בתחושה שלי

nike001

New member
בתחושה שלי

אופירה כתבה משהו מדהים באחד השרשורים כתגובה לפוסט בנושא אחר של מישהי.
"ועצוב עוד יותר, להרגיש לבד בין אנשים, ולא להיות מובן על ידם.
להרגיש שהם לא מזדהים עם רגשותיך, ולא נותנים לך מקום וכוח לבטא אותם.
להרגיש שהם לא יודעים על מה אתה מדבר. לא חושבים כמוך. לא אוהבים אותך.

השאלה אם אפשר להסביר למישהו הקרוב שדיברת איתו, שזה לא מתאים לזלזל במה שאת מרגישה. וגם להסביר לו את עניין הפגישה עם המשפחה באזכרה, ואיך זה עוזר לבטא את הרגשות."
אמנם מדובר על אדם שלא בחיים אבל אני יכול לקשר את זה לרגשות שלי. בתחושה שלי אנשים לא מספיק מבינים או מכילים אותי, לא רוצים להבין או מנסים להבין, אני מרגיש לבד עם הכאבים שלי, הבלבולים שלי, הפחדים שלי וזה קשה לי עם זה.
אני ממש זקוק לחום, הבנה, עיצה טובה ונכונה שאני (דגש על המילה 'אני') ארגיש שאוכל להתחבר אליה ואין את זה... וזה כואב... ומרגיש לי כמו לבד ובודד עם התחושות והכאבים.. וכמו לבד בעולם.. מוקף באנשים קרובים שטוב לי איתם אבל עדיין זה שונה, זה אחרת, זה לא מספיק. ופה בפרט. קשה לי.
 

nike001

New member
אגב, כעת אני צריך לעשות משהו חשוב ואני מרגיש משותק

מרגיש שקשה לי לעשות אותו. מרגיש כל כך משותק והכאב עמוק ולא כולם יבינו אותי. לפעמים מוריד את המועקה לשוחח עם אנשים שעברו בחיים וקרובים אליי וזה גם שונה ולא מספיק.
&nbsp
עם המטפלת בעיקר מרגיש שחסר לי ההכלה, ההבנה היותר רבה והחום ממנה,
עם המטפלת של גיל 20-23 זה יותר הרגיש לי קרוב ויותר מספק. מטפלת מעולה של פעם. לצערי לא הגעתי לכל הפגישות איתה בגלל קשיי תפקוד אבל היא באמת הייתה משהו מיוחד ועברתי לא מעט מטפלים כדי לדעת שבאמת היה לי חיבור איתה.
 

nike001

New member
פוסט חדש בתוך השרשור הקיים -

אני פחות נמשך לבני גילי. אני נמשך, אבל לא כמו שאני נמשך לסביבות גיל 21. אני כל כך מתבייש בזה ומייסר את עצמי על כך המון - ולרוב גם לא מתקרב לבני 21, האמת לאף אחד לא מתקרב. אבל זה כואב לי. אני מתבייש בזה אבל מה לעשות הם הכי מושכים אותי.
וכל הרצון הזה להראות צעיר ויפה יותר זה בעינהם, למשל כמו אגם רודברג המהממת בת ה-30+ שנראית כל כך צעירה וטוב לגילה, איזה צעיר יגיד לה לא?
 

nike001

New member
נושא נוסף חדש בתוך הפוסט

המתנתי לאוטובוס בתחנה אחרי יום עבודה
ניגש אליי בחור וביקש סיגריה. אנחנו מכירים, הוא עבד חנות לידי וסיפר לי שעבר לחנות אחרת. הרגשתי שהוא נחמד אליי בגלל התיק היפה והיקר שקניתי, וגם מעט בגלל התספורת והסריג הנחמד שלי, הוא עובד בתחום אז הוא יכול להעריך דברים כאלה. אני לא יודע אם הוא גם ברמה שנמשך אליי אבל לדעתי הגישה שלו הייתה חביבה בגלל האלמנטים שהיו לי (בגד, תיק ותספורת). המשכנו לדבר אחרי שהבאתי לו סיגריה בין היתר על חנויות בסגנון שהוא עובד והרמה שלהם. הוא שאל אותי אם אני עדיין עובד באותו מקום ואמרתי שכן והוא אמר 'וואי שנים' עניתי שרק 'שנתיים וחצי' הוא אמר שחשב שיותר, עניתי שהוא לא היחיד. בתחושה שלי בגלל שהעבודה הזאת אינטסיבית ותובענית הזדקנתי כל כך מהר בשנתיים וחצי שזה נראה לכולם ששנים אני שם. היה לי קשה להמשיך את השיחה כי חששתי שישאל לגילי ושוב אצטרך לשקר בגיל והפחד שהוא יגיד לי כמה הוא חשב שאני בגיל (יותר או פחות) אז היה לי מן חסימה אנרגטית או לא יודע מה ואז הוא הלך כי הייתי חסום אז היה לי קשה להשתחרר ולזרום ולדבר איתו ולהכיר אותו יותר. אחרי 2-3 דקות חזר לבקש שוב אש כי נכבה לו הסיגריה.
&nbsp
אם אנשים שיודעים את גילי האמיתי והם גם בסביבות בני גילי יותר קל לי להפתח ולשוחח.. קשה לי לחיות בשקר, אני מתבייש וחי בשנאה עצמית. סתם רציתי לשתף...
&nbsp
אני חושב שאני ממש חייב ללכת לסדנה שמוציאה חסמים ומטפלת בכל מיני בעיות נפשיות עוד מהתת מודע, נותנת ביטחון עצמי, דימוי גבוה וכו'.
 
למעלה