בעיה בשירות למזגן תדיראן חדש!!!
שלום וברכה יש לי בעיה חצי שנה לאחר התקנה של מזגן מיני מרכזי (ברח כל הגז כנראה בגלל סדק ביחידה החיצונית כך טוען הטכנאי שהגיע מתדיראן).
בתדיראן טוענים שאין להם גישה למעבה שנמצא בתחתית החלון (כמו שמותקן אצל כל השכנים שלי) ולא מוכנים לתת שירות עד שהמתקין שביצע את העבודה יכניס את המעבה לתוך הבית ולאחר התיקון יחזיר אותו.
מצד שני -המתקין טוען שאין בעיית גישה למזגן ולא מוכן להגיע ללא תשלום.
הוא טוען שכמו שהוא התקין והייתה גישה כך להם גם יש גישה והם סתם מתחמקים מלטפל בבעיה.
בקיצור אני הלקוח נשאר בלי שירות במזגן כבר שבועיים במזגן חדש עם אחריות של 3 שנים ולא יודע מה לעשות כי תדיראן לא מוכנים לתת שירות והמתקין טוען שהתקנה היא מצויינת .
על מי החובה לטפל בזה?
צרפתי תמונה של היחידה החיצונית התלוייה מחוץ לחלון
ניתן לראות שכך גם התקינו השכנים כולם בבניין
שלום וברכה יש לי בעיה חצי שנה לאחר התקנה של מזגן מיני מרכזי (ברח כל הגז כנראה בגלל סדק ביחידה החיצונית כך טוען הטכנאי שהגיע מתדיראן).
בתדיראן טוענים שאין להם גישה למעבה שנמצא בתחתית החלון (כמו שמותקן אצל כל השכנים שלי) ולא מוכנים לתת שירות עד שהמתקין שביצע את העבודה יכניס את המעבה לתוך הבית ולאחר התיקון יחזיר אותו.
מצד שני -המתקין טוען שאין בעיית גישה למזגן ולא מוכן להגיע ללא תשלום.
הוא טוען שכמו שהוא התקין והייתה גישה כך להם גם יש גישה והם סתם מתחמקים מלטפל בבעיה.
בקיצור אני הלקוח נשאר בלי שירות במזגן כבר שבועיים במזגן חדש עם אחריות של 3 שנים ולא יודע מה לעשות כי תדיראן לא מוכנים לתת שירות והמתקין טוען שהתקנה היא מצויינת .
על מי החובה לטפל בזה?
צרפתי תמונה של היחידה החיצונית התלוייה מחוץ לחלון
ניתן לראות שכך גם התקינו השכנים כולם בבניין