XrayCharlie
New member
"אין להנהלה שום מוטיבציה...להוסיף נהגים חדשים"?
אז מדוע יש / היה מבצע שמי שמצטרף לסניף הר נוף (ואולי סניפים נוספים בירושלים) היה מקבל בונוס של 20,000 ש"ח (סכום אדיר) במשך שנתיים?
למה לדבר שטויות כל הזמן?
נ.ב.
לא יאמן שאתם מאמינים לשר (שיודע יופי לסובב אנשים על האצבע)
אתם מתלוננים על איחורים. הוא יכול לעשות משהו (תוך חודש) נגד הפקקים הנוראיים בעיר הזאת (גם שאין חסימות לאח"מים, הפגנות של כל מי שבא לו ועוד)?
"אין להנהלה שום מוטיבציה...להוסיף נהגים חדשים"?לא מסכים אתכם
אגד חברה עייפה ושבעה.
 
נכון שיש מחסור בנהגים, אבל אין להנהלה שום מוטיבציה לדחוף ולדרבן את הקיימים ולהוסיף נהגים חדשים.
 
השירות בפריפריה של ירושלים שניתן על ידי אגד תעבורה, סופרבוס וקווים, טוב בהרבה מאשר השירות של אגד.
 
אני לא נגד להוציא לגמרי את אגד, אבל בהחלט בעד להוציא מהם קווים שהם לא נותנים בהם שירות טוב (כדוגמת 31/32) ובכך לשפר גם את אגד עצמה.
 
תחרות תמיד עושה טוב, למדינה זה ודאי יצא זול יותר, כיון שאגד מקבלת פי שתיים פר ק"מ על כל נסיעה לעומת שאר החברות. לא רואה סיבה שלא לנסות ולשנות.
 
אז מדוע יש / היה מבצע שמי שמצטרף לסניף הר נוף (ואולי סניפים נוספים בירושלים) היה מקבל בונוס של 20,000 ש"ח (סכום אדיר) במשך שנתיים?
למה לדבר שטויות כל הזמן?
נ.ב.
לא יאמן שאתם מאמינים לשר (שיודע יופי לסובב אנשים על האצבע)
אתם מתלוננים על איחורים. הוא יכול לעשות משהו (תוך חודש) נגד הפקקים הנוראיים בעיר הזאת (גם שאין חסימות לאח"מים, הפגנות של כל מי שבא לו ועוד)?