גילת (gilt) מפרסמת היום Q1

  • פותח הנושא dw
  • פורסם בתאריך

dw

Well-known member
מנהל
PR שהרגע קיבלתי מגלברט כהנא:

גילת מדווחת על תוצאות הרבעון הראשון של 2024



צמיחה גבוהה של 29% בהכנסות מול רבעון מקביל אשתקד;



רווח תפעולי על בסיס GAAP בסך של 5.4 מיליון דולר

ו-EBITDA מתואם בסך של 9.3 מיליון דולר




פתח תקווה, ישראל, 8 במאי 2024 - גילת רשתות לוויין בע"מ (נאסד"ק ובורסת ת"א: GILT), מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לווייניות, פתרונות ושירותים, דיווחה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון אשר הסתיים ב-31 במרץ 2024.



דגשים עיקריים לתוצאות הרבעון הראשון של 2024



• הכנסות בסך של 76.1 מיליון דולר, גידול של 29% בהשוואה להכנסות בסך של 59.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2023;



• הרווח התפעולי על בסיס GAAP הסתכם ב-5.4 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס GAAP של 7.0 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2023;

o הקיטון ברווח התפעולי נובע בעיקר מירידה בהכנסות אחרות, תגמול מבוסס מניות גבוה יותר הקשור בעיקר לרכישת Datapath והפחתות של רכוש בלתי מוחשיים נרכש;



• הרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP הסתכם ב-6.6 מיליון דולר, גידול של 25% בהשוואה לרווח תפעולי על בסיס Non-GAAP של 5.3 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2023;



• הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ב-5.0 מיליון דולר, או 9 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס GAAP בסך של 5.6 מיליון דולר, או 10 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של שנת 2023;



• הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP כמעט והוכפל והסתכם ב-6.0 מיליון דולר, או 11 סנט למניה בדילול מלא, בהשוואה לרווח נקי על בסיס Non-GAAP בסך של 3.8 מיליון דולר, או 7 סנט למניה בדילול מלא, ברבעון הראשון של שנת 2023;



• ה-EBITDA המתואם הסתכם ב-9.3 מיליון דולר בהשוואה ל-8.4 מיליון דולר ברבעון הראשון של שנת 2023.



תחזית צופה פני עתיד



החברה מאשררת את התחזית שלה לשנת 2024.



החברה מצפה כי ההכנסות יסתכמו בטווח של בין 305 ל-325 מיליון דולר, אשר משקפות צמיחה שנתית של 18% ביחס לנקודת האמצע, לרווח תפעולי על בסיס GAAP בטווח של בין 15 ל-19 מיליון דולר, ול-EBITDA מתואם בטווח של בין 40 ל-44 מיליון דולר, אשר משקף צמיחה שנתית של 15% ביחס לנקודת האמצע.



עדי צפדיה, מנכ"ל גילת, אמר: "אנו מרוצים מהתוצאות הכספיות שלנו ומרבעון חזק של צמיחה ורווחיות, עם גידול של 29% בהכנסות ביחס לאשתקד וגידול של 11% ב-EBITDA המתואם ביחס לאשתקד. הגידול בהכנסות שלנו נובע מצמיחה אורגנית יציבה במגזר רשתות הלוויין, ומגזרי תשתיות הרשת והשירותים שלנו, לצד רבעון מלא של הכנסות מ-Datapath, חברת התקשורת הביטחונית אשר רכשנו בנובמבר אשתקד. צבר ההזמנות הפוטנציאליות בכלל תחומי הפעילות של החברה ממשיך לגדול ולהתרחב, ונתמך בפלטפורמות הדור הבא ומנועי הצמיחה שלנו.



"הצמיחה החזקה שלנו בהכנסות ממחישה את המשך הביקוש לרבים מהמוצרים והשירותים של גילת בקרב לקוחות חדשים וקיימים. אנו מרוצים במיוחד מהיקף ההזמנות הגבוה במגזר הביטחון בחודשים האחרונים אשר הינו מגזר צמיחה אסטרטגי עבורנו. אנו ממשיכים לעבוד על מיצוי סינרגיות אפשריות מרכישת Datapath, ומאמינים כי אלו ישפרו את הרווחיות שלנו במהלך הרבעונים הבאים."



