ג'ימי באטלר... שוב!

rapgamer4ever

New member
ממפיס שברה שיא פרנצ'ייז של חסימות ועדיין הפסידה לניקס

19 חסימות קבוצתיות של הגריזליס. ג'רן ג'קסון עם 7, גאסול עם 5.
הניקס ניצחו בריבאונד 56-41, כאשר קנטר אסף 26 ריבאונדים.
&nbsp
הלייקרס חזרו ברבע האחרון מפיגור 15 לשוויון אבל החטאות של KCP ברגעי הסיום הכריעו לטובת אורלנדו.ווצ'ביץ' חגג עם 31-15-7.
&nbsp
אטלנטה מנצחת את שארלוט בזכות סל ניצחון של בייזמור וחסימת ניצחון של ג'ון קולינס על קמבה.
&nbsp
יוטה מביסה את סקראמנטו באחד ממשחקיה הטובים העונה. מיצ'ל לא שיחק, הג'אז פתחו עם רויס אוניל במקומו ועם קראודר בעמדה 4 על חשבון פייבורס.
&nbsp
הקליפרס מגלים הרבה אופי ומשיגים ניצחון חוץ קשה בפורטלנד. הם הובילו ב-9 הפרש ברבע האחרון ופורטלנד עשתה את כל הדרך חזרה, הארל החטיא 2 זריקות עונשין והיה נראה שהמומנטום אצל הבלייזרס. אלא שגלינארי ביצע מהלכים גדולים בשני צדי המגרש והכריע את המשחק.
הקליפרס עומדים לבדם בצמרת המערב.
 

Anfield

New member
לדעתכם יש באמת הבדל ביוסטון של השנה או שזה פשוט מוקדם בעונה

והם מרשים לעצמם לעשות שטויות?
לפי התוצאות ההגנה שם נחלשה מאוד.
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
אריזה היה מאוד משמעותי בהגנה שלהם

ובהעדר תחליף הולם, הם בבעיה קשה.
תוסיף לזה את העובדה שכריס פול משחק יום כן ויום לא ותסין למה הם נראים ככה.
ההשפעה שלו על ההתקפה שלהם היא עצומה ושוב, אין תחליף סביר אם הוא לא משחק.
&nbsp
 

rapgamer4ever

New member
שילוב של כמה דברים

1. סגל פחות טוב- אריזה ומבאה מוטה חשובים, בעיקר בעונה מרובת פציעות.
2. פחות אנרגיות- זה ברור, יוסטון הגיעה שבעה העונה. היא משחקת פחות חזק בהגנה ומתפשרת על יותר מדי שלשות סטפ באק בהתקפה מבלי לנסות להניע כדור. לדוגמה הלילה הארדן כבר דפק 50 ברגוליישן אבל כדרר את השעון למוות בפוזשנים האחרונים ורשם החטאות ואיבודים לא הכרחיים אם רק הם היו משחקים את הכדורסל הרגיל שלהם.
3. הקסם קצת נשחק. בעונה שעברה הם נהנו מאלמנט ההפתעה, העונה קבוצות מגיעות יותר מוכנות וגם משחקות יותר סמול מאי פעם.
 

Cade Foster

New member
אפשר בבקשה את יוטה ליותר מ2 משחקים בעונה?

