בעלי שפוט - אמא והאחיות שלו מכתיבות לו את החיים ואת היחסים בינינו

nothing but the truth

Well-known member
כנראה אנו רואים את הדברים אחרת.

אנחנו בטוח רואים דברים אחרת לגבי הרבה תחומים, אבל אם בנקודה הזו היא רואה את הדברים כמוך - על פניו זה נראה שהפרספקטיבה הזו מובילה אותה לאומללות. אז אולי כדאי לה לשנות את נקודת המבט (בשבילה...)
 

in bal1

Well-known member
אנחנו בטוח רואים דברים אחרת לגבי הרבה תחומים, אבל אם בנקודה הזו היא רואה את הדברים כמוך - על פניו זה נראה שהפרספקטיבה הזו מובילה אותה לאומללות. אז אולי כדאי לה לשנות את נקודת המבט (בשבילה...)
קראתי שוב מה שהיא כתבה והיא כן נשואה בשנית.כך שהיא לא סתם איזו חברה שלו.למרות שלרגע לא מזלזלת בזוגיות ללא נשואין.
אני פשוט עדין לא ירדתי לסוף דעתה למה הכוונה שלא מקבלים אותה.
ולגבי תחומים נוספים שאנו לא מסכימים עליהם מאד יכול להיות.
 

נשואה 44

New member
לא רלוונטי.
זה עניין שלה מול בן הזוג שלה בלבד. הוא יכול להחליט שהוא לא בא בלעדיה לחגוג את החגים. כנ"ל לגבי אירועים משפחתיים, אם כי כשמדובר בפרק ב' לא ברור לי איזו סיבה יש לה לרצות להיות איתם באירועים משפחתיים. הם לא המשפחה שלה.
לעניין שאלתך למה להתחתן בפרק ב'? מניחה שזה דיון בפני עצמו. במקרה שלנו היה לנו חשוב מאד ליצור משפחה חדשה מתוך הריסות 2 המשפחות הקודמות וגם לא שללנו את האפשרות להבאת ילד משותף, מה שבנתיים לא הסתייע.
אני לא מסכימה איתך לגבי המשפחות. יכולה לומר שהוריי מקבלים את בעלי כאילו הוא הבן שלהם לכל דבר ועניין. במקרה של המשפחה של בעלי, הם רואים באם ילדיו את מי שהיא חלק מהמשפחה ומסרבים לקבל אותי. אציין שזה לא משהו אישי, רק עצם העובדה שאני לא אם ילדיו. הם לא מכירים אותי בכלל ולכן אין פה עניין אישי.
אם אדגים באמצעות דוגמא שהועלת פה, לארועים משפחתיים הם מזמינים את בעלי וילדיו (אני ובנותיי לא מוזמנות) ובמקביל מזמינים גם את גרושתו. לחגים אנחנו לא מוזמנים כלל. היו גם נסיונות לסכסך בינינו באופן אקטיבי.
לגבי הגישה של בעלי- הוא בוחר שלא ללכת בגלל גישת משפחתו ותומך בי, אבל בוודאי שכואב לי לראות אותו נאלץ לעשות בחירה שכזאת.
אגב, דווקא בגלל שמדובר בפרק ב' זה חמור יותר, כיוון שגישתם מבלבלת עוד יותר את הילדים שלו, שלא מקבלים את הפרידה של הוריהם וממשיכים לשגות באשליה שיש סיכוי שיחזרו.
 

nothing but the truth

Well-known member
לעניין שאלתך למה להתחתן בפרק ב'? מניחה שזה דיון בפני עצמו. במקרה שלנו היה לנו חשוב מאד ליצור משפחה חדשה מתוך הריסות 2 המשפחות הקודמות וגם לא שללנו את האפשרות להבאת ילד משותף, מה שבנתיים לא הסתייע.
אני לא מסכימה איתך לגבי המשפחות. יכולה לומר שהוריי מקבלים את בעלי כאילו הוא הבן שלהם לכל דבר ועניין. במקרה של המשפחה של בעלי, הם רואים באם ילדיו את מי שהיא חלק מהמשפחה ומסרבים לקבל אותי. אציין שזה לא משהו אישי, רק עצם העובדה שאני לא אם ילדיו. הם לא מכירים אותי בכלל ולכן אין פה עניין אישי.
אם אדגים באמצעות דוגמא שהועלת פה, לארועים משפחתיים הם מזמינים את בעלי וילדיו (אני ובנותיי לא מוזמנות) ובמקביל מזמינים גם את גרושתו. לחגים אנחנו לא מוזמנים כלל. היו גם נסיונות לסכסך בינינו באופן אקטיבי.
לגבי הגישה של בעלי- הוא בוחר שלא ללכת בגלל גישת משפחתו ותומך בי, אבל בוודאי שכואב לי לראות אותו נאלץ לעשות בחירה שכזאת.
אגב, דווקא בגלל שמדובר בפרק ב' זה חמור יותר, כיוון שגישתם מבלבלת עוד יותר את הילדים שלו, שלא מקבלים את הפרידה של הוריהם וממשיכים לשגות באשליה שיש סיכוי שיחזרו.