מר צפדיה סיכם, "בהתחשב ביתרונות הליבה של תקשורת לוויינית אשר גורמים לעניין גובר בשוק וגידול בהזמנות לפתרונות הטכנולוגיים המובילים שלנו, אנו נרגשים מהפוטנציאל של גילת בטווח הקרוב והרחוק. כמו כן, מצבה הפיננסי האיתן של גילת מאפשר לנו לתור אחר אפשרויות צמיחה אנאורגניות, אשר יכולות להאיץ משמעותית את מסלול הצמיחה שלנו."



הכרזות משמעותיות לאחרונה



• מערכת ה-O3b mPower של SES השיקה שירות באמצעות פלטפורמת ה-SkyEdge IV של גילת



• גילת קיבלה הזמנה בהיקף של כ- 5 מיליון דולר לאספקת שרותי תקשורת מספקית תקשורת מובילה באמריקה הלטינית



• גילת קיבלה הזמנה בהיקף של מספר מיליוני דולרים מארגון צבאי מוביל



• גילת מתרחבת למגזרי קישוריות בטיסה נוספים לאחר קבלת הזמנות בהיקף של יותר מ-3 מיליון דולר מספקית שירותים מובילה



• גילת זכתה בהזמנת המשך בהיקף של 3 מיליון דולר לאספקת שירות רשת WiFi ציבורית באמריקה הלטינית



• גילת זכתה בהזמנה בהיקף של יותר מ-5 מיליון דולר ממחלקת ההגנה בארה"ב



• גילת מודיעה על הרחבת חוזה בהיקף של 12 מיליון דולר מצבא ארה"ב להמשך תמיכה בתוכנית לאספקת קישוריות לוויינית בכל זמן ובכל מקום



• גילת זכתה בהזמנות נוספות בהיקף של למעלה מ-13 מיליון דולר ממפעילות לוויין עבור פלטפורמות ה-SkyEdge IV וה-SkyEdge II-C המובילות בעולם



פרטי שיחת הועידה



הנהלת גילת תארח שיחת ועידה לדיון בתוצאות הרבעון הראשון של 2024 ובהישגים העסקיים של החברה, ותשתתף בדיון שאלות ותשובות:



תאריך: יום רביעי, 8 במאי, 2024



התחלה: 16:30 שעון ישראל



להשתתפות נא לחייג: 3-918-0609+ (972)



שיחת הועידה תשודר גם לצפייה ישירה באתר גילת בכתובת www.gilat.com וכן בקישור הבא:






הקלטת השיחה תשמר ותהיה זמינה לצפייה באתר החברה ובקישור הנ"ל למשך 30 ימים.



גילוי פיננסי שלא על פי GAAP (Non-GAAP)



סיכום הדוחות הכספיים הבלתי מבוקרים המצורפים, הוכנו לפי עקרונות חשבונאיים מקובלים בארה"ב (US GAAP). בנוסף להצגת מדדים פיננסיים על פי GAAP, מציגה החברה את המדדים הפיננסיים הבאים שלא על פי GAAP: רווח גולמי, הוצאות תפעוליות, רווח תפעולי, רווח לפני מיסים על הכנסה, רווח (הפסד) נקי, EBITDA מתואם ורווח למניה. ההתאמות לתוצאות לפי GAAP של החברה התבצעו מתוך כוונה לספק להנהלת החברה ולמשקיעים הבנה כוללת ומקיפה יותר של בסיס תוצאות הפעילות, מגמות וביצועים. ערכי Non-GAAP מנטרלים בעיקר, אם וכאשר רלוונטי, את השפעתם של הוצאות תגמולים מבוססי מניות, הפחתות של רכוש בלתי מוחשי נרכש, הפחתת תמריצי חכירה, הוצאות אינטגרציה אחרות, שינויים חד פעמיים בנכסי מס נדחים, הוצאות (הכנסות) תפעוליות אחרות, נטו וכן השפעות מס על התאמות רלוונטיות.