2 המשחקים הכי טובים שלנו העונה היו נגדם, ושניהם בלי אולדיפו.
&nbsp
צריך להיות הוגנים ולהזכיר שהם הגיעו בלילה שני של בק2בק ובלי מיטצ׳ל ואנחנו אחרי יומיים מנוחה, אבל זה עדיין לא תירוץ ל33 הפרש בבית.
&nbsp
מקדרמוט עם המשחק הכי טוב שלו העונה, אולי בכל הקריירה. אלה יהיו חדשות מצוינות אם הוא גילה סוף סוף את יכולת המסירה של דומאס, ודומאס גילה את הבק דור קאט שלו שהוא עושה טוב כמעט כמו שהוא קולע שלשות. הוא גם פחות חור בהגנה ממה שציפינו, רק נקווה שזו לא הבלחה.
&nbsp
קוליסון וטרנר כל אחד במשחק הכי טוב העונה, דווקא נגד גוברט טרנר מרגיש בנוח כי הזריקות שלו מחצי מרחק פתאום מקבלות משמעות, גוברט לא מעוניין לנטוש את הצבע בשום מצב וטרנר פשוט הרג את יוטה עם הג׳אמפרים החופשיים האלה שהוא קיבל. קוליסון ניהל טוב את המשחק והיה פעיל בהגנה עם הרבה חטיפות שהובילו לנקודות קלות.
&nbsp
סאבוניס נכון להיום הוא סנטר טופ 10 בליגה (וזו מחמאה בליגה עם טאונס, יוקיץ׳, דייויס, הורפורד, גוברט, קאזינס וכשגם ווצ׳ביץ׳ נראה פתאום כמו אולסטאר) ובוגדה כבר מתחיל ממש להראות כמו שחקן שהולך לקבל 60 מיליון בקיץ. מעניין באיזה שלב של העונה נתחיל לשמור גם על יציבות.
 

rapgamer4ever

New member
יוטה ממש לא ברורה העונה

תמיד שיחקו קשוח, סקור נמוך, מגרש ביתי חזק... העונה כאילו איבדו את הזהות שלהם. חטפו מכם 60 הפרש בשני מפגשים, רושמים הרבה יותר הפסדים בבית ממה שניתן לצפות, לפעמים ההתקפה מתקתקת ולפעמים בבצורת של דקות ארוכות. עברה רבע עונה ויוטה לא נראית כמו מה שהכרנו.
 

rapgamer4ever

New member
הזכרת 7 סנטרים בסוגריים

לא הזכרת את אמביד, קאפלה ומארק גאסול שסוגרים עשירייה.
העונה אלדריג' סנטר לכל דבר ועניין (נכנס נגיד במקום קאזינס הפצוע).
ועוד שם בדומה לסאבוניס שעולה העונה מהספסל לדקות סופר אפקטיביות- מונטרז הארל.
סאבוניס והארל מעולים העונה אבל לא בטוח שאני מעדיף אותם על פני שחקנים יותר מוכחים כמו סטיבן אדאמס או דראמונד לדוגמה (למרות שאני יודע שאתה לא אוהב את דראמונד).
&nbsp
 

Cade Foster

New member
את אמביד הזכרתי בתגובה לתגובה

וכן היה לי ברור ששכחתי עוד כמה שמות שבהחלט יכולים להיות בדיון כמו אלה שהזכרת (גם איבקה הוא כבר סנטר לכל דבר ועניין ובינתיים נראה שהתפקיד מאוד מתאים לו).

בכל אופן אני חושב שהתקפית סאבוניס בליגה אחרת לגמרי מבין רוב הרשימה שהזכרת: גאסול, קאפלה, אדאמס, דראמונד והארל. רק כדי שתבין עד כמה הוא מרשים עד עכשיו: הוא מדורג שני בEFG% במרחק של 0.4 נקודות מרודי גוברט שנמצא מעליו (אחרי שמסננים את כל שחקני הגרבג' טיים) כשחלק גדול מהנקודות שלו (אני מעריך בסביבות ה50%) הוא יוצר לעצמו בפוסט אפ (בניגוד לגוברט שכמעט 100% מהנקודות שלו זה דאנקים), ובניגוד אליו ולשאר הסנטרים המוגבלים הוא גם מסוגל לקלוע את הפנויות (יש לו אפילו 4 מ5 מחוץ לקשת העונה. לא מדד כמובן אבל את היכולת יש לו - זה פשוט לא המשחק שלו והוא מרגיש הרבה יותר בנוח בפוסט). ריבאונד - בנירמול ל36 דקות הוא מדורג מעל כמה מהטובים ביותר בתחום: יוקיץ', טאונס, אמביד, יאניס, דייויס, גם רודי - את כולם תמצא מתחת לסאבוניס. ראיית משחק - לדעתי רק יוקיץ' נמצא מעליו. והכי מרשים זה שהוא רק בן 22, יש לו עוד לאן להתפתח וכבר עכשיו הוא נראה כמו הריל דיל (ועד כמה שזה היה נשמע בלתי אפשרי עד לא מזמן - עם תקרה יותר גבוהה משל אבא שלו). בינתיים עקומת השיפור שלו מעונה לעונה היא חדה מאוד, אין סיבה להניח שהוא ייקח צעד אחורה ויחזור להיות אותו השחקן מאוקלהומה. מהסיבה הזאת הייתי מדרג אותו מעל השחקנים שהזכרת. He's just that good.
 