זה שההורים שלך מתייחסים לבעלך כמו בן שלהם זה לא מחייב את המשפחה של בעלך. את צריכה להפנים שהם לא חייבים לאהוב אותך. זה נחמד ויפה אם היו אוהבים אותך, אבל אין שום סיבה שתצפי שיאהבו אותך רק משום שבעלך בחר בך. תפנימי שמבחינתם הקשר המשפחתי (בינך לבינם) נכפה עליהם , זה לא שהם בחרו בך. ובהחלט שזכותם להעדיף את גרושתו. לא יודע מה גרם לגירושין ,אבל אולי אותה הם כן אוהבים. מה לעשות. גם אם הסיבה היחידה היא שהיא אמא של הנכדים שלהם (זה דבר משמעותי ולא הייתי מקל בכך).
לגבי אירועים משפחתיים - זה תלוי באירוע. אם מדובר בימי הולדת של הילדים שלו שהם מארגנים/יזמים - זה לא חסר הגיון להזמין את אמא שלהם. אם מדובר באירועים משפחתיים שלא קשורים לילדים , זה נראה לי מאוד מאוד מוזר שיזמינו אותה. גם אם לא הייתה לו זוגיות חדשה.
אם בעלך תומך בך ובוחר לא ללכת בלעדייך אז הוא נוהג נכון. לך אין שליטה על ההורים שלו (או בכלל קרובי המשפחה) והוא מבין שגם לו אין שליטה. תעשי חשבון מה יותר חשוב לך - להיות עם מישהו שטוב לך איתו, או לבחור מישהו לפי המשפחה המורחבת שלו. כאשר אין ילדים משותפים, דווקא הקשר עם המשפחה המורחבת הרבה פחות חשוב לדעתי.
 

in bal1

Well-known member
לא רלוונטי.
זה עניין שלה מול בן הזוג שלה בלבד. הוא יכול להחליט שהוא לא בא בלעדיה לחגוג את החגים. כנ"ל לגבי אירועים משפחתיים, אם כי כשמדובר בפרק ב' לא ברור לי איזו סיבה יש לה לרצות להיות איתם באירועים משפחתיים. הם לא המשפחה שלה.
לא רלוונטי?! אז היכן הזוגיות כאן? מה לעשות חגים זה דבר שעושים עם המשפחה המורחבת בדר"כ.אני מניחה שיש אנשים שאולי יעדיפו לעשות זאת לבד.
היא אישתו הנוכחית.מה הקשר פרק ב' או פרק ח'?
 

nothing but the truth

Well-known member
לא רלוונטי?! אז היכן הזוגיות כאן? מה לעשות חגים זה דבר שעושים עם המשפחה המורחבת בדר"כ.אני מניחה שיש אנשים שאולי יעדיפו לעשות זאת לבד.
היא אישתו הנוכחית.מה הקשר פרק ב' או פרק ח'?

זוגיות היא מהמילה זוג שפירושה שניים. אם הוא מכבד אותה ולא הולך בלעדיה אז יש לה זוגיות בהחלט.
מה שאמרתי שלא ברור לי מאין נובע הרצון שלה להיות מוזמנת לאירועים משפחתיים מהצד של משפחתו. האמת שזה לא ברור לי גם בפרק א'. אבל כאשר אין אפילו ילדים משותפים וגם לא יהיו - זה עוד יותר מוזר. שתתמקד בקשר שלה עם בן הזוג שלה וזהו.
 

mיטלמן

Well-known member
אז מדוע את עדיין נשואה בשנית?
נעזוב את זה שאני לא רואה סיבה להתחתן בפעם השניה ברגע שכבר יש לך ילדים (אלא אם אתם דתיים), אבל מדוע את נשארת נשואה?
בנוסף - יש לך בעיה בציפיות. אין שום הכרח שהמשפחה של בן הזוג שלך תקבל אותך כבת. את לא הבת שלהם ולעולם לא תהי. הם צריכים לכבד אותך (מתוך כבוד לבן שלהם שבחר בך) ולא לאהוב אותך. בנוסף , זה מתפקידו להבהיר להם שהם צריכים לכבד אותך אם אם מכבדים אותו.
לא הבנתי את כל ההקדמה שלך,
בת זוג, מה זה משנה אם יש חותמת של הרבי הראשי או הכומר?
לא לעניין.
מכירה אישית זוגות שנישאו פעם שניה או שלישית, בגיל מבוגר, כשכבר ברור שלא יהיו ילדים משותפים, לא דתיים, לא מסורתיים,
הנישואים מסמלים סוג של מחויבות, לא כל אחת ואחד זקוקים לזה, יש כאלה שכן, זכותם.
 

nothing but the truth

Well-known member
לא הבנתי את כל ההקדמה שלך,
בת זוג, מה זה משנה אם יש חותמת של הרבי הראשי או הכומר?
לא לעניין.
מכירה אישית זוגות שנישאו פעם שניה או שלישית, בגיל מבוגר, כשכבר ברור שלא יהיו ילדים משותפים, לא דתיים, לא מסורתיים,
הנישואים מסמלים סוג של מחויבות, לא כל אחת ואחד זקוקים לזה, יש כאלה שכן, זכותם.