EBITDA מתואם מוצג בכדי לאפשר השוואה בין ביצועי החברה בפועל לביצועיה בתקופות קודמות וככלי להערכת התוצאות הכספיות והתפעוליות על בסיס עקבי מתקופה לתקופה. החברה מאמינה כי מדד זה, בשילוב התוצאות הפיננסיות של החברה על פי עקרונות GAAP, מספק למשקיעים מידע שימושי להערכת תוצאות תפעוליות שוטפות ומגמות. עם זאת, אין לראות ב- EBITDA מתואם או לפרשו כאלטרנטיבה לרווח תפעולי או רווח נקי לתקופה והוא עלול שלא להעיד על התוצאות התפעוליות של החברה בעבר ואף אינו אמור לשמש לחיזוי תוצאות פוטנציאליות עתידיות. EBITDA מתואם לא נערך לפי כללי ה- GAAP ואינו מיועד להשוואה למדדים דומים המשמשים חברות אחרות. התאמה בין הרווח הנקי וה-EBITDA מתואם של החברה מוצג בסיכום הדוחות הכספיים המצורף.



הצגת הרווח הגולמי, ההוצאות התפעוליות, הרווח התפעולי, הרווח לפני מיסים על הכנסה, הרווח הנקי, ה-EBITDA המתואם והרווח למניה שלא על פי GAAP אינה מיועדת לבחינה במנותק או כתחליף לדוחות הכספיים המאוחדים של החברה אשר נערכו בהתאם לכללים ועקרונות חשבונאיים מקובלים (GAAP), או כאינדיקציה לביצועיה התפעוליים, או לנזילותה של גילת.



אודות גילת רשתות לוויין



גילת רשתות לוויין בע"מ (בורסת ת"א: GILT, נאסד"ק: GILT), היא ספקית עולמית מובילה של תקשורת פס רחב מבוססת לוויין. עם למעלה מ-35 שנות ניסיון, אנו מתכננים ומייצרים פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור קישוריות לוויין, קרקע וחלל, ומספקים פתרונות ושירותים כוללים ומאובטחים מקצה לקצה למשימות קריטיות, המבוססים על הטכנולוגיה החדשנית שלנו. אנו מאמינים כי לכל בני האדם מגיעה הזכות להיות מחוברים, ואנו נחושים בהחלטתנו לספק פתרונות תקשורת לכל רחבי העולם.



היצע המוצרים שלנו מגוון ונועד לספק פתרונות בעלי ערך גבוה למספר קבוצות לוויין בקיבולת גבוהה מאוד (VHTS) ולוויינים מוגדרי-תכנה (SDS). היצע המוצרים שלנו מורכב מפלטפורמה מבוססת ענן וטרמינלי לוויין בעלי ביצועים גבוהים; אנטנות תקשורת לוויינית בתנועה (SOTM); Solid State Amplifiers (SSPA) יעילים בהספק גבוה וממירי תדרים (BUC), וכולל מערכות קרקע לשימוש מסחרי וביטחוני, שימוש בתנאי שטח, תוכנה לניהול רשת ושירותי אבטחת סייבר.



הפתרונות המקיפים של גילת תומכים ביישומים רבים עם היצע מוצרים מלא ופתרונות מותאמים אישית שנועדו לספק מענה ליישומים מרכזיים ובהם גישה לאינטרנט בפס רחב, קישוריות בתנועה, תמסורת סלולרית, וללקוחות ממגזרי העסקים, הביטחון, החלל, השידור, הממשל והתשתיות הקריטיות, תוך עמידה בדרישות רמת השירות המחמירות ביותר.


למידע נוסף, אנא בקרו באתר החברה: www.gilat.com
 
למעלה