rapgamer4ever

New member
מסכים לגבי איבאקה

לדעתי זו הגזמה לטעון שסאבוניס בליגה אחרת מבחינה התקפית ממארק גאסול, האחרון בעונת bounce back טובה מאוד.
סאבוניס יותר מוכשר התקפית משאר השחקנים שציינת (למרות שממוצע הסקורינג העונתי שלו נמוך מהם). כמובן שפחות דקות=פחות נקודות אבל אני לא חושב שיותר דקות אומר בהכרח שאתה שומר על קצב הסקורינג/ריבאונדים/יעילות. יש מידה מסוימת של אגרסיביות שאתה יכול להרשות לעצמך בדקות מוגבלות- הן מבחינת אנרגיה והן מבחינה שמירה על עצמך מפני בעיית עבירות.
&nbsp
בנוסף לכך הגדרה של סנטר בטופ 10 צריכה לכלול את שני צדי המגרש, וכמו שסאבוניס יותר אפקטיבי מהשאר (בדקות מוגבלות) הוא נופל מהם הגנתית.
אגב הארל אפקטיבי במידה דומה מאוד לסאבוניס, גם הוא בדקות מוגבלות.
&nbsp
מסכים שעקומת השיפור של סאבוניס חדה, הוא שחקן מבטיח ואולי יהפוך מתישהו לסנטר טופ 10 בליגה. אני חושב שבשלב הזה הוא לא שם, 20 משחקים מאוד יעילים בדקות מוגבלות זה לא מספיק כדי לשכנע אותי בינתיים. אותו דבר אני אומר על הארל שפחות מגוון מסאבוניס בהתקפה אבל יעיל במידה דומה, ועוזר גם בהלפ דיפנס.
 

Cade Foster

New member
זה לא רק ה21 משחקים העונה

גם בעונה שעברה הוא היה טוב מאוד. סימני השאלה היו הרבה יותר רלוונטים חודש אחורה, לדעתי הרבע עונה הזאת מראה שהוא בדרך הנכונה.
&nbsp
לגבי ההגנה שלו, ובכן זה לא שהוא איזה חור. אין לו את הנוכחות שיש לגוברט ואמביד אבל הוא גם לא מעיק כמו טאונס ויוקיץ' בצד הזה של המגרש (שני אלה סנטרים שבודאות שווים טופ 10). הייתי אומר התקפית טופ 7, הגנתית טופ 15 ואייקיו כדורסל טופ 3, סך הכל מספיק לדעתי כדי להיכנס לעשירייה. אגב הרייטינג ההגנתי שלו יותר טוב מזה של טרנר ב2 נקודות (היה ככה גם בעונה שעברה) ככה שזו טעות נפוצה לחשוב שבגלל שטרנר הוא אחד החוסמים הטובים בליגה הוא גם שחקן הגנה יותר טוב.
&nbsp
הארל זו דוגמה טובה לשחקן שצריך להוכיח את עצמו לאורך יותר מ21 משחקים
סאבוניס כבר עבר את המבחן הזה לדעתי. אגב להארל גם יש חיסרון מובנה בכך שהוא מאוד אנדרסייזד. אולי אם ישפר עוד כמה אלמנטים במשחק שלו יוכל להפוך להיות אחלה 4 ולצאת מדיון הסנטרים בכלל.
&nbsp
אגב, במשחק נגד יוטה הראו בשידור השוואה בין הסטט שלו בגיל 22 לסטט של אבא שלו בגיל 33. זה כמעט זהה (וקשה לי להאמין שהאבא עשה את זה באותה היעילות כמו הבן, שווה בדיקה).
 

