הייתיאביבקיץ
New member
בין שאלת ״מה הייתם עושים״ לבין סתם לפרוק....
היום בבוקר הבת שלי סיפרה לי על מבחן שהיה לפני למעלה מחודש, והיא קיבלה בו את הציון 21. מתוך 100. היא טוענת שעוד ילדים קיבלו ציונים כאלה והמבחן לא היה הוגן.
זה כלכך מכעיס אותי.
לדעתי, המורה צריכה לעשות אחת מהשתיים.
אם המבחן היה באמת מאד קשה, שתגיד לילדים ״הרבה מכם נכשלו, אל תקחו ללב. המבחן היה מאתגר במיוחד״.
או - לבוא לאותם ילדים שנכשלו (ו/או אל הוריהם) ולהגיד - הילד שלכם עציץ בכיתה. לא מבין כלום. בואו נחשוב מה עושים.
הקטע הזה שיש ילדה שחושבת/יודעת שהיא לא יודעת כלום, ומבחינת המורה המקצועית והמחנכת זה אחלה, זה לא משהו שמצריך תגובה/פעולה, מרתיח אותי.
היום בבוקר הבת שלי סיפרה לי על מבחן שהיה לפני למעלה מחודש, והיא קיבלה בו את הציון 21. מתוך 100. היא טוענת שעוד ילדים קיבלו ציונים כאלה והמבחן לא היה הוגן.
זה כלכך מכעיס אותי.
לדעתי, המורה צריכה לעשות אחת מהשתיים.
אם המבחן היה באמת מאד קשה, שתגיד לילדים ״הרבה מכם נכשלו, אל תקחו ללב. המבחן היה מאתגר במיוחד״.
או - לבוא לאותם ילדים שנכשלו (ו/או אל הוריהם) ולהגיד - הילד שלכם עציץ בכיתה. לא מבין כלום. בואו נחשוב מה עושים.
הקטע הזה שיש ילדה שחושבת/יודעת שהיא לא יודעת כלום, ומבחינת המורה המקצועית והמחנכת זה אחלה, זה לא משהו שמצריך תגובה/פעולה, מרתיח אותי.