בישראל עדיין להקים משפחה (ילדים) בלי להתחתן נחשב חריג. אמנם רואים את זה יותר ויותר, אבל זה עדיין מיעוט. לעומת זאת, זוגיות פרק ב' כשכבר לא מעוניינים בילדים, זה דווקא מאוד שכיח לראות גם בלי להתחתן. אצל דתיים זה לא מקובל מגורים משותפים מבלי להתחתן, ולכן הם צריכים את החותמת של הרבי (אני בטח שלא צריך).
וכן, גם אני מכיר זוגות שהתחתנו פעם שניה שהיו חילונים, אבל עדיין אני לא מבין מה זה נותן, ביחוד שבישראל אפשר להתחתן רק בנישואים דתיים (אין אפשרות לנישואים אזרחיים) מה שאומר עוד בירוקרטיה וכאב ראש של הרבנות. אז כמובן - זכותם (לא אמרתי אחרת) כי זכותם של אנשים לעשות דברים מיותרים /מטופשים, וזכותי לחשוב שזה מיותר/מטופש.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
אנו נמצאים כאן בשירשור שאינו שייך למה שכתבת, אבל מכיוון שכבר כתבת, אשיב לך...
ביחוד שבישראל אפשר להתחתן רק בנישואים דתיים (אין אפשרות לנישואים אזרחיים)
למה? אין כיום נישואין שנערכים בעזרת ידוען או רבה רפורמית? על מה אתה מדבר?
מה שאומר עוד בירוקרטיה וכאב ראש של הרבנות. אז כמובן - זכותם (לא אמרתי אחרת) כי זכותם של אנשים לעשות דברים מיותרים /מטופשים, וזכותי לחשוב שזה מיותר/מטופש.
ואתקן אותך... גם בני זוג שחיו מספר שנים ללא נישואין והחליטו להיפרד, זקוקים למה שנקרא "גירושין לחומרא" בבי"ד רבני. כי... נו עזוב. ככה זה עובד.
 

nothing but the truth

Well-known member
למה? אין כיום נישואין שנערכים בעזרת ידוען או רבה רפורמית? על מה אתה מדבר?

לא. אין דבר כזה נישואין בעזרת ידוען. זה אמנם טקס וכל אחד יכול לקרוא לכך איך שבא לו - אבל המדינה אינה מכירה בכך.

ואתקן אותך... גם בני זוג שחיו מספר שנים ללא נישואין והחליטו להיפרד, זקוקים למה שנקרא "גירושין לחומרא" בבי"ד רבני. כי... נו עזוב. ככה זה עובד.

אתה לא יכול לתקן אותי כי אתה טועה. הם לא זקוקים לשום דבר. יכולים להמשיך את חייהם איך שבא להם. אנחנו מדברים על פרק ב' בלי ילדים.
לא יצא לך להכיר גם בפרק א' זוגות ששכרו דירה יחד גרו מספר שנים ואז נפרדו? אתה באמת חושב שהם עברו דרך הרבנות? גט לחומרא זה לגבי אלה שנישאו בחוץ לארץ ובקשו מהמדינה להיות מוכרים כנשואים. מה שכן ייתכן שייחשבו לידועים בציבור ויש לכך השלכות אחרות, אבל זה לא קשור לרבנות.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
לא. אין דבר כזה נישואין בעזרת ידוען. זה אמנם טקס וכל אחד יכול לקרוא לכך איך שבא לו - אבל המדינה אינה מכירה בכך.



אתה לא יכול לתקן אותי כי אתה טועה. הם לא זקוקים לשום דבר. יכולים להמשיך את חייהם איך שבא להם. אנחנו מדברים על פרק ב' בלי ילדים.
לא יצא לך להכיר גם בפרק א' זוגות ששכרו דירה יחד גרו מספר שנים ואז נפרדו? אתה באמת חושב שהם עברו דרך הרבנות? גט לחומרא זה לגבי אלה שנישאו בחוץ לארץ ובקשו מהמדינה להיות מוכרים כנשואים. מה שכן ייתכן שייחשבו לידועים בציבור ויש לכך השלכות אחרות, אבל זה לא קשור לרבנות.
אתה חי במסכת של משגים אבל מי אני שאתקן אותך?
 
למעלה