rapgamer4ever

New member
אני לא מתווכח לגבי הדרך

אלא לגבי הנקודה שהוא נמצא בה כרגע.
אני חושב שיש הרבה מאוד סנטרים טובים ממנו בהגנה, גם כאלה שהם לא גוברט ואמביד. חבר'ה כמו טריסטן תומפסון, פלאמלי, טייסון צ'נדלר, ארון ביינס, ביומבו- הם טובים ממנו בהגנה וזה לא כזה צמוד. הם לא עילויים בהגנה, פשוט שחקני רוטציה שזה הצד היותר חזק שלהם. אין לי בעיה לחשוב על עוד שמות אם אתה רוצה.
&nbsp
אני גם לא חושב שהוא טופ 7 בהתקפה. זה נחמד שהוא קולע העונה באיזה 100% מהשדה אבל האחוזים יתיישרו לפחות באופן חלקי.
&nbsp
לא הבנתי איזה מבחן סאבוניס עבר. חוץ מהמבחן של "תן דקות טובות מהספסל".
להארל יש חיסרון בגובה אבל יתרון בדברים אחרים. הוא אתלטי, נייד ושחקן הגנה יותר טוב מסאבוניס, while we are at it.
&nbsp
בשורה התחתונה לומר שסאבוניס שחקן יותר טוב היום ממארק גאסול או קאפלה זו היסחפות לטעמי.
 

Krit123

Well-known member
נקודות אקראיות מהימים האחרונים

-היופי בקליפרס הוא שאמנם אין להם כוכב, אבל יש להם אחד שמתחפש לזה ברבעים אחרונים באופן די קבוע (לו-וויל), ועוד שניים שנותנים הופעות אורח בדמותם של גאלינרי וטוביאס האריס.
זה שיש מי שימלא את החלל בקלאץ' אבל אין תלות מוחלטת באחד כזה (שעל הדרך חונקת את תקרת השכר) מאפשר להחזיק סגל רחב וגמיש עם כל מיני שחקנים שאפשר להרכיב בהתאם ליריבה ויכולים להתעלות בערב נתון.

-דאלאס עם ניצחון מרשים על הסלטיקס (שיחקו טוב) ביום שבת, ג'יי ג'יי בראה led the way עם 22 נק' ו-8 אס'. לדעתי יש לו יותר מניות בהצלחה של המאבס מדניס סמית' ג'וניור העונה. מעיין הנעורים נמצא איפשהו בטקסס, שחקנים פשוט מסרבים להתבגר.
דאלאס בתקופה מצוינת, ניצחה 6 מ-7 האחרונים, ההפסד היחיד היה בממפיס, בראה נעדר בגלל פציעה.

-הניקס והבולס עוד יכולים לעשות פלייאוף בטעות. ניו יורק הפסידה בעיקר במשחקים צמודים העונה, לאחרונה התחילה לנצח כאלו (3 ברצף). לא ברור מתי פורזינגס חוזר אבל במידה ויחבור אליהם אחרי פגרת האולסטאר הם יכולים לעשות ריצה.
בשיקאגו המצב אפילו יותר אופטימי (למרות מאזן פחות טוב), הם קרובים לקבל בחזרה את לארי מארקנן ובובי פורטיס, במזרח זה על גבול האול אוף פיימרס.. התחרות לא תמנע משתיהן לעשות פלייאוף יותר מהאינטרס להפסיד העונה.

-למי ששאל את עצמו מתי המפגש הראשון של פילדלפיה עם אחת הגדולות בקונפרנס: יום רביעי הבא (5/12) בטורונטו. (חיפשתי אימוג'י שיביע את ההתרגשות, לא מצאתי)
 

Krit123

Well-known member
צודק. יש אחד כזה


אתם אפילו לא רואים אותם עד אז
איך ידעת שדילגתי עליכם?
 

Krit123

Well-known member
לא חושב שנאמר בשיא הרצינות

למרות שכמו שהדברים נראים כרגע זו משאלת לב סבירה לגנוב יתרון ביתיות ולתת פייט לפחות לבוסטון/פילדלפיה
 
למעלה