אובדן ומתאבלת, אני מבינה שאת גם מטפלת במקביל באחרים. לטעמי עבודת גוף משתלבת מצוין עם שיחות, הייתי שוקלת גם יודע, דיקור, ספורט, מחול, מה שמדבר אלייך. מקווה שיש לך סביבה תומכת - בעל, אמא, אחות, חברה - הייתי נעזרת במי שיכול כדי לעבור את התקופה. שולחת חיבוק גדול.
 

ess2

New member
הי

מצטערת לשמוע גם על האובדן וגם על התקופה הקשה. תתחילי לאט צעד צעד לחזור לדברים או לנסות דברים שייתנו לך מקום להתפרק. תרשי לעצמך לכאוב תרשי לעצמך לבכות גם על האובדן וגם על הקושי
שולחת לך חיבוק ענק
 

שירהד1

Member
מנהל
צר לי על אובדן ההריון


נשמעת תקופה ממש קשה- גם דופק שפסק בשבוע 8, וגם בעיות בריאות אצל בני המשפחה.
ראשית- רפואה שלמה לכולם.
שנית- שאלת איך ממשיכים. ממשיכים עם תמיכה, ממשיכים עם עזרה, ממשיכים עם לשתף אנשים שקרובים אלייך ויכולים להיות לך לעזר, ממשיכים עם תמיכה רגשי מקצועית כזו או אחרת, ממשיכים עם לתת לעצמך את הזמן לעבד את הדברים, ממשיכים עם לדבר ולבכות ולשתף, ממשיכים עם להבין שהפלות מהסוג הזה שאת מתארת הן דבר מאוד נפוץ ושהדבר לא אומר כלום לגבי ההריון הבא (אם וכאשר תבחרי לנסות שוב).

לא כתבת לנו פרטים נוספים- האם זה היה הריון ראשון? יש ילד/ים בבית? האם עברת גרידה או הפלה עם ציטוטק או שהיתה הפלה טבעית?

את מוזמנת לשתף אותנו בכל דבר שתבחרי. אנחנו פה כדי לתמוך, לעזור, ולייעץ מניסיוננו.

שולחת חיבוקי כוחות ותנחומים,

שירה.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 

טוליפן

New member
תודה

זה היה הריון שלישי. הריון תאומים. יש לי שני ילדים, אבל רוצה מאוד שלושה. בניגוד לפעמים הקודמות, עכשיו לקח לי זמן להרות. בבדיקת הדופק נראו שני עוברים באותו שק (סיכון מטורף בפני עצמו), וכעבור כמה ימים, אצל רופא הריון בסיכון, לשניהם כבר לא היה דופק. מה שמנחם הוא לחשוב רציונלית: ככל הנראה משהו לא היה תקין, ועדיף שקרה מוקדם מאשר מאוחר יותר. קיבלתי ציטוטק בשלוש מנות. תופעות הלוואי היו מזעזעות, אבל זהו. נגמר. לפחות לא אזדקק לגרידה.
תודה לכולכן על התמיכה.
 

שירהד1

Member
מנהל
הבנתי...

אכן טוב שהחלק הגופני כבר עבר, וכעת את יכולה להתפנות לנפש.
כן ממליצה, למרות העצב והכאב, לא לוותר על פעילויות עם הילדים. לי בזמנו, אחד הדברים שעזרו לי, היו הילדים שלי. לשמוח איתם, להנות איתם, ללכת איתם למקומות, לעשות איתם דברים שאתם נהנים מהם. ומן הצד השני- כמובן כן להתייחס לנפש הכאובה ולהסתייע בתמיכת הסביבה ו/או בתמיכת מקצועית.
ואנחנו כמובן פה- אם רק תרצי להיעזר בנו.

שירה דוד
ריפוי בעיסוק והוראה מתקנת לילדים עם קשיים התפתחותיים ולקויות למידה
הדרכת מרפאות בעיסוק, מורות להוראה מתקנת וסטודנטיות
מנהלת פורום אובדן הריון ופורום הריון אחרי אובדן, תפוז
09-7749028
 
למעלה