נכון, וגם את תזמון השסתומים המשתנה, וגם את דימום הצילינדרים
בסרק (עניין שהופך ליותר ויותר נפוץ היום), וגם את המשאבות החשמליות שהחליפו אלמנטים הידראולים או כאלו מונעי רצועה וכן הלאה וכן הלאה.
את כולם אפשר לזרוק לפח, והמכוניות עדיין יסעו. אבל אז אין לך סיכוי לקבל מכונית עם 300 כ"ס שעושה ממוצע, אמיתי, של 11-12 ק"מ לליטר. ואין לך סיכוי לקבל רכב פנאי גבוה וכבד שמכסה 16 ק"מ ויותר בנסיעה בין עירונית.
אתה מוזמן לזרוק הכל לפח ולחזור לימי הקרבורטורים והפלטינות, כשמכונית קטנה וחלשה, למשל פיאסטה ידנית, אם היא היתה במצב תחזוקתי מעולה, ובנהיגה עדינה במיוחד, היתה משיגה 16 ק"מ לליטר...