בקשת המלצה על ספרים + הכנה ללמידה בכיתת מחוננים

אתה לא רוצה לדעת...


היא אלופת הארץ בנושא שמעניין אותה (ומטעמי אאוטינג אין באפשרותי לחשוף מה הוא) - אבל משקיעה בעיקר בו (גם עכשיו בחופש היא עובדת בו, או ליתר דיוק מנדבת עבודות "כדי ליצור לעצמה שם" ואז תתחיל לגבות כסף) - ואין טעם לקנות לה ספרים בנושא בעברית (סבתא שלה ניסתה).
דברים אחרים שהיא קראה הם דברים כמו הקומיקסים הקמע ובון (אין צורך להמליץ עליהם בעברית - יש בבית), ספרי מדע (היא תשמח להמלצות על ספרים טובים בעברית), ספרי חידות. כאמור, עכשיו היא קוראת את הסיפור המושלם. היא הייתה בחוג מבוכים ודרקונים, אבל כשניסינו לעניין אותה בספרים שבהם אתה בוחר את ההמשך, למיטב זכרוני לא הייתה היענות.
 

יורה נחושתן

Member
מנהל
דווקא אני רוצה לדעת כדי שאוכל להיות יותר ממוקד בהצעות

יצאה סדרת ספרי מד"ב לנוער כשסטיבן הוקינג שימש כיועץ בכתיבתם כלומר, שילוב של עלילת מד"ב "בהשגחת" סטיבן הוקינג. הספר, "לתפוס ראש" של בן ציון ארז בהוצאת "תמר" או, "הספר הגדול של משחקי המחשבה" מאת איוון מוסקוביץ' בהוצאת כנרת זמורה וביתן. אם היא מתעניינת במתמטיקה אז הספר "ספר המספרים" מאת דייוויד וולס בהוצאת "מי-אן" (וידוע שיש לו עוד ספרי חשיבה מאותה הוצאה) במידה ואין את הספרים הנ"ל בחנויות הרגילות, אני ממליץ לפנות ל"מדף הספרים של פאני" - ספרים משומשים ונדירים שנמצאת במונטיפיורי 36 תל-אביב טל' 02-5019742 ורוב הסיכויים שתמצאו אותם שם ואוצרות נוספים. בהצלחה וקיץ נעים ורגוע.
 
למעלה