במלאות שלושים לפטירת אמי היקרה

evike

Active member
מנהל
קשה, קשה לקרוא את קורות אמך

בגיא המרצחים הארורים. לצערי, רובנו פה בפורום מכירים היטב את הספורים ששמענו מפי הורינו. מי דיבר יותר, ומי פחות, אבל הסיפורים של כולם דומים. עדיין לכתה של אמך טרי, ויקח עוד זמן עד שהפצע יגליד, חלקית. לחלוטין, זה לא מגליד לעולם. במלאות שלושים ללכתה של אמך, אני שוב איתך בצערך. מקווה שמכאן רק תלך ותתאושש. ותתנחם בעובדה, שהמרצחים לא גמרו את המלאכה. שלמרות רצונם, אמך הצליחה להתאושש, ובנתה משפחה לתפארת, וזכתה גם לנכדים ונינים. זאת הנקמה שלה. ואתה ראוי לכל שבח. אתה בן למופת. ושלא תדע עוד צער לעולם.
 

שושנה ו

New member
ברק, מבינה מאוד את כאבך ../images/Emo201.gif

משתתפת בצערך,ומבינה ללבך. להורים אין גיל. אני רוצים אותם איתנו לנצח, אך זה בלתי אפשרי לצערי הרב. מאחלת לך שהכאב יקהה מעט, ושלא עוד צער לעולם !!!!!!!
 

ברק 188

New member
לכולם תודה גדולה על ההבנה

והאפשרות שניתנה לי לספר ולתעד פה בפורום את הסיפור, נכון לכל מי שהיו יקרים וקרובים שחוו את מעללי הנאצים ושת' , הסיפורים פחות או יותר זהים ,הצורר הנאצי ושת' לא הקל, לא עשה מחוות, ואיש/ה מזקן עד עולל לא קיבל הנחה. נזכור ולא נשכח את אשר היה לדראון עולם נזכור מאיפה באנו, ומקווה שיודעים אנו לאן אנו הולכים. סופ"ש נפלא, רגוע והשלווה,,, על כולנו.
 

eva2428

New member
שלא תידע צער לעולם

זה דרכו של עולם, אך אני מבינה ללבך הפצע לעולם לא מגליד, והגעגועים רק גוברים.
 

vera2

New member
סוף סוף אזרתי אומץ וקראתי את

תולדות החיים הקשים הכואבים והמוכרים לצערינו לדור שלנו דור שני לשואה ולתקומה (אני נחשבת לדור ראשון).תולדות חיים קשים עד לא ייואמנו שהיה אפשר לשרוד בכלל.ומפוארים כאחד דור הנפילים שהולך ונעלם ונאלם.תפקידינו ותפקיד הדורות הבאים להמשיך ולספר להמשיך ולהחזיק בתודעת העולם את שהיה ולא עוד יהי זכרה ברוך.
 

nurii

New member
ברק או אבי ,קראתי הכל שוב

ובאריכות. אני מציעה להעלות לקובץ ולשמר. אתה בן למופת על דרך הטיפול בהורים, ויכולת ההבעה שלך. ותדעו שהעולם קטן- הכרתי את הבן דוד של ברק- עבד במפעל גלעם בק. מענית היה איש מקסים,חברמן, התחבב על הצעירים שבעובדים עם חוש ההומור שלו. חבל שכך נגמר ,אבל זו דרכו של עולם.זה בא והשני נעלם לנו.ברק בדקת אולי על הוך בחדרה?.בכל מקרה משתתפת בצערך מקוה שהדור שלנו יזכור ולעולם לא ישכח, את אשר עוללו המנוולים לעם היהודי.
 

ברק 188

New member
תודה nurii (ותקונים)

א. צבי הוא דוד אח אימי (ולא בן דוד) ב. דיברתי עם הבת של צבי ("הקטנה" בין שתי בנותיו) והיא תיקנה אותי בתאריך פטירת אביה לא כמו שכתבתי בשגגה, ככתוב בתאור ב-1995 אלא ב-2004 ממחלה והוא בן 81 בדיוק כמו גיל אחותו היא אימי ז"ל . תודה על שכתבת כאדם תאור מדויק. אגב אישתו (חווה) שהיא דודתי - אשת חיל דמות ידועה מאוד בכרכור/פרדס חנה בהתנדבותה לאורך שנים רבות במעדון ויצו למען הקהילה המבוגרת. ואכן אני שומר את שנכתב בקובץ, בעתיד למען עצמי ומשפחתי מקווה להוסיף תמונות לעדכן יותר ולצרוב בדיסק שיהיה, הנה בנן זקונים שלי קיבל בדיוק כעת להכין עבודת שורשים משפחתיים. הוך בחדרה לא ידוע לי מאום עליהם, שאלתי את הבת דודה, גם לה לא ידוע.
 

ronnymp

New member
ברק - סיפור מרתק ../images/Emo39.gif

מרתק , מעניין , נוגע ללב עוד סיפור מעניין שדומה לאלה המוכרים אישית עם כתיבה נפלאה ותאורים מרתקים האם זה תוע גם רשמית ( יד ושם ... )
אולי שווה לעשות עבודת שורשים רצינית ומתועדת אולי שווה לפנות למי שמארגן את המחוייבות האישית אלה שעוסקים בתעוד הנ"ל ( היתה פה כזו לפני כשבוע ) אני זוכר שאת אבי ז"ל - הגיעו הביתה להקליט משם להקליט בטייפ , ולתעד לזכר עולם ביד ושם אימי נמנעה מזה בעצמה - היא רגשנית מידי ויש לה המווון מה לספר מאושוויץ ולאחרונה מרבה יותר לספר לנו ולנכדים . ברק - המון חיבוקים ואהבה
קבל את מה שהותירה אחריה - כצוואה וכהצלחה משפחה נפלאה , מדינת יהודים שקמה למרות הכל רוני
 

טומי*

New member
רק היום התפניתי לקרוא את...

אשר כתבת לזכרה של אמך ז"ל ללא ספק תיעוד מעניין מצמרר ועצוב כאחד. תודה לך ששיתפת את חברות/י הפורום בסיפור חייה של אמך יהי זכרה ברוך!
 

Netel

New member
../images/Emo201.gif

קשה היה לי לקרוא וקשה לי למצוא את המילים להגיב. אשריה של אמך שיש לה בן שטרח ותיעד למען הדורות הבאים-כי זה מה שחשוב לנו כישראלים.
 
למעלה