בת שנתיים ובקושי מדברת

עדיין לא מתחברת לזה


זאת הדעה שלי
הדרך שלי היא שונה, וגם אם אני כחולה

ולגבי מה שעשיתי או לא עשיתי בזמנו - אני באמת לא הולכת לפי הכלל , והייתה בתוכי תחושה חזקה שאין צורך לעשות את כל אלו כדי לזרז או משהו כזה... כן יכולה להגיד שמשום שאני מגיעה מהתחום הטיפולי היה לי יותר קל לדעת ולבטוח שהדברים יסתדרו.
 

מ י כ ל10

New member
המשפט האחרון שלך הוא בדיוק העניין

אינטואיציה היא היכולת לשקלל הרבה דברים שנרכשו מניסיון ומִיֶדע. את מהתחום הטיפולי אז ידעת/הייתה לך תחושה.
בהרבה מאוד מקרים הטיפול/ התייחסות הוא זהה בין אם יש בעיה ובין אם אין בעיה. למשל, כשילד מתוסכל, טיפול (התייחסות לרגשות) מתאים לתסכולים יהיה זהה בין אם התסכולים של הילד נובעים מכך שהוא לא מדבר, ובין אם הם נובעים מכך שהוא עם אספרגר, ובין אם מכך שהוא בן שלוש טיפוסי או שההורים שלו על סף גירושים.
הדברים שמרעישה בשקט תיארה, למשל, הם לא טיפול, אבל הם התייחסות מצוינת שמקדמת דיבור ותקשורת, בלי קשר אם לילד יש בעיית תקשורת/דיבור או אם אין לו.
&nbsp
ולפותחת השרשור - אני בהחלט הייתי פונה לקלינאית תקשורת דוברת רוסית כדי לקבל הערכה מקצועית (היא תרצה בדיקת שמיעה). יקרה אחת משתיים: או שירגיעו אותך, או שתקבלי כלים (או גם וגם)
 

נושקית3

New member
למיכל 10

פניתי - נרשמתי ממתינה לתור לבדיקת שמיעה ב 11/1. שלחתי היום טפסים למרכז להתפתחות הילד . נראה. בינתים לאט לאט לאט מתווספות מילים בודדות ביותר, היא חוזרת על מילה שאני אומרת זה טיפה בים אבל מעודד.
 

Arirel18

New member
תניחי לה

תחשבי מה יותר קל להגיד תפוח או יבלוקו , נעל או באטינוק. היא בוחרת את מה שנוח לה גץכדי שתוכל להביע את עצמה כמה שיותר
 
למעלה