בקשת עזרה/המלצות בקשר למכשיר (קיים) שיאומי Redmi note 4G

אבי לב50

New member
בקשת עזרה/המלצות בקשר למכשיר (קיים) שיאומי Redmi note 4G

קבלתי היום את המכשיר הנ''ל מקרוב משפחה שנמאס לו מהגירסה הסינית העקשנית ומכל מיני זבל שנמצא במכשיר ולא ניתן להסרה, וביקש ממני לנסות לעשות משהו עם המכשיר הזה, אולי להחליף רום או לעשות משהו שיאפשר להעיף לכל הרוחות את ההצקות הסיניות.

שיחקתי עם המכשיר במשך כמה שעות, והאמת שדי נהניתי ממנו, בעיקר מהמהירות שבה הוא עובד, ומכך ששלושה ואפילו ארבעה ישומים שעבדתי בהם במקביל כדי להקשות עליו לא הזיזו לו, וזה המכשיר הראשון שאני מחזיק ביד שטס כמו שד, מה שמאוד מוצא חן בעיני.

אך מצד שני יש לי הרגשה שלפחות אפליקציה סינית אחת עושה מה שבא לה, מתי שבא לה, ועוד כל מיני דברים מוזרים, שאמנם לא פוגמים בביצועים הנהדרים, אך קצת מציקים.

במשך הזמן קראתי כאן לא אחת על המכשיר הזה ועל אנשים שכתבו כאן שהחליפו לו רום וניקו אותו מהרבה זבל סיני, דבר שהפך את המכשיר לנקי ויעיל במיוחד, אך מכיוון שאין לי כל ניסיון בהחלפת רומים ודברים כאלה, אשמח מאוד אם בעלי ניסיון עם המכשיר יוכלו להציע הצעות לשיפור המצב הקיים, בעיקר החלפת רום, רוט וכל מיני דברים כאלה, אבל אצטרך הרבה סבלנות ממי שיהיה מעוניין לעזור, כי כאמור אין לי כל ניסיון, ואני רוצה ללכת צעד צעד ב"שיפצור" הזה.

הערה: המכשיר נרכש לפני כשנה מפלאפון אאוטלט, איך אינו מכיל כל אפליקציה של פלאפון, והאחריות עליו הסתיימה, כך שכדאי כנראה לקחת את הצ'אנס לשיפצור...

מי מוכן להרים את הכפפה?


אני מצרף 4 צילומי מסך בהמשכים עם פרטים על אודות המכשיר הזה, כדי שתוכלו לראותם "בגודל טבעי" ומבלי שיוקטנו ע''י המערכת של תפוז, על מנת שתבינו באיזה מכשיר בדיוק מדובר.

מצ''ב צילום מסך ראשון.

 

אבי לב50

New member
---4---

תמונה רביעית ואחרונה, אולי צילומי המסך האלה נתנו לכם אינדיקציה על המכשיר הספציפי.
&nbsp
תגובות, הערות, המלצות ועזרה יתקבלו בתודה ובהערכה.
&nbsp
&nbsp

 

אבי לב50

New member
תודה על התגובה

אני קורא את החומר, ויקח לי זמן לקרוא ולהבין את החומר הזה, אני רק מקווה שמדובר באמת בהסברים למכשיר הספציפי שלי, כי הבנתי שיש כמה מכשירים עם שמות דומים ומבלבלים (אני בכל אופן התבלבלתי), למשל המכשיר שכעת אצלי הוא עם מסך 5.5 וראיתי שיש מכשירים עם שם דומה אך עם מסך 4.7.
&nbsp
אני פשוט מעוניין לוודא את הדברים בטרם אהרוס את הקיים...
 

אבי לב50

New member
בהמשך לתגובה של יעקב

מה שהצלחתי להבין בינתיים מקריאה בקישור שהוא הביא זה שמדובר למעשה באותה מערכת הפעלה סינית.
א. האם הבנתי נכון?
ב. האם בגירסה הזאת אין את הזבל הסיני?
ג. האם יש מערכות הפעלה (או רומים) אחרים, אולי נקיים יותר ו/או יותר ידידותיים למשתמש?
&nbsp
תגובות והצעות וכל עזרה יתקבלו בתודה.
&nbsp
 
למעלה