בשורה טובה לעובדים באזור התעשיה החדש בכפר סבא

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
קו 8 וגם קו 14. לצד זה

נדמה לי קו 8 עושה את הקו מירוקה לאזור התעשיה
"העברה של מכרז שרון-חולון למטרופולין", למה התכוונת, בערים בהם יש קווי דן ואגד עוברים למטרופולין כולל כפר סבא?
קו 8 וגם קו 14. לצד זה
קו 8 אכן מגיע מהשכונות הירוקות לאזור התעשייה הישן.
קו 14 מגיע קרוב יחסית לאזור התעשייה הישן ונכנס לעתיר ידע.
לגבי קו 562 החדש, לא יודע לגמרי את מסלולו. אם המסלול הוא דרך בן יהודה, הרי שיש קו מהיר מ-8 ומ-14.
 

iritilan

New member
לאזור התעשיה הישן דווקא יש תחבורה ציבורית טובה

מה טוב בקנס של ₪250+ לחודש במקום תח"צ ?
זה המחיר שישלמו עובדים שלא מגיעים לשם ברכב, עובדים בתחומים הפשוטים יותר - ניקיון, קופאות, שמירה וכו' על משכורות מינימום.
&nbsp
עדיף שיהיה קו תח"צ סדיר כחלק מהסדרי הנסיעה הרגילים כך שלא תהיה עלות נוספת למי שמגיע בתחבורה משלימה (ובהתבסס על נסיוני באזור התעשייה של רעננה רבים מהם אינם תושבי ערי השרון המבוססות אלא מגיעים מכפרי האזור).
&nbsp
חבל שבמקום תח"צ הולכים על כל מני פתרונות בכאילו.
לאזור התעשיה הישן דווקא יש תחבורה ציבורית טובה
התחבורה לעתיד ידע מאד חלקית. השאטל המוצע אכן לא נראה פתרון הגיוני.. מה בדיוק ההגיון בהסעה שתצא מחניית האיצטדיון כאשר עד שם יגיעו ברכב? לא עדיף להרחיב את קווי האוטובוס הקיימים?
כמובן לעומת אזור התעשיה הישן, שיש לו חיבור ישיר וטוב לעיר הן ברגל והן באוטובוס וקל לאוטובוסים להמשיך אליו, עתיד ידע נבנה מראש כאזור מנותק מהעיר וזו דוגמא מצוינת לתכנון תומך רכב פרטי, דווקא כאשר היה בסיס קיים טוב לבנות עליו, באזור התעשיה הישן.
 

846

Active member
לעיריה אין סמכות להפעיל קו שרות בתשלום

זה גם מה שמיד עלה לי לראש. רק בישראל... :)
לעיריה אין סמכות להפעיל קו שרות בתשלום
כך החלו הקווים הפיראטים של המגזר החרדי,
בסוף איסוף הנוסעים בבני-ברק היה עולה גובה עם "שקית" וכל נוסע היה "תורם" את דמי הנסיעה.... במסווה של "טיול", מאחר והיתה כוונה והיתה שיטה, הקו הוגדר כפיראטי...
&nbsp
במיקרה הזה של כ"ס, תורמים דרך אפליקציה,
בפועל, קו שרות פיראטי, יש כוונה ויש שיטה וכל זה בלי רשיון קו מוסדר.
 

olli3

New member
מנהל
מודע לכך, ואכן בדיוק כמו שהיה עם המגזר החרדי.

לעיריה אין סמכות להפעיל קו שרות בתשלום
כך החלו הקווים הפיראטים של המגזר החרדי,
בסוף איסוף הנוסעים בבני-ברק היה עולה גובה עם "שקית" וכל נוסע היה "תורם" את דמי הנסיעה.... במסווה של "טיול", מאחר והיתה כוונה והיתה שיטה, הקו הוגדר כפיראטי...
&nbsp
במיקרה הזה של כ"ס, תורמים דרך אפליקציה,
בפועל, קו שרות פיראטי, יש כוונה ויש שיטה וכל זה בלי רשיון קו מוסדר.
מודע לכך, ואכן בדיוק כמו שהיה עם המגזר החרדי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה